Citat:
Ursprungligen postat av
Ficuscarica
Nu har det ju inte framkommit i hennes berättelse men anta då att hon frivilligt var med på samlaget inne på toan men sedan då, penis i munnen och sperma i ögat, som dessutom är bevisat, (s.29 + 259 i fup)
Nu kanske inte det kan räknas som våldtäkt med att spruta sperma i någons ansikte, däremot penis i munnen, men jag tror knappast han frågade / hade samtycke till det. Och här hade hon ingen att be om hjälp, alla är utanför toaletten.
"Jag frågade om hon ville gå ner på mig och där sa hon ingenting." ( s. 248 fup) Så enligt hans egen berättelse så kan ju våldtäkten börja där om man tror att hon gav samtycke till samlaget i ett första skede. Och att hon här då drabbas av Fawning om inte förr.
Precis.
Det jag försökt säga flera gånger med att man har rätt att dra tillbaka sitt samtycke när som under sexet.
Och enligt henne frågade han aldrig ALLS.
Han fysiskt vände på henne och fysiskt guidade ner henne på knä.
Vilket jag mer tror på eftersom ingen utanför fattat att de haft sex förrens efter att de kom ut - med andra ord har inget hörs där ifrån.
Hennes historia har varit konsekvent från sekunden hon kom ut - Hans har ändrats.