Citat:
Ursprungligen postat av
buzzerbuzzer
Ja man kan ju fundera i dom banorna såklart men sexualiteten ska väl främja fortplantning och dom som inte ens gått igenom puberteten kan ju inte få barn och jag vet inte vad syftet skulle vara evolutionärt att tända på småbarn, så att det skulle vara det normala kan man nog avskriva va?
Nä jag har ingen som helst sexuell dragning till barn och jag tror inte att det är så många procent som har det. Men även en liten procent kan ju ge ett ganska högt antal bland miljarder människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nationalromantik
Pedofiler är inte människor i min mening, men inte heller djur, utan något demoniskt.
Ja, pedofili är demoniskt. Orsaken är ofta andlig men det blir svårt att bota i ett samhälle som blivit ilurat att andevärlden inte existerar.
Demoner överförs från person till person genom trauman som t.ex. sexuella övergrepp. Alltså är det stor risk att ett barn som blir utsatt för övergrepp av en pedofil får en demon från pedofilen i sig själv. Den här demonen bor sedan i barnet och gör så att dessa barn ofta växer upp och själva begår övergrepp emot barn senare i livet.
Lösningen är (i många fall) demonutdrivning genom bön i Jesu Kristi namn. Men det praktiseras ju nästan inte i dagens samhälle (endast i ett fåtal kyrkor). Därför blir också sådan här demonisk aktivitet allt mer utbrett i samhället.
Våld, pedofili, sexuell omoral, droger, avgudadyrkan/falska religioner osv. osv. samhället blir allt mer fullt utav synd och demonisk aktivitet. Grundorsaken är andlig och satanisk.