2025-11-20, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Det är fullt lagligt.

Ytterligare en skrivbordsprodukt menar du?

Det var ett jävla tjata om prostitutions du ...
Starta en tråd om det vet ja ...
Här hör det inte hemma.

Vad har detta med denna tråd att göra?

Det var ett jävla tjat om spadar, narkotika, Tyskland m.m.
Kan inte någon moderator stänga av dig för OT ...

Ett troll som hejar på ett annat troll.
Snacka om patetisk ...
Varken du eller personen som förespråkar att man ska prata sex med barn (pedofilvarning) har sagt ett enda klokt ord i denna tråd.

Hahahaha en spade är en spade. Måste vara det mest tafatta ordspråket någonsin.

Därför låter det ofta som om uttrycket försöker förenkla något som egentligen är mycket mer komplext. Det är lite som att använda en hammare för alla problem, även när det behövs finare verktyg.

LOL
Citera
2025-11-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Det är många som blir arbetslösa om de inte kan upprätthålla sexköpslagens moralpredikan

https://www.instagram.com/reel/DMbLn9wMQak/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

Och när jag ser Simon, då känner jag mig verkligen förtyckt, till skillnad från mina kunder som köper av mig, så bryr sig Simon inte ett skit om oss, han blockar alla oss tjejer som skriver på hans inlägg, och hans inlägg kryllar av galningar som hejjar på honom

Hur f*n kan en man få stå för oss som jobbar med detta och prata för oss ? som om vi inte hade en egen talan!

URK !

Feminism är bullshit!
Citera
2025-11-20, 21:59
Medlem
I liberal filosofi är det en allvarlig sak att:

förminska vuxnas egna val,

omyndigförklara individer,

tillskriva människor identiteter de inte valt,

kalla dem ”offer” mot deras vilja.

Det är en form av ideologiskt förtal – inte juridiskt, men moraliskt.

Bojkotta L, S och dess falska politik fördold av moral panik!
Citera
2025-11-20, 22:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Du vet att pedofili är olagligt va?
Det har högre straffvärde än att köpa sex.

Den här trådens ämne är inte pedofili utan den nya sexköpslagen. Om du vill diskutera pedofili får du skapa en ny tråd, vi andra kan tyvärr inte hjälpa dig med dina problem.

Det dock rätt märkligt att du pratar om straffvärde samtidigt som du inte är det minsta intresserad av att diskutera sexköparnas brottslighet. Kan detta möjligen bero på att du själv köper sexuella tjänster? 🤔

Citat:
Har du otur så får du 10 år på "kåken".

Men nu är det väl snarare alla sexköpare, hallickar, kopplare, bordellmammor, människohandlare och personer som ägnar sig åt sexuell exploatering som riskerar att hamna på "kåken"?

Är "kåken" något du har egen erfarenhet av?
Citera
2025-11-20, 23:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Bojkotta L, S och dess falska politik fördold av moral panik!

En bojkott av S och L och andra partier känns helt orealistisk eftersom en majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex. Du uppvisar rena rama talibanfasoner när du vill sätta dig över folkviljan.

Man förstår dock att du känner dig hotad av den nya sexköpslagen eftersom den innebär mer arbete för mindre pengar för er sexsäljare men du måste väl ändå kunna tänka längre än din potatisnäsa räcker?
Citera
2025-11-20, 23:48
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
En bojkott av S och L och andra partier känns helt orealistisk eftersom en majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex. Du uppvisar rena rama talibanfasoner när du vill sätta dig över folkviljan.

Man förstår dock att du känner dig hotad av den nya sexköpslagen eftersom den innebär mer arbete för mindre pengar för er sexsäljare men du måste väl ändå kunna tänka längre än din potatisnäsa räcker?
Är det någon som uppvisar talibanfasaner så är det väl ändå du.
Citera
2025-11-21, 00:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Är det någon som uppvisar talibanfasaner så är det väl ändå du.

En majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex.

Den nya sexköpslagen är då alltså ett uttryck för folkviljan men hur du sen kan likna detta vid "talibanfasoner" är ju bara rent löjeväckande 😂
Citera
2025-11-21, 00:20
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Kreatörer på Onlyfans har riktat kritik mot lagen, och menar att det drabbar deras verksamhet.

Samtidigt finns det kreatörer som välkomnar den nya sexköpslagen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GyAv94/siri-bernhardsson-fran-kalmar-gor-porr-vill-anda-forbjuda-camshower
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pP39bj/linda-skugge-lamnar-onlyfans-blir-pilatesinstruktor

Det känns som att du är avundsjuk på modiga kvinnor som vågar säga vad de egentligen tycker om branschen.
Citera
2025-11-21, 02:07
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Och när jag ser Simon, då känner jag mig verkligen förtyckt, till skillnad från mina kunder som köper av mig, så bryr sig Simon inte ett skit om oss, han blockar alla oss tjejer som skriver på hans inlägg, och hans inlägg kryllar av galningar som hejjar på honom

Hur f*n kan en man få stå för oss som jobbar med detta och prata för oss ? som om vi inte hade en egen talan!

URK !

Feminism är bullshit!
Jag jämför feminismen med bajset folk skiter ut i toaletten. 🙂
Citera
2025-11-21, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Ja det skulle nog vara lika bortkastat att försöka prata förstånd med de här S-tanterna, som diverse talibantanter i den här diskussionstråden... lustigt att sossarna går i förtryckarfronten här, i många andra länder är det ju högersidan som är mest negativa till allt som har med sex att göra, typ USA. Kanske för att religion är mer kopplat till höger i USA. I Sverige är det mer allmän feminism som styr så det känns mer som en vänstergrej. Såg dock att någon kvinna skrev ett inlägg i någon större tidning att L är farligt ute med sin nya förbudsvurm (dom vet kanske inte själva vad ordet liberal betyder) med den undersysselsatta jämlikhetsministern i spetsen, så S är inte ensamma... det är PK just nu att förbjuda, men PK-vindar kan svänga snabbt ibland...

...och för att illustrera min poäng om L och förbudsraseri, så kom dessa tanter med nya fräscha ideer

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/l-toppar-tar-strid-mot-bag-in-box-inte-bra-for-folkhalsan
Citera
2025-11-21, 13:02
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
...och för att illustrera min poäng om L och förbudsraseri, så kom dessa tanter med nya fräscha ideer

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/l-toppar-tar-strid-mot-bag-in-box-inte-bra-for-folkhalsan

Diskussioner om baginboxviner känns som att skjuta över målet.

Om du vill rikta kritik mot den nya sexköpslagen får du anstränga dig och vara lite mer seriös.

Och för sakens skull ska det påpekas att alla dessa nakenkreatörer som är aktiva på plattformar som Onlyfans tex blir också tanter till slut.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-11-21 kl. 13:06. Anledning: Tillägg
Citera
2025-11-21, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Diskussioner om baginboxviner känns som att skjuta över målet.

Om du vill rikta kritik mot den nya sexköpslagen får du anstränga dig och vara lite mer seriös.

Och för sakens skull ska det påpekas att alla dessa nakenkreatörer som är aktiva på plattformar som Onlyfans tex blir också tanter till slut.

Du som är så otroligt obefintligt kunnig inom vår bransch varför påpekar du gång på gång att folk i vår bransch har ett bäst före datum?

Det visar ju bara på hur jävla blåst och okunnig du är!

Sluta sitta här och gör bort dig dagarna i ända!

Sexbranchen kommer alltid att finnas och frodas oavsett vad er sort tycker och tänker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in