2026-02-26, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlutaGrina
Du förstår väl att de med högsta sannolikhet klipper bort allt där Alfred nämns, inte att deltagarna inte pratar om det? Det du ser är drygt 4.5% av all deras vakentid.

Ja det stämmer nog. Men jag gissar att de också är coachade av produktionen att snack om Alfred är downlow.
Citera
2026-02-26, 18:34
Bannlyst
Har sett dom flesta deltagarna när dom har live på TikTok, inte alls lika snygga osminkade.
Citera
2026-02-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Fy vilka hyenor.
Saga, Elin och Filiz.
Snacka om dig självinsikt. De snackar skit om Nicole när det är de som är mobbare! Elin tycker jag är värst.
Killen som saga och Nicole gillar verkar ju vettig. Hoppas han väljer Nicole.

Leon har hora-madonnakomplex. Tröttnar på nya tjejen direkt för hon var för tillgänglig.

N pratar ut om "mobbarna" i LI 🥹
https://vm.tiktok.com/ZNRaJ6NjQ/
Citera
2026-02-27, 00:02
Medlem
Går rykte om att Alfred tog på sagas bröst när de myste och hon gick med på de men sen sa hon de till produktionen och eftersom de ej skrivit på ngt samtycke så gick han åka
Citera
2026-02-27, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Går rykte om att Alfred tog på sagas bröst när de myste och hon gick med på de men sen sa hon de till produktionen och eftersom de ej skrivit på ngt samtycke så gick han åka
Låter som ett hyfsat löst rykte.

Btw Malak är väldigt obehaglig
Citera
2026-02-27, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
N pratar ut om "mobbarna" i LI 🥹
https://vm.tiktok.com/ZNRaJ6NjQ/

Förlåt men det var lite töntigt, hon vill ju bara ha sympati, hon var ju inte speciellt snäll heller mot Saga

Och alla med ögon ser ju hur klippt det är i sminkrummet
Senast redigerad av Tulahem2. 2026-02-27 kl. 07:56.
Citera
2026-02-27, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Fy vilka hyenor.
Saga, Elin och Filiz.
Snacka om dig självinsikt. De snackar skit om Nicole när det är de som är mobbare! Elin tycker jag är värst.
Killen som saga och Nicole gillar verkar ju vettig. Hoppas han väljer Nicole.

Leon har hora-madonnakomplex. Tröttnar på nya tjejen direkt för hon var för tillgänglig.

Jag tror Leon har kommit in med en gameplan, det mesta han säger och gör känns inte genuint. Han var säkert intresserad av Casa tjejen men vet att han inte kommer komma långt med henne, Han behöver en og tjej
Senast redigerad av Tulahem2. 2026-02-27 kl. 08:14.
Citera
2026-02-27, 09:37
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Skulle inte alls förvåna mig. Hon ville ju bli av med honom. Hennes karmakonto skulle inte jag vilja ha.
Citera
2026-02-27, 09:38
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Undrar om Sky Thörnqvist är verkligen 100% svensk (liknar afron i mina ögon) eller har han bara solat sönder?
Är väl mix
Citera
2026-02-27, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Skulle inte alls förvåna mig. Hon ville ju bli av med honom. Hennes karmakonto skulle inte jag vilja ha.
Fy vad lågt om hon låtit honom kramas/hålla om henne och ta på hennes bröst i 4 veckor som hon påstår och sen för att hon antagligen inte törs säga att hon inte är intresserad så går hon till produktionen och säger att det inte var samtycke. Självklart tror väl Alfred att det är okej om hon inte visar på något sätt att det inte var det när man faktiskt legat i samma säng ett antal veckor.
Om det skulle bli en polisanmälan riskerar han flera års fängelse pga detta!
Det var väl bara att ta bort handen där i sängen så skulle han fattat och kanske valt att intressera sig för någon annan av tjejerna. hon sitter på hans rygg och masserar honom och hon verkar inte alls brydd när de ligger i solsängarna och snackar, Inte heller nu när det kommer nya killar.Hon kunde tex ha sagt att det var inte okej att säga så där om hennes skilda föräldrar och att det kommer inte kunna bli nåt mellan oss nej hon håller sig kvar för tv tid och ingen är så tråkig som hon, man hör knappt vad hon säger heller mumlar som en tant eller liten bebis. Synd att christoffer räddade kvar henne!
Citera
2026-02-27, 13:05
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Det är den tråkigaste säsongen hittils . Känns som dom följer ett dåligt manus som spårat ut .
Förstår inte var dom hittar dessa människor någonstans .
Håller med , minns Karina från förra året Vilken underhållning
Citera
2026-02-27, 13:38
Medlem
Håller med dig här, något är lurt med Saga.

Min uppfattning av henne är att hon är en normal och sund människa.. Men som sagt, situationen med Alfred är skum, något stämmer inte här. Det är helt orimligt att hon under 4 veckor är med honom och faktiskt försöker bygga en relation och att lite tafs på tutten skulle orsaka detta.

Hon har sagt att hon mått dåligt under hela perioden de har varit ett par i serien och att hon inte kunnat vara sig själv, så att det skulle vara en situation där Alfred tar på henne är orimligt??

Jag tror att Saga är psyk, det kan vara precis som du skriver - att hon inte törs säga till Alfred att hon inte är intresserad och att gå genom produktionen är en lätt väg för henne. Konsekvenserna blir stora för Alfred för detta...

Förövrigt tycker jag att det är sjukt att fler inte tänker i dessa banorn? Kollar man i kommenterar på tiktok så är folk helt på Sagas sida, de ser inte alls att något är skumt i denna situationen.

Citat:
Ursprungligen postat av Domen01
Fy vad lågt om hon låtit honom kramas/hålla om henne och ta på hennes bröst i 4 veckor som hon påstår och sen för att hon antagligen inte törs säga att hon inte är intresserad så går hon till produktionen och säger att det inte var samtycke. Självklart tror väl Alfred att det är okej om hon inte visar på något sätt att det inte var det när man faktiskt legat i samma säng ett antal veckor.
Om det skulle bli en polisanmälan riskerar han flera års fängelse pga detta!
Det var väl bara att ta bort handen där i sängen så skulle han fattat och kanske valt att intressera sig för någon annan av tjejerna. hon sitter på hans rygg och masserar honom och hon verkar inte alls brydd när de ligger i solsängarna och snackar, Inte heller nu när det kommer nya killar.Hon kunde tex ha sagt att det var inte okej att säga så där om hennes skilda föräldrar och att det kommer inte kunna bli nåt mellan oss nej hon håller sig kvar för tv tid och ingen är så tråkig som hon, man hör knappt vad hon säger heller mumlar som en tant eller liten bebis. Synd att christoffer räddade kvar henne!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in