Håller med dig här, något är lurt med Saga.
Min uppfattning av henne är att hon är en normal och sund människa.. Men som sagt, situationen med Alfred är skum, något stämmer inte här. Det är helt orimligt att hon under 4 veckor är med honom och faktiskt försöker bygga en relation och att lite tafs på tutten skulle orsaka detta.
Hon har sagt att hon mått dåligt under hela perioden de har varit ett par i serien och att hon inte kunnat vara sig själv, så att det skulle vara en situation där Alfred tar på henne är orimligt??
Jag tror att Saga är psyk, det kan vara precis som du skriver - att hon inte törs säga till Alfred att hon inte är intresserad och att gå genom produktionen är en lätt väg för henne. Konsekvenserna blir stora för Alfred för detta...
Förövrigt tycker jag att det är sjukt att fler inte tänker i dessa banorn? Kollar man i kommenterar på tiktok så är folk helt på Sagas sida, de ser inte alls att något är skumt i denna situationen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Domen01
Fy vad lågt om hon låtit honom kramas/hålla om henne och ta på hennes bröst i 4 veckor som hon påstår och sen för att hon antagligen inte törs säga att hon inte är intresserad så går hon till produktionen och säger att det inte var samtycke. Självklart tror väl Alfred att det är okej om hon inte visar på något sätt att det inte var det när man faktiskt legat i samma säng ett antal veckor.
Om det skulle bli en polisanmälan riskerar han flera års fängelse pga detta!
Det var väl bara att ta bort handen där i sängen så skulle han fattat och kanske valt att intressera sig för någon annan av tjejerna. hon sitter på hans rygg och masserar honom och hon verkar inte alls brydd när de ligger i solsängarna och snackar, Inte heller nu när det kommer nya killar.Hon kunde tex ha sagt att det var inte okej att säga så där om hennes skilda föräldrar och att det kommer inte kunna bli nåt mellan oss nej hon håller sig kvar för tv tid och ingen är så tråkig som hon, man hör knappt vad hon säger heller mumlar som en tant eller liten bebis. Synd att christoffer räddade kvar henne!