2016-05-06, 14:27
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Vad har företaget för verksamhet? För att ta hand om inkomsterna från den kommande kiss and tell?
Citera
2016-05-06, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock
denna Sofia!! Förhållandevis nystartat företag med sin odugliga WT pappa och ena syster med adress slottet!! 😂😂
Detta är inte det sista vi har upplevt med henne!! There is more to come. Hur vore det om KH gick ut och sa något om det? Men dem kör väl strategin -håll tyst och skjt i folket så kör vi på när det lugnar sig.

Vad roligt! Först blev hon tillsammans med prinsen, sen sambos, sen startade hon Project Playground och satte ena syrran på en chefspost.

Sen gifte hon sig med prinsen och nu har hennes far och syster blivit styrelseledamöter. i hennes nystartade företag.

"Bolaget ska enligt handlingarna som skickats till Bolagsverket ägna sig åt både konsultverksamhet inom ledarskap och affärsutveckling, försäljning inom textil- och konfektionsbranschen samt förvaltning av fast och lös egendom, samt därmed förenlig verksamhet."

Det vore roligt att veta var investeringspengarna kommer komma ifrån och vem som ska jobba med vad. Eller kanske är både pappa och syster lika duktiga på allt från att ge ledarskapskurser till att sälja kläder till att investera i fastigheter?

För prinsessan själv är ju så kallad passiv delägare och kommer såldes inte involvera sig i nåt av det som företaget ska pyssla med, eller?

Det kanske hade varit smidigare att låta någon av de andra äga företaget. Men Sophia har kanske med sin långa arbetslivserfarenhet mer pengar att pumpa in i företaget?

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article22763370.ab
Citera
2016-05-06, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock
denna Sofia!! Förhållandevis nystartat företag med sin odugliga WT pappa och ena syster med adress slottet!! 😂😂
Detta är inte det sista vi har upplevt med henne!! There is more to come. Hur vore det om KH gick ut och sa något om det? Men dem kör väl strategin -håll tyst och skjt i folket så kör vi på när det lugnar sig.

Herr O'Neill var klok nog att tacka nej till en prinstitel eftersom han ville fortsätta sin affärsverksamhet (kungahusets policy). Men Sofia vill tydligen ha allt?!

Läs meddelande från Kungahuset: http://www.kungahuset.se/pressrum/pressmeddelanden/2013pressmeddelanden/herrchristopheroneillstitel.5.4ea495e313c19c119aa5 c4e.html
Citera
2016-05-22, 09:10
Medlem
Shakespeareares avatar
Trots att hon jämt har ett stort leende på läpparna kan jag ändå inte tycka om henne, upplever henne som enormt falsk och känner något konstigt i magen så fort jag ser henne.

Fler som tycker så illa om henne så som jag gör?
Citera
2016-05-22, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Trots att hon jämt har ett stort leende på läpparna kan jag ändå inte tycka om henne, upplever henne som enormt falsk och känner något konstigt i magen så fort jag ser henne.

Man kommer att tänka på Ann Uvhagen, hon med sina blonda flätor och mesiga leende. Hon hade bara en tanke bakom sitt ta-hand-om-mig-leende att hon ville ha Ingemar Stenmark och få barn och därmed få den status som hon inte hade innan. Alla vet vi att också Ann Uvhagen lyckades. Ann Uvhagen lindade honom kring sitt finger och när han satt på kroken gjorde hon det som fick henne världsberömd, hon blev på smällen. Man känner igen det hos Sofia.
Citera
2016-05-22, 10:15
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maramis
Herr O'Neill var klok nog att tacka nej till en prinstitel eftersom han ville fortsätta sin affärsverksamhet (kungahusets policy). Men Sofia vill tydligen ha allt?!

Läs meddelande från Kungahuset: http://www.kungahuset.se/pressrum/pressmeddelanden/2013pressmeddelanden/herrchristopheroneillstitel.5.4ea495e313c19c119aa5 c4e.html

Han hade ett eget liv med eget jobb så det är klart att han inte ser kungahuset som något speciellt, men för en billig som Sofia är det en dröm hon planerat nog för att göra en klassresa uppåt utan att behöva anstränga sig. Till skillnad från Chris så var Sofia en arbetslös WT, tro inte att hon träffat prinsen som hon påstår av en slump. Det var planerad från hennes sida, men skulle verka som en slump.
Citera
2016-05-22, 16:35
Medlem
Den enda som tycks tro att det var en slump att de möttes är CP. Alla andra fattar att det var ett långt strategiskt arbete från Sofias sida
Citera
2016-05-22, 18:39
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare

Ja! Jag känner likadant, känns så tillgjort å man bara väntar på att något ska fucka upp allting...
Citera
2016-05-27, 14:54
Medlem
Kanske jag inbillar mig, men nog verkar hon att ha ett gott öga till Maddes Chris Det kanske är därför svägerskorna inte kommer sams
Citera
2016-05-27, 23:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Botobi
Kanske jag inbillar mig, men nog verkar hon att ha ett gott öga till Maddes Chris Det kanske är därför svägerskorna inte kommer sams
Exakt min tanke! Hon slängde blickar mot honom idag, men han vågade inte ens titta upp. Han hade ju frugan mitt emot som säkert satt och registrerade allt.
Citera
2016-05-28, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Exakt min tanke! Hon slängde blickar mot honom idag, men han vågade inte ens titta upp. Han hade ju frugan mitt emot som säkert satt och registrerade allt.

En hora är en hora är en hora. Hon kommer aldrig vara något annat. Var det inte samma sak på Hakans bröllop? Hon verkade stormtrivas i Chris sällskap. Det är ju klart. Han har ju både humor och intelligens. Och det sistnämnda vet vi ju hur det är ställt med i resten av knugafamiljen.
Citera
2016-05-28, 18:18
Medlem
Utviket var inte med på Hakan bröllop. Det var på Estelles dop som hon klappade Chris på rumpan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in