Citat:
Du har en extremt dålig läsförståelse och verkar vara rätt dum. Som brottsmisstänkt går det knappt inte att komma runt ett positivt analysresultat. Många försöker men knappt någon lyckas.
Det krävs i princip att hon kan visa på bruk utomlands eller på ett mycket konkret sätt kan visa att hon blivit drogad.
Om det utöver ett positivt blodprov även finns en påse med kokain som tagits från henne så är hon körd med hundra procents sannolikhet.
Vid bara ett positivt blodprov så skulle jag säga att sannolikheten att hon döms ligger någonstans kring 95%, oavsett vilken bortförklaring hon kläcker ur sig.
Som jag visade med mitt förra citat har åklagaren i allra högsta grad en skyldighet att genomföra utredningsåtgärder som en misstänkt begär (RB 23:18a)
Vad sägs om lite källor när du häver ur dig saker? Din kretin.
Det krävs i princip att hon kan visa på bruk utomlands eller på ett mycket konkret sätt kan visa att hon blivit drogad.
Om det utöver ett positivt blodprov även finns en påse med kokain som tagits från henne så är hon körd med hundra procents sannolikhet.
Vid bara ett positivt blodprov så skulle jag säga att sannolikheten att hon döms ligger någonstans kring 95%, oavsett vilken bortförklaring hon kläcker ur sig.
Som jag visade med mitt förra citat har åklagaren i allra högsta grad en skyldighet att genomföra utredningsåtgärder som en misstänkt begär (RB 23:18a)
Vad sägs om lite källor när du häver ur dig saker? Din kretin.
Jösses vilket Dunnig-Kruger praktexemplar du visade sig vara då. Har jag nämnt det tidigare, kanske?
Du kan ju inte ens läsa och tolka en enkel lagparagraf. Men till skillnad från dig, så kan jag det.
Det du hänvisar till säger att den misstänkte har rätt att begära utredningar.
Den säger inte ett ord om åklagarens skyldighet att därvidlag också genomföra dessa utredningar, och alldeles särskilt inte när dessa utredningar, som du påstod och som jag tydligt påminde om, är uppdiktade. Du är alltså så trög att du inte ens förstår och kommer ihåg vad du själv skriver.
Källor, du menar som din hänvisning till lagen som inte alls styrker det du påstår?

Du är återigen ute och cyklar, din kretin. Du kan ju knappt skriva ett inlägg utan att komma med rena lögner och falska påståenden, så se nu till att be om ursäkt och lämna sedan tråden. Du bara förstör med ditt imbecilla trams!