2026-02-27, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderkamelen
Håller med dig här, något är lurt med Saga.

Min uppfattning av henne är att hon är en normal och sund människa.. Men som sagt, situationen med Alfred är skum, något stämmer inte här. Det är helt orimligt att hon under 4 veckor är med honom och faktiskt försöker bygga en relation och att lite tafs på tutten skulle orsaka detta.

Hon har sagt att hon mått dåligt under hela perioden de har varit ett par i serien och att hon inte kunnat vara sig själv, så att det skulle vara en situation där Alfred tar på henne är orimligt??

Jag tror att Saga är psyk, det kan vara precis som du skriver - att hon inte törs säga till Alfred att hon inte är intresserad och att gå genom produktionen är en lätt väg för henne. Konsekvenserna blir stora för Alfred för detta...

Förövrigt tycker jag att det är sjukt att fler inte tänker i dessa banorn? Kollar man i kommenterar på tiktok så är folk helt på Sagas sida, de ser inte alls att något är skumt i denna situationen.

Folk är snara att döma. Sara är sneaky tror jag. Och för att hon är tjej får hon allas sympatier.
Citera
2026-02-27, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Håller med , minns Karina från förra året Vilken underhållning
Tror du får gå ännu längre tillbaks för det ska kallas underhållning . Det var skillnad när Mathias gus , Agnes, Sandra och Johan var med ☺️
Citera
2026-02-28, 06:24
Medlem
EngelbertEggfjerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the.ironist
Hahaha alltså Malak, dags att släppa detta nu? Du behöver verkligen hjälp.

+1 på detta. Reggade ett konto bara för jag var tvungen att peka på detta oerhört uppenbara faktum!

Är jag en petty bitch? You bet!
Citera
2026-02-28, 07:52
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Tror du får gå ännu längre tillbaks för det ska kallas underhållning . Det var skillnad när Mathias gus , Agnes, Sandra och Johan var med ☺️
Håller med årets upplaga är så sömngivande. Speciellt Saga med sin plutande mun och intetsägande mimik. Har hon Botoxat hela fejset?
Citera
2026-02-28, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Håller med årets upplaga är så sömngivande. Speciellt Saga med sin plutande mun och intetsägande mimik. Har hon Botoxat hela fejset?
Vet inte ??? Känns bara fejk alltihopa.
Tycker bara det är ett väldigt konstigt beteende hon har.
Går ut med att hon mått så himla dåligt i 4 veckors tid.
Om man nu mår så himla dåligt hur kan man då slåss för att få en kille hon knappt känner ( L) . En normal människa hade inte ens haft ork att vara kvar el springa efter en ny kille. Nä allt handlar om att få synas på tv i 5 min för att bli en c kändis el dröm om influncers och kamma hem vinsten
Citera
2026-02-28, 09:54
Medlem
Lyssnade på Sky och Victor när dom var med på Emmas youtubekanal, don't judge me I like gossip, dom pratade lite om Alfred. Tydligen fick inte killarna reda på varför han hade varit tvungen att lämna utan han var bara borta i princip, vet inte när dom fick reda på anledningen. Dom verkar inte haft någon kontakt efter, Alfred hade försökt kontakta Victor. Dom tyckte han var en schysst kille men när dom fick reda på vad som hänt så ändrades deras bild av honom.
Citera
2026-02-28, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulahem2.
Lyssnade på Sky och Victor när dom var med på Emmas youtubekanal, don't judge me I like gossip, dom pratade lite om Alfred. Tydligen fick inte killarna reda på varför han hade varit tvungen att lämna utan han var bara borta i princip, vet inte när dom fick reda på anledningen. Dom verkar inte haft någon kontakt efter, Alfred hade försökt kontakta Victor. Dom tyckte han var en schysst kille men när dom fick reda på vad som hänt så ändrades deras bild av honom.

Ja, man får väl anta att alla sidor i det hela är nöjda med utfallet i denna otydligt spelade soppa.

TV4 lyfter upp domslutet offentligt genom att sända säsongen, utan att på något sätt förkunna brottet eller presentera bevis mot denna court of public opinion. Det är märkligt, såklart, men kan inte tänka mig att dom betett sig såhär utan de inblandades välsignelse. Det hade varit förödande dålig PR annars, om det kröp fram att det mörkats på någon av deltagarnas bekostnad. Dom är unga, och det är rejält oetisk att spela denna typ av spel med oerfarna personer. The court of public opinion kommer alltid döma, oavsett vad man har för bevis.

Alfred borde ha gjort något där han anser att teorierna som kommer med denna sörja, är BÄTTRE än att det faktiskt kom fram exakt vad som hade hänt.
Citera
2026-02-28, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EngelbertEggfjert
Ja, man får väl anta att alla sidor i det hela är nöjda med utfallet i denna otydligt spelade soppa.

TV4 lyfter upp domslutet offentligt genom att sända säsongen, utan att på något sätt förkunna brottet eller presentera bevis mot denna court of public opinion. Det är märkligt, såklart, men kan inte tänka mig att dom betett sig såhär utan de inblandades välsignelse. Det hade varit förödande dålig PR annars, om det kröp fram att det mörkats på någon av deltagarnas bekostnad. Dom är unga, och det är rejält oetisk att spela denna typ av spel med oerfarna personer. The court of public opinion kommer alltid döma, oavsett vad man har för bevis.

Alfred borde ha gjort något där han anser att teorierna som kommer med denna sörja, är BÄTTRE än att det faktiskt kom fram exakt vad som hade hänt.

En otroligt förvirrande situation men de inblandade verkar ju ok med hur det har hanterats vilket är det viktigaste.

En annan sak som är lite underlig, love island sveriges instagramkonto följer Alfred, vet inte hur jag ska tolka det men finner det lite anmärkningsvärt….
Citera
2026-02-28, 11:21
Medlem
Citat:
En otroligt förvirrande situation men de inblandade verkar ju ok med hur det har hanterats vilket är det viktigaste.

En annan sak som är lite underlig, love island sveriges instagramkonto följer Alfred, vet inte hur jag ska tolka det men finner det lite anmärkningsvärt….

Tror att det är för att signalera typ "han gjorde bort sig och bröt mot reglerna, men är ingen idiot eller brottsling så att skicka hem honom var straff nog".

Att avfölja honom hade nog varit ett opassande statement, för det hade det kunnat tolkas som att det hade hänt något väldigt allvarligt.
Citera
2026-02-28, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EngelbertEggfjert
Tror att det är för att signalera typ "han gjorde bort sig och bröt mot reglerna, men är ingen idiot eller brottsling så att skicka hem honom var straff nog".

Att avfölja honom hade nog varit ett opassande statement, för det hade det kunnat tolkas som att det hade hänt något väldigt allvarligt.

Exakt så jag tänker också

Aja, han erkänner ju det han gjorde va fel så vi får väl la se om något någonsin kommer komma ut
Citera
2026-02-28, 14:34
Medlem
Citat:

Eh varför skam man bara radera allt med en person som gjort nåt fel?
Så typiskt idag. Ett hårt och dömande klimat när en människa som gjort nåt dumt eller som andra säger är dumt (kan vara ett rykte) blir persona non grata.
Citera
2026-02-28, 16:40
Medlem
Citat:
Hm min undran är varför man väljer att ta avstånd helt , utan att ens höra A vad han har att säga . Som en kille sa i Love Island allt blev en höna av en fjäder .
Skulle vara intressant och höra vad han mena med det. För mig känns allt så uppförstorat när man inte går ut med vad det är.
Det blir lätt att man spekulerar hej vilt även jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in