2025-08-13, 19:20
Avstängd
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av electricstar
Jag ska meddela advokaterna som utreder dumpen om detta.

Ska du meddela advokaterna att du icke vet ett piss? Nu var du allt lite rolig
Citera
2025-08-13, 19:30
Medlem
electricstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Ska du meddela advokaterna att du icke vet ett piss? Nu var du allt lite rolig

Du är verksam inom Polisen. Är du den person som förfalskar bevis hos polisen, för att efterjustera uthängningarna så dom ska funka?
Citera
2025-08-13, 19:41
Avstängd
FiskarStinas avatar
Citat:
Du är verksam inom Polisen. Är du den person som förfalskar bevis hos polisen, för att efterjustera uthängningarna så dom ska funka?

Nu tror jag att du har rört till det för dig, käre vän.
Jag är volontär hos Dumpen, inte verksam hos polisen även om du gärna vill att det ska vara så. Var det kognitiv dissonans det hette?
Citera
2025-08-13, 19:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Äh men kom igen nu, visst är Dumpen trasigt och ett uttryck för vår tid och desperata människor som tycker sig vara relevanta så länge de syns, men så mycket mer är det ju inte. De utnyttjar ju faktumet att de som inte vett nog att fastna i deras nät är skyddslösa. Men när någon hamnar där som faktiskt inte snuskchattat med nån av deras fiskare tror jag det kommer vara lätt att bevisa och dessutom vara Dumpen egen grav.
Måste protestera, i ett fall presenterades en annan persons dumpar, vet inte hur det avslöjades men de kan ha varit avsiktligt publicerat. Är man så angelägen som Dumpen kan de göra vad som helst för att öka effekten. Och säkert kan Sara när hon är mån om att få ut det snabbt göra fel, och de skulle aldrig erkänna något sådant om ingen påpekar det. Ett exempel är när Sara uppfattade en skugga som bajs, vilket gjorde att han fick tilltalet bajs.... detta korrigerades aldrig. Gött för dem med att kunna förmedla lite lågstadieskämmighet för några sådana individer på just den nivån. Dvs o-vuxet från Dumpen och dess anhängare. Dumpen dör inte av sådant, men vi får se efter förtalsdomen om de dött.
Citera
2025-08-13, 19:45
Medlem
electricstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Nu tror jag att du har rört till det för dig, käre vän.
Jag är volontär hos Dumpen, inte verksam hos polisen även om du gärna vill att det ska vara så. Var det kognitiv dissonans det hette?

Nej du är rejält insyltad, du har direkt koppling till polisen. Du skrev det själv nyligen.

Lätt hänt man skriver lite för mycket och inte tänker sig för... Tyvärr allt är avslöjat nu.

Funderade på hur kopplingen till farbror blå var, antingen en psyops eller om det är infiltration. Nu är det tydligare.

Jag ska skriva lite mer om vad Dumpen egentligen är, men jag gör det i ett separat meddelande senare, det blir ganska mycket text. Dumpen är INTE vad folk tror.
Senast redigerad av electricstar 2025-08-13 kl. 19:50.
Citera
2025-08-13, 19:50
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Nej du är rejält insyltad, du har direkt koppling till polisen. Du skrev det själv nyligen.

Lätt hänt man skriver lite för mycket och inte tänker sig för... Tyvärr allt är avslöjat nu.

Funderade på hur kopplingen till farbror blå var, antingen en psyops eller om det är infiltration. Nu är det tydligare.
Det med kopplingen till Polis, Sara hade ett direktnummer till en polis och ringde upp, fick direkt svar, vi andra kan få vänta i timmar. Så gullandet med vissa poliser är avslöjat, en het linje till utvalda poliser finns unikt för just Dumpen.
Citera
2025-08-13, 19:53
Medlem
electricstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det med kopplingen till Polis, Sara hade ett direktnummer till en polis och ringde upp, fick direkt svar, vi andra kan få vänta i timmar. Så gullandet med vissa poliser är avslöjat, en het linje till utvalda poliser finns unikt för just Dumpen.

Dom får även reda på IP adresser och hela faderullan, det här är avancerat hemligt spioneri av polisen.

Polisen är inblandat i avancerat dataintrång hos privatpersoner.
Citera
2025-08-13, 20:03
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Dom får även reda på IP adresser och hela faderullan, det här är avancerat hemligt spioneri av polisen.

Polisen är inblandat i avancerat dataintrång hos privatpersoner.
Jag tror dig, vet inte men denna upplevelse är stark, flera poliser har uttalat starkt stöd, och de har möjligheter som inte Dumpen har, så att de vill hjälpa Dumpen faller sig naturligt, kan man tro. Förfalska bevis är risky även för en polis trotts att domstolar alltid tror på dem. Men man vet ju stölder på polisstationer där bara polis har tillgång, ytterst sällan någon blir beivrad där. Och blir någon påkommen så; tyst;tyst;tyst.
Citera
2025-08-13, 20:11
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det låter toppen.
Hoppas det kan fortsätta så.
Är du dum...
Vill du ha en polis som sköter lagar på ett eget sätt?? Var är rättvisan och demokratin då?? Måste i stort vara sanktionerat uppifrån och officiellt.

Låter faktiskt som om att du vet att det är så, och vill att det ska fortsätta så. Men om nu en polis inte gillar de som röker, och sätter dit dessa, vad tycker du om det. (Var ett exempel, jag jämför inte barnvåldtäktsmän med rökare, så du och Karlsson slipper kommentera det).
Citera
2025-08-13, 20:22
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vadå flytta? Är du rädd för att den stackars gäddan ska bli vräkt?
Jag har hellre en cykeltjuv som granne än en gädda/pedofil.
Att du skulle önska tvärt om skulle inte förvåna mig det minsta.
Vi är olika.
Gäller det om inte ett enda barn bor i huset, och du har en cykel för 80 tusen?
Citera
2025-08-13, 20:29
Medlem
electricstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag tror dig, vet inte men denna upplevelse är stark, flera poliser har uttalat starkt stöd, och de har möjligheter som inte Dumpen har, så att de vill hjälpa Dumpen faller sig naturligt, kan man tro. Förfalska bevis är risky även för en polis trotts att domstolar alltid tror på dem. Men man vet ju stölder på polisstationer där bara polis har tillgång, ytterst sällan någon blir beivrad där. Och blir någon påkommen så; tyst;tyst;tyst.

Dumpen är tydligen en fasad utåt, egentligen är det polisen som ligger bakom det hela. Det verkar som det är en så kallad psykologisk operation. Man lurar allmänheten för att kunna använda illegala metoder och spionera på svenska folket samt jobba med förfalskning av bevis. Men jag ska snart förklara detaljerna kring det.

Tror i och för sig många i denna grupp tycker det är bra. Jag är stark motståndare till detta. Sverige blir en polisstat i nivå med Iran eller Ryssland om man håller på med sådant här.

Det luktar lite skandal, i nivå med Estoniakatastrofen och Palmemordet det hela.
Citera
2025-08-13, 20:33
Medlem
LabanssonsKorvABs avatar
Citat:
Dumpen är tydligen en fasad utåt, egentligen är det polisen som ligger bakom det hela. Det verkar som det är en så kallad psykologisk operation. Man lurar allmänheten för att kunna använda illegala metoder och spionera på svenska folket samt jobba med förfalskning av bevis. Men jag ska snart förklara detaljerna kring det.

Tror i och för sig många i denna grupp tycker det är bra. Jag är stark motståndare till detta. Sverige blir en polisstat i nivå med Iran eller Ryssland om man håller på med sådant här.

Det luktar lite skandal, i nivå med Estoniakatastrofen och Palmemordet det hela.
Du kanske ska ta och kontrollera din brandvarnare och din tv, så inte dumma Dumpen har monterat någon avlyssningsutrustning och mikrokamera där inuti?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in