2026-02-22, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
O.T vilka sökord rekommenderar du för att få fram dom bästa bilderna på hennes vulva.Jag använder ordet vulva eftersom det är lite mindre groteskt, och det är ju iallafall en kunglighet vi talar om här.
Det finns bilder där hon är bland speglar,typ lustiga huset.
Där finns bilder enligt tysk tidning där man kan se .
Jag har inte förstorat,då intresset inte finns.
Säkerligen har det "rensats"också,men sen finns ju denna äckliga Sofia också i slita.Där har väl bilder inte raderats.
Citera
2026-02-22, 13:59
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
”Sköte”är traditionellt och respektfullt. ”Vulva” används vid beskrivning av medicinskt kliniska tillstånd. T ex gonorré, candida, kondylom mm. Sofias vulva är säkerligen journalförd. Tyvärr sekretess.
Bilderna det hänvisas till är bortrensade sedan länge. I modelltråden klagas det över att hon har obehagligt stora vårtgårdar. Men inga bilder där heller.

Ok sköte är det som gäller när man benämner kvinnliga kungligheter och deras fortplantningsorgan.
Citera
2026-02-22, 15:18
Medlem
Observerade att på Prinsessan Désirées begravning hade Sofia svarta lackskor med mycket hög klack.
Ingen av de andra damerna hade liknande skor.
Citera
2026-02-22, 16:11
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molins
Oja,den kan du googla själv på.Den ser man definitivt när hon poserar framför speglar.
Sen svamlar du själv och har inte ett enda konkret kunskap i ämnet.
Men visst,royalister finns ju tyvärr och oftast i lite udda personer.
De lögner du påstår är ju många utländska medier som lyfter upp.Det gör alltså att utbildade journalister som New York Times osv svamlar och du,en ensam person utan verklighetsförankring,tror dig veta att du förstår ämnet.
Du är en sån tacksam idiot för monarkin.De överlever nämligen på mindre begåvade människor som stöttar dem även när de är ur sin värsta vinkel och endå ska stjäla pengar för att klara sitt uppehälle.
Nu är monarkin i Norge mycket hårt ansatt och i Sverige om fler filer och bilder på Sofias lögn kommer fram,så faller trovärdigheten för monarkin rejält.Det finns en anledning till att Sofia har hamnat i kylan.En väns mor var på Désirée begravning och den kylan som Sofia hamnat i var visst rejäl.Sofia visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen och var så obekväm.
Kanske Madeleine som aldrig gillat henne har fått upprättelse och även Silvia som var enormt kritisk till denna pinuppa.
Du har inga kontakter,så du vet inget.
Du sitter förmodligen i en trång hyresrätt och tycker.
Som man bäddar får man ligga....

Nu får du sluta ljuga. Det finns ingen bild med hennes kön på! Bara ditt önsketänkande.
Sedan har du fel på allt du skriver med som vanligt. Varför påstår du att jag stöttar monarkin? Lögn igen! Jag har aldrig stöttat monarkin, utan det här handlar om att jag föraktar idiotin. Bryr mig inte om monarkin över huvud taget, bara er idioter som ljuger och kallar folk för både det ena och det andra helt grundlöst. Du vet inte ett skit om något du skriver om, allt är bara rena fantasier och elakheter.
Jag sover gott om natten under duntäcke i mitt hus.
Hur har du det egentligen när du sitter och röker under fläkten i en etta i en förort med bag-in-boxen på en armlängds avstånd, frenetisk knappande på mobilen för att anonymt spy ur dig all din bitterhet.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-02-22 kl. 16:35.
Citera
2026-02-22, 16:18
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
O.T vilka sökord rekommenderar du för att få fram dom bästa bilderna på hennes vulva.Jag använder ordet vulva eftersom det är lite mindre groteskt, och det är ju iallafall en kunglighet vi talar om här.

Du har tyvärr blivit lurad, du kan söka hur länge du vill men det finns inga bilder på hennes kön. Den bilden puckot refererar till är en bild där man ser henne helt naken i en spegel lite snett från sidan men absolut inget kön.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-02-22 kl. 16:37.
Citera
2026-02-22, 16:43
Avstängd
Tror inte hovet och särskilt inte designprinsen vill se fler bilder på brösten och den kungliga 'kussim---an' hur eminenta och högvorna dessa ändå kan framstå.

Även om bilderna är smaklösa i sig, är själva poserna utmanande hör inte hemma i en kunglig sfär. Alldeles för malplacerat och ovärdigt en 'Kungliga Höghet'.

Kan inte tro att prinsen direkt njuter då pressen över hela världen publicerar pics i 4-färg på dessa strategiskt valda delar av hans hustru, som ska visa vilket 'sexigt' kungahus vi när. Hovet har fått en ny patetisk framtoning och ett annat fokus på sig. Nu när hovet har förlorat så mycket av sin trovärdighet, värderingar och allmän tilltro, får man väl hoppas att barnen, deras kusiner och kompisar blir förskonade från utvikningbilderna så länge som möjligt. De kommer att bli generade en dag.

Tänk att vara en prominent forskare och på Nobelmiddagen bli placerad invid kungahusets egen ärkebimbo? Alla som kommer hit i samband med festligheterna läser ju på om vårt land i förväg. Tack gode Gud att vi fick kvinnlig successionsordning. Kungen och drottningen kanske orkar några år till och de gör ett bra jobb, liksom Victoria. Men sedan? Tror Estelle blir vår sista drottning.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-22 kl. 17:32.
Citera
2026-02-22, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Observerade att på Prinsessan Désirées begravning hade Sofia svarta lackskor med mycket hög klack.

Det är väl klart att hon ska ta varje tillfälle som bjuds för att vara "sexig" Hon ser alltid lika billig ut jämfört med de övriga kungligheterna på t. ex. Nobelfestligheterna. Men hennes vansinniga klackar gör henne även litet längre, så hon syns bättre i rampjuset med Prille snällt tultande snett bakom.

Vill minnas hur hon såg ut på ett av sönernas dop då hon bar vad som beskrevs som 'hennes älskade Älvdalsdräkt' d.v.s. en folkdräkt några hade sytt åt henne. Då bar hon hättan på nacken med de stora lockarna framdragna och hängande ur mössan. Kunde hon åtminstone inte ha skärpt sig ens då? Det var ju sonen som var i centrum, åtminstone var det planerat så. Ingen sexbomb. En gift kvinna med dräkt sätter upp håret hårt under mössan (dock finns ett par traditioner som avviker, t.ex. Järvsö).
Citera
2026-02-22, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
(Skor utan horrem?🤔 )
Sofia kanske skulle på jobb efter begravningen?
Citera
2026-02-22, 17:26
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Tror inte hovet och särskilt designprinsen vill se fler bilder på brösten och den kungliga 'kussim---an'
hur eminenta och högvorna dessa ändå kan framstå.

Hur ska vi kunna låta ett sådant här kungahus representera vårt land? Tack gode Gud att vi fick kvinnlig successionsordning. Kungen och drottningen kanske orkar några år till och de gör ett bra jobb, liksom Victoria. Men sedan? Tror Estelle blir vår sista drottning.

Haha, vågar du inte skriva ut kussimurra?

För att bli lite allvarlig igen:
Ni kritiserar alltså henne för att göra ett dåligt jobb och inte vara en representativ person för det svenska kungahuset.... Enbart på grund av att hon gjort nakenbilder och varit på samma tillställning som Epstein för 20 år sedan. Hör ni inte hur dumt det låter?
Ni har inte sagt ett ord om hur hon har skött sitt jobb som prinsessa. Hon har alltså varit prinsessa i 11 år och ni har inget att anmärka på något hon gjort sedan dess. Den enda kritiken ni ger är en mobbares. Trillar polletten ner?
Citera
2026-02-22, 18:18
Medlem
Citat:
Tror inte hovet och särskilt inte designprinsen vill se fler bilder på brösten och den kungliga 'kussim---an' hur eminenta och högvorna dessa ändå kan framstå.

Även om bilderna är smaklösa i sig, är själva poserna utmanande hör inte hemma i en kunglig sfär. Alldeles för malplacerat och ovärdigt en 'Kungliga Höghet'.

Kan inte tro att prinsen direkt njuter då pressen över hela världen publicerar pics i 4-färg på dessa strategiskt valda delar av hans hustru, som ska visa vilket 'sexigt' kungahus vi när. Hovet har fått en ny patetisk framtoning och ett annat fokus på sig. Nu när hovet har förlorat så mycket av sin trovärdighet, värderingar och allmän tilltro, får man väl hoppas att barnen, deras kusiner och kompisar blir förskonade från utvikningbilderna så länge som möjligt. De kommer att bli generade en dag.

Tänk att vara en prominent forskare och på Nobelmiddagen bli placerad invid kungahusets egen ärkebimbo? Alla som kommer hit i samband med festligheterna läser ju på om vårt land i förväg. Tack gode Gud att vi fick kvinnlig successionsordning. Kungen och drottningen kanske orkar några år till och de gör ett bra jobb, liksom Victoria. Men sedan? Tror Estelle blir vår sista drottning.
Varenda ord du skriver så håller jag med!
Jag hoppas att det kommer lite mer med Epstein, Barbro och annat,så vi blir av med monarkin.
Det förvirrade konungen vi tyvärr har fått dras med må bli den sista!
Citera
2026-02-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Nu får du sluta ljuga. Det finns ingen bild med hennes kön på! Bara ditt önsketänkande.
Sedan har du fel på allt du skriver med som vanligt. Varför påstår du att jag stöttar monarkin? Lögn igen! Jag har aldrig stöttat monarkin, utan det här handlar om att jag föraktar idiotin. Bryr mig inte om monarkin över huvud taget, bara er idioter som ljuger och kallar folk för både det ena och det andra helt grundlöst. Du vet inte ett skit om något du skriver om, allt är bara rena fantasier och elakheter.
Jag sover gott om natten under duntäcke i mitt hus.
Hur har du det egentligen när du sitter och röker under fläkten i en etta i en förort med bag-in-boxen på en armlängds avstånd, frenetisk knappande på mobilen för att anonymt spy ur dig all din bitterhet.
Ha,ha,ha jag vet inte riktigt hur borta du är från samhället och media,men ljusår enligt mig!
Det finns så mycket i utländska tidningar,mestadels USA där man naturligtvis lyfter upp Sofia och dessa kopplingar till deras skandal Epstein,Barbro och andra cmvärlden över som har ägnat sig åt pedofil/sexhandel på en nivå som pågått alldeles förlänger.
Att Sverige tystar ned beror ju på att de som äger tidningarna är vänner till kungen.
Det är tystnadskultur som råder.
Handelshögskolan borde anmält Barbro för falsk marknadsföring och samarbete med Epstein,men gör det icke.Jag tror Wallenberg styr där.
Skiter i vad du tycker eller inte.
Jag har fakta,du kör på vad du tror.
Det är skillnad....hawk🤥🤥🤥🤥
Citera
2026-02-22, 18:34
Medlem
Citat:

Prinsen får skylla sig själv. Barnen är i mina ögon beklagansvärda. Men som cyberexperten antyder, det är förlegade värderingar och faktiskt inte omöjligt att i en snar framtid, kommer det att vara en stor merit med ett spännande och inkluderande förflutet. Beror på sammanhanget
Victorias förflutna har gett henne erfarenheter och insikter, som tillsammans med hennes empatiska personlighet, fått henne att mogna långt mer än övriga (bortskämda) kungabarn. Hon kommer att bli en utomordentlig drottning. Under förutsättning att det inte kör ihop sig med Daniel och barnen…
(Dessvärre, för monarkins skull, har hon inte drottning Margarethes hårda nypor…)

Tillägg: Barbro fixade ju stora donationer, från Epstein till Handelshögskolan, en del av pengarna, men inte allt, lämnades tillbaka.
Senast redigerad av rosalenin 2026-02-22 kl. 18:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in