2026-02-22, 18:58
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molins
Ha,ha,ha jag vet inte riktigt hur borta du är från samhället och media,men ljusår enligt mig!
Det finns så mycket i utländska tidningar,mestadels USA där man naturligtvis lyfter upp Sofia och dessa kopplingar till deras skandal Epstein,Barbro och andra cmvärlden över som har ägnat sig åt pedofil/sexhandel på en nivå som pågått alldeles förlänger.
Att Sverige tystar ned beror ju på att de som äger tidningarna är vänner till kungen.
Det är tystnadskultur som råder.
Handelshögskolan borde anmält Barbro för falsk marknadsföring och samarbete med Epstein,men gör det icke.Jag tror Wallenberg styr där.
Skiter i vad du tycker eller inte.
Jag har fakta,du kör på vad du tror.
Det är skillnad....hawk🤥🤥🤥🤥

Du är som en papegoja, eller en repad skiva. samma dravel om och om igen utan att över huvud taget svara på någonting man skriver, bara skitsnack som inte har med inläggen du svarar på alls. Bortkopplad från all verklighet, driven av gud vet vad annat än en övertydlig bitterhet på livet.
Fakta? Vilken fakta? Du har inte visat en enda av dina så kallade fakta. Visa mig bilden på hennes kön nu som du envisas med existerar, din dumme fan.

Svara gärna på det här, nedan, du med. Alltså svara på det jag skriver, inte en märklig utläggning om något helt annat, förstår du vad jag säger? Ett tips, ta av dig foliehatten så kanske tankarna klarnar.
Så, varsågod:

Ni kritiserar alltså henne för att göra ett dåligt jobb och inte vara en representativ person för det svenska kungahuset.... Enbart på grund av att hon gjort nakenbilder och varit på samma tillställning som Epstein för 20 år sedan. Hör ni inte hur dumt det låter?
Ni har inte sagt ett ord om hur hon har skött sitt jobb som prinsessa. Hon har alltså varit prinsessa i 11 år och ni har inget att anmärka på något hon gjort sedan dess. Den enda kritiken ni ger är en mobbares. Trillar polletten ner?
Senast redigerad av cyberhawk 2026-02-22 kl. 19:15.
Citera
2026-02-22, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Du är som en papegoja, eller en repad skiva. samma dravel om och om igen utan att över huvud taget svara på någonting man skriver, bara skitsnack som inte har med inläggen du svarar på alls. Bortkopplad från all verklighet, driven av gud vet vad annat än en övertydlig bitterhet på livet.
Fakta? Vilken fakta? Du har inte visat en enda av dina så kallade fakta. Visa mig bilden på hennes kön nu som du envisas med existerar, din dumme fan.

Svara gärna på det här, nedan, du med. Alltså svara på det jag skriver, inte en märklig utläggning om något helt annat, förstår du vad jag säger? Ett tips, ta av dig foliehatten så kanske tankarna klarnar.
Så, varsågod:

Ni kritiserar alltså henne för att göra ett dåligt jobb och inte vara en representativ person för det svenska kungahuset.... Enbart på grund av att hon gjort nakenbilder och varit på samma tillställning som Epstein för 20 år sedan. Hör ni inte hur dumt det låter?
Ni har inte sagt ett ord om hur hon har skött sitt jobb som prinsessa. Hon har alltså varit prinsessa i 11 år och ni har inget att anmärka på något hon gjort sedan dess. Den enda kritiken ni ger är en mobbares. Trillar polletten ner?
Nakenbilder är inte ”bara”. Det säger allt om henne.
Citera
2026-02-22, 21:19
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meritinna
Nakenbilder är inte ”bara”. Det säger allt om henne.

Vad är du för en misogyn person. Du kommenterar på ett inlägg som berör just hennes värv som prinsessa med den kommentaren, sorry men du går inte att ta på allvar därför. Men däremot bekräftar du exakt det jag skrev. Ni är bara bittra idioter som inte har någon kritik att komma med när det gäller hennes ämbete för det finns inget, ni kommer bara med plumpa personangrepp. Tack för det! Nu kan du återgå till att röka under fläkten.
Citera
2026-02-22, 22:04
Medlem
Att folk kanske inte har så väldigt mycket att berömma Sofia för under dessa 11 år som prinsessa, är väl främst att hon har arbetat minst av de kungliga och inte direkt utmärkt sig eller uträttat någon specifikt minnesvärd bedrift.

Hennes arbetsuppgifter, då hon tjänar under kungen är:

Närvara vid officiella evenemang och åtaganden, som Sveriges nationaldag och Nobelestligheterna.

Vara hedersorförande för Sophia Hemmet och som hon själv tydligen kallar det 'att dela ut medaljer' till de nyutexaminerade Sophiasystrarna 1 gång/år. Brukar även dela ut tjänstemerittecken till systrar med 30 år tjänstgöring. 1 gång/pr. Vill dock minnas att hon hjälpte till med bäddning etc. några veckor på Sophia Hemmet under COVID:n. Lovvärt.

Stiftelse Idéer för livet. Insatser för barn och unga, vet ej hur många gånger/år.

Project Playgrund som hon säger sig ha varit med att starta. Numer sköts projektet av annan personal. Antar att hon går på styrelsemöten några gånger/år.

Nu hör det väl till att under dessa 11 år har hon även fött 4 barn och det är väl en merit i sig.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-22 kl. 22:14.
Citera
2026-02-22, 22:14
Medlem
Citat:

Så, varsågod:

Sofia är en bra och värdig prinsessa. Av det jag har sett av henne under dessa 11 år. Och hennes make och hon verkar kära. Och 4 barn har de fått. Finns liksom inget att anmärka på henne om, så som vissa i tråden gör.

Samma skribenter som bannar Sofia för hennes medverkan i PH och Slitz, har säkert själva både tittat på PH och i Slitz. Det är luksom inga konstiga saker. Inget olagligt. Inget grovt omoraliskt.

Men som de håller på mot Sofia, är grovt omoraliskt.

Bra att du skriver ut din klokskap I tråden!
Citera
2026-02-22, 22:18
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Sofia är en bra och värdig prinsessa. Av det jag har sett av henne under dessa 11 år. Och hennes make och hon verkar kära. Och 4 barn har de fått. Finns liksom inget att anmärka på henne om, så som vissa i tråden gör.

Samma skribenter som bannar Sofia för hennes medverkan i PH och Slitz, har säkert själva både tittat på PH och i Slitz. Det är luksom inga konstiga saker. Inget olagligt. Inget grovt omoraliskt.

Ja och det var en bra sammanfattning av dig med. Sunt förnuft som de allra flesta förstår.
Citera
2026-02-22, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Det finns säkert de som anser att det måste vara en bedrift att vara kär i Carl-Philip, men jag gillar honom själv så att de är kära kan jag uppskatta. Jag är också jättekär i den person jag själv gifte mig med för en hel massa år sedan.

Nej, brukar inte titta på fjortisprogram när halvnakna killar och tjejer hånglar och leker ormgrop. Har heller aldrig bläddrat i en Slitz då jag inte är så intresserad av utvik, slisk och naket.

Men jo, det är olagligt att arbeta svart. Att skriva om det är inte grovt omoraliskt.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-22 kl. 22:27.
Citera
2026-02-23, 02:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ni har inte sagt ett ord om hur hon har skött sitt jobb som prinsessa. Hon har alltså varit prinsessa i 11 år och ni har inget att anmärka på något hon gjort sedan dess.

Nu är det vad som hände innan hon blev prinsessa som är det intressanta, du kan knappast förbjuda människor att diskutera hennes tidigare liv och leverne.

Hon sköter väl inte heller sitt jobb att representera Sverige bättre eller sämre än någon annan som herr o N*ill tex som är gift maken CP:s syster? S dök inte ens upp på senaste Nobelfesten av någon anledning så vad är det för jobb du pratar om?

Om det är ett jobb att ta hand om sina egna barn så kan jag meddela dig att det är det inte.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-02-23 kl. 02:02. Anledning: Tillägg
Citera
2026-02-23, 09:42
Medlem
En wanna-be som heter Sofia satte klorna i en snäll prins Carl-Filip...
Att hon (pinuppan) tituleras prinsessa förstärker och ökar på all den aversion som finns mot henne.
Att hon inte avsäger sig titeln omedelbart är bara destruktivt, tänker jag.
Citera
2026-02-23, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av commandaria
En wanna-be som heter Sofia satte klorna i en snäll prins Carl-Filip...
Att hon (pinuppan) tituleras prinsessa förstärker och ökar på all den aversion som finns mot henne.
Att hon inte avsäger sig titeln omedelbart är bara destruktivt, tänker jag.

Problemet här är Prins Carl Philip. Denna snälla och timida man. Kungen är känslomässigt inte i stånd till
att ta prinstiteln ifrån sin son. Killen som inte fick bli kung. Som det ser ut idag borde Sofia fråntas titel och ordnar. Vi kan börja med HKH.
Citera
2026-02-23, 12:16
Medlem
Sofia är ett stort problem för monarkin och för Sverige.
Hon vanhedrar kungafamiljen och nationen.
Obegripligt att kungen och regering okeyade eländet.
Sofia ser billig ut - hur hon än försöker vara "stilfull".
Citera
2026-02-23, 12:20
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Att folk kanske inte har så väldigt mycket att berömma Sofia för under dessa 11 år som prinsessa, är väl främst att hon har arbetat minst av de kungliga och inte direkt utmärkt sig eller uträttat någon specifikt minnesvärd bedrift.

Hennes arbetsuppgifter, då hon tjänar under kungen är:

Närvara vid officiella evenemang och åtaganden, som Sveriges nationaldag och Nobelestligheterna.

Vara hedersorförande för Sophia Hemmet och som hon själv tydligen kallar det 'att dela ut medaljer' till de nyutexaminerade Sophiasystrarna 1 gång/år. Brukar även dela ut tjänstemerittecken till systrar med 30 år tjänstgöring. 1 gång/pr. Vill dock minnas att hon hjälpte till med bäddning etc. några veckor på Sophia Hemmet under COVID:n. Lovvärt.

Stiftelse Idéer för livet. Insatser för barn och unga, vet ej hur många gånger/år.

Project Playgrund som hon säger sig ha varit med att starta. Numer sköts projektet av annan personal. Antar att hon går på styrelsemöten några gånger/år.

Nu hör det väl till att under dessa 11 år har hon även fött 4 barn och det är väl en merit i sig.

Hon har också som en merit att hen besökt NY och haft en hel biosalong bokad bara för henne och Jeffery.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in