Citat:
Ursprungligen postat av
cyberhawk
Nu får du sluta ljuga. Det finns ingen bild med hennes kön på! Bara ditt önsketänkande.
Sedan har du fel på allt du skriver med som vanligt. Varför påstår du att jag stöttar monarkin? Lögn igen! Jag har aldrig stöttat monarkin, utan det här handlar om att jag föraktar idiotin. Bryr mig inte om monarkin över huvud taget, bara er idioter som ljuger och kallar folk för både det ena och det andra helt grundlöst. Du vet inte ett skit om något du skriver om, allt är bara rena fantasier och elakheter.
Jag sover gott om natten under duntäcke i mitt hus.
Hur har du det egentligen när du sitter och röker under fläkten i en etta i en förort med bag-in-boxen på en armlängds avstånd, frenetisk knappande på mobilen för att anonymt spy ur dig all din bitterhet.
Ha,ha,ha jag vet inte riktigt hur borta du är från samhället och media,men ljusår enligt mig!
Det finns så mycket i utländska tidningar,mestadels USA där man naturligtvis lyfter upp Sofia och dessa kopplingar till deras skandal Epstein,Barbro och andra cmvärlden över som har ägnat sig åt pedofil/sexhandel på en nivå som pågått alldeles förlänger.
Att Sverige tystar ned beror ju på att de som äger tidningarna är vänner till kungen.
Det är tystnadskultur som råder.
Handelshögskolan borde anmält Barbro för falsk marknadsföring och samarbete med Epstein,men gör det icke.Jag tror Wallenberg styr där.
Skiter i vad du tycker eller inte.
Jag har fakta,du kör på vad du tror.
Det är skillnad....hawk🤥🤥🤥🤥