Citat:
Ursprungligen postat av
Molins
Ha,ha,ha jag vet inte riktigt hur borta du är från samhället och media,men ljusår enligt mig!
Det finns så mycket i utländska tidningar,mestadels USA där man naturligtvis lyfter upp Sofia och dessa kopplingar till deras skandal Epstein,Barbro och andra cmvärlden över som har ägnat sig åt pedofil/sexhandel på en nivå som pågått alldeles förlänger.
Att Sverige tystar ned beror ju på att de som äger tidningarna är vänner till kungen.
Det är tystnadskultur som råder.
Handelshögskolan borde anmält Barbro för falsk marknadsföring och samarbete med Epstein,men gör det icke.Jag tror Wallenberg styr där.
Skiter i vad du tycker eller inte.
Jag har fakta,du kör på vad du tror.
Det är skillnad....hawk🤥🤥🤥🤥
Du är som en papegoja, eller en repad skiva. samma dravel om och om igen utan att över huvud taget svara på någonting man skriver, bara skitsnack som inte har med inläggen du svarar på alls. Bortkopplad från all verklighet, driven av gud vet vad annat än en övertydlig bitterhet på livet.
Fakta? Vilken fakta? Du har inte visat en enda av dina så kallade fakta. Visa mig bilden på hennes kön nu som du envisas med existerar, din dumme fan.
Svara gärna på det här, nedan, du med. Alltså svara på det jag skriver, inte en märklig utläggning om något helt annat, förstår du vad jag säger? Ett tips, ta av dig foliehatten så kanske tankarna klarnar.
Så, varsågod:
Ni kritiserar alltså henne för att göra ett dåligt jobb och inte vara en representativ person för det svenska kungahuset.... Enbart på grund av att hon gjort nakenbilder och varit på samma tillställning som Epstein för 20 år sedan. Hör ni inte hur dumt det låter?
Ni har inte sagt ett ord om hur hon har skött sitt jobb som prinsessa. Hon har alltså varit prinsessa i 11 år och ni har inget att anmärka på något hon gjort sedan dess. Den enda kritiken ni ger är en mobbares. Trillar polletten ner?