Citat:
Ursprungligen postat av
Extra-Allt
Du vet att pedofili är olagligt va?
Det har högre straffvärde än att köpa sex.
Den här trådens ämne är inte pedofili utan den nya sexköpslagen. Om du vill diskutera pedofili får du skapa en ny tråd, vi andra kan tyvärr inte hjälpa dig med dina problem.
Det dock rätt märkligt att du pratar om straffvärde samtidigt som du inte är det minsta intresserad av att diskutera sexköparnas brottslighet. Kan detta möjligen bero på att du själv köper sexuella tjänster? 🤔
Citat:
Ursprungligen postat av
Extra-Allt
Har du otur så får du 10 år på "kåken".
Men nu är det väl snarare alla sexköpare, hallickar, kopplare, bordellmammor, människohandlare och personer som ägnar sig åt sexuell exploatering som riskerar att hamna på "kåken"?
Är "kåken" något du har egen erfarenhet av?