Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-30, 23:15
Medlem
Adjudants avatar
Fanns en tråd om henne i modell-delen av forumet men inget här i skvallerdelen, startar en ny tråd här.

Stort löp idag i Expressen - Gaffeln fick förklara sig för mamma Jokern om henne. Skvaller om Sofia? Vem är hon etc?

Rubriken har ändrats efter att Sofia Hellqvist gift sig med H.K.H Prins Carl Philip och tillägnats titeln prinsessa.
/Moderator
Senast redigerad av Moll-E 2015-06-13 kl. 17:57. Anledning: Rubrik ändrad efter att Sofia Hellqvist gift sig med H.K.H Prins Carl Philip och tillägnats titeln prinsessa.
Citera
2010-05-30, 23:27
Medlem
Adjudants avatar
Sofia alias Utviket är (bl.a) Slitz-modell och tidigare deltagare i dokusåpan Paradise Hotell. Gaffeln ska ha träffat hennes familj redan och de har haft flera helger i Gaffelstugan i Värmland, förra helgen dök Utviket upp i samband med att Gaffeln tävlade i Porsche Carrera Cup, Därav Jokerns intresse. Kan hända att hon blir godkänd med ruelsen från att ha medverkat i dokusåpan etc, i så fall bara ett hjärtslag från att bli nästa drottning.
Citera
2010-05-30, 23:56
Medlem
Astenikers avatar
När C-P var några och tjugo fick han frågan av en journalist vilken kvinna i hela världen han beundrade mest. Efter en stunds betänketid kom svaret: -- Mamma.

Sofia är svaret på C-P:s incestuösa böjelser, för hon är väldigt lik Silvia som ung...
Citera
2010-05-31, 00:04
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
När C-P var några och tjugo fick han frågan av en journalist vilken kvinna i hela världen han beundrade mest. Efter en stunds betänketid kom svaret: -- Mamma.

Sofia är svaret på C-P:s incestuösa böjelser, för hon är väldigt lik Silvia som ung...

Om det som står i Expressen stämmer lär Utviket nu få träffa knugaparet och bli introducerad. Knugen lär gilla henne - duktig son som fått tag på en riktig snygging etc - återstår att se vad Jokern tycker men hon måste väl acceptera hennes sons val?

Håller sen med om att Utviket är lik Jokern som yngre..
Citera
2010-05-31, 00:09
Medlem
Astenikers avatar
Flera utrikes tidningar har fått tag i de lättklädda bilderna av Sofia och haft artiklar om henne. Ett smakprov:
"Franskspråkiga 20 Minutes skriver att den svenska kungafamiljen är chockad över att prinsen dejtar en porrstjärna.

Spanska Ine skriver, "en strippa till den svenska monarkin" och italienska Italia-News lanserar nyheten om Sofia och Carl Philip under rubriken "Porrstjärna som svensk prinsessa". "

http://www.expressen.se/noje/extra/1...som-porrmodell
Citera
2010-05-31, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Sofia alias Utviket är (bl.a) Slitz-modell och tidigare deltagare i dokusåpan Paradise Hotell. Gaffeln ska ha träffat hennes familj redan och de har haft flera helger i Gaffelstugan i Värmland, förra helgen dök Utviket upp i samband med att Gaffeln tävlade i Porsche Carrera Cup, Därav Jokerns intresse. Kan hända att hon blir godkänd med ruelsen från att ha medverkat i dokusåpan etc, i så fall bara ett hjärtslag från att bli nästa drottning.
Ja, vad händer om Hakan kastar in handduken innan hon visat resultat av Njurens befruktning? Fortsätter Njuren vara HKH prins Njure då eller förlorar han titeln? Och om jag då fattar rätt kan Gaffeln och Utviket kliva in på scenen. Åh, gud/buddah/allah/jahve/vishnu...enda som är bättre än en gymslusk är en utvikningstjej.
Citera
2010-05-31, 01:02
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg
Ja, vad händer om Hakan kastar in handduken innan hon visat resultat av Njurens befruktning? Fortsätter Njuren vara HKH prins Njure då eller förlorar han titeln? Och om jag då fattar rätt kan Gaffeln och Utviket kliva in på scenen. Åh, gud/buddah/allah/jahve/vishnu...enda som är bättre än en gymslusk är en utvikningstjej.

Ska försöka svara på dina frågor:

1. Om Hakan kastar in handduken = hon abdikerar och stryks från tronföljden. Eventuella barn efter det står då också utanför tronföljden.

2. Njuren behåller nog sin rang men det förlorar i betydelse då Hakan nu är utanför tronföljden. Om de skiljer sig förlorar han med stor sannolikhet den.

3. Ja, Gaffeln föddes som kronprins och tar över ifall Hakan träder tillbaka. Och Utviket kan bli Drottning, ja.
Citera
2010-05-31, 01:43
Bannlyst
Finns det några klipp på Youtube med Sofia Hellqvist? Jag vill försöka bilda mig en uppfattning om hennes person.
Citera
2010-05-31, 17:45
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Finns det några klipp på Youtube med Sofia Hellqvist? Jag vill försöka bilda mig en uppfattning om hennes person.

Yeah, sure!
Citera
2010-05-31, 21:14
Medlem
Adjudants avatar
Citat:

Varsågod!

Miss Slitz 2004, Paradise Hotel mm - botanisera där och du ska finna
Citera
2010-05-31, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Varsågod!

Miss Slitz 2004, Paradise Hotel mm - botanisera där och du ska finna
Tack för din insats men jag hittade inget av intresse. Hade velat se henne tala om något i ett längre inslag, gärna en diskussion.
Citera
2010-06-01, 10:03
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Gaffeln gjort ett riktigt kap i Utviket, och intelligent som få. Hon talar ju i fullständiga meningar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in