2026-02-23, 13:07
Medlem
Sofia - Jag är ostoppbar

Någon säger här att Sofia är ofelbar. Alla kan göra fel, men här tror jag faktiskt att hon gör som hon vill. Eller som hon uttryckte sig under febr månad vid Rights Youth Summit på intiman i Stockholm. Jag är ostoppbar !

Drottning Silvia har infört som tradition att de kungliga damerna bär svart och vit klädsel vid öppnandet av riksmöte. Vad händer jo, Sofia kommer i en lila hatt. Något skall damerna ha på huvudet
och då blev det alltså lila.

Vid en Nobelmiddag bar Sofia ett strasshalsband till sitt juvelprydda diadem. Faux pas.Strass till äkta juveler är ett no go. Kan det vara så att det var en protest mot att hon inte fick låna ett halsband av kungahuset.

För att inte tala om hennes första nobelklänning. Den valde hon själv. Men för all del.
Den kan kanske vara förlåten.

Tycker bara att hon gör som hon vill lite för många gånger.
Citera
2026-02-23, 13:28
Medlem
Sofias betéenden, högmod och stirrande ögon är lika motbjudande som Meghan Markle's.
- Högmod går före fall, sägs det.
Citera
2026-02-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botobi
Kanske jag inbillar mig, men nog verkar hon att ha ett gott öga till Maddes Chris Det kanske är därför svägerskorna inte kommer sams
Så har jag också uppfattat det.
Citera
2026-02-23, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av commandaria

Männen är som natt och dag, de båda männen. Madeleine har val en bra man, utan för den delen säga att Carl Philip inte är det. En " bra " man alltså. Men annars är de totalt olika.
Citera
2026-02-23, 14:24
Medlem
Instämmer. Så olika, men båda männen verkar vara bra och behöver inte låtsas att dom är något annat än dom är. Dom söker inte beundran eller uppmärksamhet. Dom verkar vara fulltankade av kärlek och egna intressen.
Sofia däremot - utstrålar bekräftelsebehov och nåt falskt som gör mig illa till mods.
Citera
2026-02-23, 15:16
Medlem
Ursprungligen postat av Botobi
QUOTE/Kanske jag inbillar mig, men nog verkar hon att ha ett gott öga till Maddes Chris Det kanske är därför svägerskorna inte kommer sams/UNQUOTE

Citat:

Eftersom Chrille inte var någon riktigt rik person eller kändis av något slag tror jag inte att en person som Epstein skulle bemöda sig med att bjuda in just honom till festligheter. Däremot var ju Chris gamla flamma Maryam lingerie-modell för b.l.a. Victoria's Secret och hon skulle nog ha haft lättare att få sig en 'invite.'

Enligt källor kände tydligen Maryam och Soffan varandra genom 'vännen festfixaren' som Soffan klänger på vid de (åtminstone tidigare) kändistäta hästpolomatcherna i anrika the Hamptons iklädd keps och linne. (Slår Båstad och Stureplan med många hästlängder). Se länkade bilder. Otroligt att hon lyckades nästla sig in även där.

Nu vet jag inte omständigheterna runt bifogade bilder; bara att högheten och Chrille käkade middag tillsammans med några andra någonstans på Manhattan. Så träffats innan de båda gifte in sin i vårt kungahus har de. Vem som bjöd på tillställningen är nog okänt.

Kanske är det så att Madde inte gillar slamplooken eller lingeri-modeller som f.d. följeslagare till sin make. Dessutom får hon ju gå bakom Soffan när kungafamiljen går i procession. Såsom vanligt är det 1) kungaparet först, 2) Victoria och Daniel, 3) Soffan, 4) Carl-Philip litet trevande bakom henne samt 5) Chris och Madeleine.

https://image.svenskdam.se/image-8987560?imageId=8987560&width=1320&height=1942&for mat=webp&compression=90&cropw=99.88&croph=98.93&x= 0&y=0
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-23 kl. 15:21.
Citera
2026-02-23, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
Problemet här är Prins Carl Philip. Denna snälla och timida man. Kungen är känslomässigt inte i stånd till
att ta prinstiteln ifrån sin son. Killen som inte fick bli kung. Som det ser ut idag borde Sofia fråntas titel och ordnar. Vi kan börja med HKH.

Tycker hon borde tituleras Sofia, grevinnan Bernadotte.
Citera
2026-02-23, 16:01
Medlem
Citat:
Sofia är ett stort problem för monarkin och för Sverige.
Hon vanhedrar kungafamiljen och nationen.
Obegripligt att kungen och regering okeyade eländet.
Sofia ser billig ut - hur hon än försöker vara "stilfull".

Tycker alltid hon ser billig ut. Tror att det är det enda sättet hon förmår sig att nå fram till män; genom att verka sexig. Då behövs varken en bakgrund med studier eller seriöst arbete. Inte behövs det heller någon vidare intellektuell perception, stimulans eller ens utbyte av alltför många krångliga ord. Det är bara att le stort och tro att gubbarna blir nöjda och glada, t.ex. vid representation. Då kan ju dessa i.o.f.s. kanske få i sig en extra tugga mat och slappna av litet. Diskret knäppa upp knappen i midjan på den trånga hyrda frackbyxan och låta magen pösa ut. Ta en slurk av vinet och tänka 'vad f-n gör jag här egentligen'? För vem orkar sitta och grubbla fram obildade samtalsämnen för att kunna konversera denna sexbomb till höghet? För kvinnor tror jag inte hon ligger så bra till hos.

Som man brukar säga 'You get what you see.'
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-23 kl. 17:00.
Citera
2026-02-23, 16:08
Medlem
--
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-23 kl. 16:57.
Citera
2026-02-23, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
Sofia - Jag är ostoppbar

Någon säger här att Sofia är ofelbar. Alla kan göra fel, men här tror jag faktiskt att hon gör som hon vill. Eller som hon uttryckte sig under febr månad vid Rights Youth Summit på intiman i Stockholm. Jag är ostoppbar !

Kallas även ibland 'hell on wheels'.
Citera
2026-02-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Haha, vågar du inte skriva ut kussimurra?

För att bli lite allvarlig igen:
Ni kritiserar alltså henne för att göra ett dåligt jobb och inte vara en representativ person för det svenska kungahuset.... Enbart på grund av att hon gjort nakenbilder och varit på samma tillställning som Epstein för 20 år sedan. Hör ni inte hur dumt det låter?
Ni har inte sagt ett ord om hur hon har skött sitt jobb som prinsessa. Hon har alltså varit prinsessa i 11 år och ni har inget att anmärka på något hon gjort sedan dess. Den enda kritiken ni ger är en mobbares. Trillar polletten ner?
Sofia har inte lyckats alls med sitt sk jobb.
Hennes uppdrag är baserat på hennes IQ och ger noll tillbaka för oss skattebetalare.
Hon kan endast vara med om dyslexi och lite nätproblem,men hon kan inte vara med i utsatta grupper för kvinnor i sexuellt utnyttjande.Hon har inte ens fått vara med i childhood trots hennes intresse för barn i Sydafrika. Faktum är att hon är inget att ha inom något område.Totalt värdelös
Citera
2026-02-23, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Du är som en papegoja, eller en repad skiva. samma dravel om och om igen utan att över huvud taget svara på någonting man skriver, bara skitsnack som inte har med inläggen du svarar på alls. Bortkopplad från all verklighet, driven av gud vet vad annat än en övertydlig bitterhet på livet.
Fakta? Vilken fakta? Du har inte visat en enda av dina så kallade fakta. Visa mig bilden på hennes kön nu som du envisas med existerar, din dumme fan.

Svara gärna på det här, nedan, du med. Alltså svara på det jag skriver, inte en märklig utläggning om något helt annat, förstår du vad jag säger? Ett tips, ta av dig foliehatten så kanske tankarna klarnar.
Så, varsågod:

Ni kritiserar alltså henne för att göra ett dåligt jobb och inte vara en representativ person för det svenska kungahuset.... Enbart på grund av att hon gjort nakenbilder och varit på samma tillställning som Epstein för 20 år sedan. Hör ni inte hur dumt det låter?
Ni har inte sagt ett ord om hur hon har skött sitt jobb som prinsessa. Hon har alltså varit prinsessa i 11 år och ni har inget att anmärka på något hon gjort sedan dess. Den enda kritiken ni ger är en mobbares. Trillar polletten ner?
Men du har ju noll att komma med själv!
Du svarar och har inte ett enda mothugg som är baserat på det material som finns,utan bara vad du tror.Det är ju underbegåvat att inte själv följa upp vad som kommit fram eller ens reflektera över filerna och umgänget.
Jag tror på riktigt att du jobbar på Samhall eller något dagcenter.
Du är nog den mest ointelligenta här på Facebook.
Bara ditt synonym förstår man är ett önsketänkande,för det motsvarar sannerligen ingen överblick om ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in