Citat:
Ursprungligen postat av
EnSugarDaddy
Nope, har aldrig köpt sex. Men är inte främmande för att göra det.
Du menar alltså att det är bara en tidsfråga innan också du börjar köpa sex och bryta mot lagen?
Har det här blivit någon typ av tvångstanke hos dig som du vill förverkliga?
Citat:
Ursprungligen postat av
EnSugarDaddy
Att du är oskuld och incel går ingen miste om. Du hatar kvinnor mer än allting och framför allt sexarbetare - de är symbolen för allt du aldrig kommer att få: intimitet. Det är därför du slår så hårt ner på dem.
Men nu är det ju sexköparna som inte klarar av att få kvinnor på normalt sätt, de sexköpande männen som du känner dig tvungen att försvara är nog i vissa fall oskulder och incels likt dig själv men samtidigt bryter dessa sexköpare mot lagen.
Anser du att det är rätt att bryta mot lagen för att få sex till varje pris?
Citat:
Ursprungligen postat av
EnSugarDaddy
Faktiskt är det extra tydligt att det enda du vill är att få doppa kuken.
Varför är det extra tydligt när det istället är de desperata sexköparna du borde fokusera på? 😁
Citat:
Ursprungligen postat av
EnSugarDaddy
Men det har du aldrig gjort och kommer hellre aldrig att får göra - åtminstone inte med en frivillig kvinna.
Nu märker vi alla att du har missförstått vad tråden handlar om.
Om du vill diskutera män som inte får till det med kvinnor på vanligt normalt sätt utan inslag av ekonomisk ersättning så ska du istället rikta din kritik mot männen som köper sexuella tjänster, jag själv varken vill eller behöver köpa kvinnor och jag anser dessutom att sexköpslagen borde skärpas så att fängelse blir obligatoriskt för återfallsförbrytare.
Om du har synpunkter på vad en återfallsförbrytare är för någonting så kan det påpekas att många sexköpare är knappast några engångskunder utan sexköp är ofta något som är satt i system, dvs de flesta sexköpare som åker fast är återkommande kunder hos prostituerade.
Du missade kanske den här artikeln?
”Det är första gången.”
Så säger många sexköpare när de blir tagna på bar gärning.
– Min bedömning är att de flesta vi möter har köpt sex tidigare, säger S*mon H*ggström vid Norrmalmspolisen"
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pQMvb1/sexkoparnas-forsvar-det-ar-forsta-gangen