Ursprungligen postat av Botobi
QUOTE/Kanske jag inbillar mig, men nog verkar hon att ha ett gott öga till Maddes Chris Det kanske är därför svägerskorna inte kommer sams/UNQUOTE
Citat:
Ursprungligen postat av
commandaria
Så har jag också uppfattat det.
Eftersom Chrille inte var någon riktigt rik person eller kändis av något slag tror jag inte att en person som Epstein skulle bemöda sig med att bjuda in just honom till festligheter. Däremot var ju Chris gamla flamma Maryam lingerie-modell för b.l.a. Victoria's Secret och hon skulle nog ha haft lättare att få sig en 'invite.'
Enligt källor kände tydligen Maryam och Soffan varandra genom 'vännen festfixaren' som Soffan klänger på vid de (åtminstone tidigare) kändistäta hästpolomatcherna i anrika the Hamptons iklädd keps och linne. (Slår Båstad och Stureplan med många hästlängder). Se länkade bilder. Otroligt att hon lyckades nästla sig in även där.
Nu vet jag inte omständigheterna runt bifogade bilder; bara att högheten och Chrille käkade middag tillsammans med några andra någonstans på Manhattan. Så träffats innan de båda gifte in sin i vårt kungahus har de. Vem som bjöd på tillställningen är nog okänt.
Kanske är det så att Madde inte gillar slamplooken eller lingeri-modeller som f.d. följeslagare till sin make. Dessutom får hon ju gå bakom Soffan när kungafamiljen går i procession. Såsom vanligt är det 1) kungaparet först, 2) Victoria och Daniel, 3) Soffan, 4) Carl-Philip litet trevande bakom henne samt 5) Chris och Madeleine.
https://image.svenskdam.se/image-8987560?imageId=8987560&width=1320&height=1942&for mat=webp&compression=90&cropw=99.88&croph=98.93&x= 0&y=0