2026-02-19, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ficuscarica
Nu har det ju inte framkommit i hennes berättelse men anta då att hon frivilligt var med på samlaget inne på toan men sedan då, penis i munnen och sperma i ögat, som dessutom är bevisat, (s.29 + 259 i fup)
Nu kanske inte det kan räknas som våldtäkt med att spruta sperma i någons ansikte, däremot penis i munnen, men jag tror knappast han frågade / hade samtycke till det. Och här hade hon ingen att be om hjälp, alla är utanför toaletten.

"Jag frågade om hon ville gå ner på mig och där sa hon ingenting." ( s. 248 fup) Så enligt hans egen berättelse så kan ju våldtäkten börja där om man tror att hon gav samtycke till samlaget i ett första skede. Och att hon här då drabbas av Fawning om inte förr.

Precis.
Det jag försökt säga flera gånger med att man har rätt att dra tillbaka sitt samtycke när som under sexet.

Och enligt henne frågade han aldrig ALLS.
Han fysiskt vände på henne och fysiskt guidade ner henne på knä.
Vilket jag mer tror på eftersom ingen utanför fattat att de haft sex förrens efter att de kom ut - med andra ord har inget hörs där ifrån.

Hennes historia har varit konsekvent från sekunden hon kom ut - Hans har ändrats.
2026-02-19, 14:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
”Kvinnor som blir våldtagna på riktigt” - du menar oss, flera kvinnor här i tråden som talar om att vi blivit det och försöker förklara hur hjärnan funkar i dessa situationer men som du som man vägrar ta in för att du tycker att du förstår de situationerna mkt bättre än oss som är kvinnor och som varit där?
Ok gubben.

Kvinnor som blir våldtagna på riktigt har jag full sympati med, däremot kvinnor som frivilligt följer med en man in på toan för att ha sex men sen ångrar sig och ropar våldtäkt får inte min sympati hon valde själv att följa med in hon har inte blivit våldtagen det är skrattretande att påstå
2026-02-19, 14:35
Avstängd
Citat:
Tror du verkligen att en kvinna som har blivit våldtagen känner detta fall som ett hån? Tror nog tvärtom att hon skulle känna empati och förståelse för denna tjej.

Nej hon följde frivilligt med till toan fast hon visste att det vankades sex det är att ge samtycke ingen tvingade henne så jo det är ett hån mot de som blir våldtagna på riktigt inte de som frivilligt följer med för att bli "våldtagen" skrattretande
2026-02-19, 14:37
Avstängd
Citat:
”Kvinnor som blir våldtagna på riktigt” - du menar oss, flera kvinnor här i tråden som talar om att vi blivit det och försöker förklara hur hjärnan funkar i dessa situationer men som du som man vägrar ta in för att du tycker att du förstår de situationerna mkt bättre än oss som är kvinnor och som varit där?
Ok gubben.

Det är som att frivilligt följa med en gängkriminell hem och sen gnälla över att man blir rånad man får ta lite ansvar för situationer man försätter sig i det borde denna tjejen lära sig
2026-02-19, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Det är som att frivilligt följa med en gängkriminell hem och sen gnälla över att man blir rånad man får ta lite ansvar för situationer man försätter sig i det borde denna tjejen lära sig

Menar du alltså att J begick ett brott inne på toaletten men att hon får skylla sig själv som följde med in.
2026-02-19, 15:00
Avstängd
Citat:
Menar du alltså att J begick ett brott inne på toaletten men att hon får skylla sig själv som följde med in.

Tror inte att han begått något brott, den enklaste förklaringen är att tjejen var frivillig men ångra sig efteråt, för att få det till våldtäkt krävs krystade förklaringar det räcker för mig för att dra slutsatsen att hon var frivillig
2026-02-19, 15:34
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ok gubben.

När började tjejens hjärna och kropp i det aktuella fallet agera enligt din teori om frozen freight eller fawning?
2026-02-19, 16:26
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Vet någon datum för hovrätten?
Överklagandet inkom 2025-12-29 men det finns inget datum för huvudförhandling i hovrätten ännu.
2026-02-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Överklagandet inkom 2025-12-29 men det finns inget datum för huvudförhandling i hovrätten ännu.

Okey tack!
2026-02-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Tror inte att han begått något brott, den enklaste förklaringen är att tjejen var frivillig men ångra sig efteråt, för att få det till våldtäkt krävs krystade förklaringar det räcker för mig för att dra slutsatsen att hon var frivillig

Den enda som har krystade förklaringar här är du haha
2026-02-19, 18:44
Medlem
Citat:
578klasw
1/5
för 2 månader sedan på Tripadvisor
Hotellägaren jagar och överfaller småtjejer på Munken, känns högst olustigt att ha sin dotter på hans hotell!||Kan inte förstå hur man vill driva verksamhet med människan och tycker absolut inte att man ska stötta detta

Ett litet sidospår, någon har gett ett mindre bra betyg för Hotell Gutebagge/Hotell Stenugnen. Såg även att hotellet inte tar emot bokningar längre.
2026-02-19, 19:50
Avstängd
Citat:
Den enda som har krystade förklaringar här är du haha

På vilket sätt skulle det vara krystat att en tjej frivilligt ligger med en kille på dass? Det är den enkla förklaringen sen ångra hon sig mådde dåligt kände sig billig men det gör det ju inte till våldtäkt när hon helt frivilligt följt med för att knulla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in