2026-02-17, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej, Sofia är inte offertypen, hon är streetsmart, och hon visade tidigt med vilka medel hon ville komma fram i världen: kropp, nakenhet, utvik, karlar, sexualitet...

Har det förresten blivit utrett, om det fanns några "riktiga" offer på den där ön? Det kan förstås vara ett flytande begrepp: en tjej kan frivilligt ge sig in i prostitution från början, men inte ha den psykiska styrkan att säga ifrån när hon pressas till mer perversa saker, eller flera män på en gång, än hon hade tänkt... Eller OM hon gjorde saker frivilligt, så kan hon ändå ha varit psykiskt skör och mått väldigt dåligt av det efteråt, vilket E. och hans kvinna Maxwell borde ha sett och tagit ansvar för. Här placerar jag in Virgina Giuffre.

Men fanns det några tjejer som var offer till hundra procent? Jag menar: ordentliga, väluppfostrade och oskyldiga flickor som lurats till ön med falska förespeglingar, som att de skulle arbeta med något helt annat än sex? E och hans kvinna tog ifrån dem passet, de hade ingen möjlighet att ta sig därifrån, och männen bokstavligt talat tvingade sig på dem fysiskt? Finns det belägg för detta?

Jag sållar bland en massa material i filerna. Det finns enormt mycket störande läsning. Nästan så att man vill gråta.

Det förekommer en hel del om påstådd trafficking och det involverar bl.a. även en fransman vid namn J-L Brun*l som var 'kompanjon' med Epstein. Han var 'modell-scout' och ägde en modellagentur i NYC och Miami som heter M2c. Hade tydligen förgreningar i Östeuropa. Lanserade modeller och 'skådespelar-wanna-bes'. Var tidigare affärspartner med vår svenska toppmodell Karin Mossberg (karriär på 1960-talet) som startade en egen agentur; Karin's Models. Han var även en gång gift med en annan svensk fotomodell. Vem vet, han kanske kände Barbro? (Har dock inga bevis för det). Han anklagas i alla fall både i dokument och i Wikipedia för att ha försett Epstein med massvis med tjejer under ca 15 års tid.

"J*an-Luc Brun*l, Epstein’s close associate, ran MC2 Model Management and is alleged to have trafficked hundreds of underage girls from Russia, Ukraine, Moldova, and Eastern Europe".

Det var genom Brun*l som Epstein köpte, eller planerade att köpa en ung flicka från Östeuropa av hennes föräldrar. Samma Brun*l blev utpekad av Virginia Giueffre och andra för trafficking. "She claimed in a 2015 affidavit that Epstein bragged to her that he had "slept with over 1,000 of Brun*l's girls".

Det står mycket även om hur Epstein och Trump slussade unga tjejer mellan varandra. Det påstås i dokumenten att Trump tvingat underåriga småtjejer till sex, bl.a. två 14-åringar som han tvingade till o--lsex. När det ena tjejen försökte skydda den andra från det pågående angreppet slog han henne rakt i ansiktet. Det finns flera oavhängiga men liknande berättelser från unga tjejer. Och det var de som vågade anmäla och som måste ha haft en slags självkänsla; dvs att de lärt sig att sådant var fel.

Hittade även dokument där Epstein bjöd in high school-flickor och deras tjejkompisar hem till honom. Vet ej säkert om detta hade med fransmannen Brun*l att göra. (Kan vara att han var ett lockbete och erbjöd flickorna modelljobb? = min tanke). Ep betalade förresten stora summor till en lokal polisenhet i Florida.

Sedan var det ju flera som berättat om orgier ombord på Epsteins Boeing 727 (vid namn Lolita Express) som flögs ner till Florida med tjejer (och män).

Det beskrivs i dokumenten även att unga flickor som träffat Trump/Epstein skulle ha försvunnit. Idag skriver GT förresten om eventuella påståenden att ett par unga flickor kunde ha blivit mördade och begravda på Epsteins ägor i New Mexico.

https://www.gp.se/nyheter/varlden/epsteins-ranch-utreds-efter-kusligt-mejl.f9c43309-f728-520b-a5e6-bd764f261267#:~:text=Epsteins%20ran ch%20utreds%20efter%20kusligt%20mejl

Brun*l arresterades av polis i Frankrike och begick -- även han -- självmord i sin cell 2022.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jean-Luc_Brunel#:~:text=External%20links-,Jean%2DLuc%20Brunel,-12%20languages
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-17 kl. 14:47.
Citera
2026-02-17, 14:41
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Jag sållar bland en massa material i filerna. Det finns enormt mycket störande läsning. Nästan så att man vill gråta.

Det förekommer en hel del om påstådd trafficking och det involverar bl.a. även en fransman vid namn J-L Brun*l som var 'kompanjon' med Epstein. Han var 'modell-scout' och ägde en modellagentur i NYC och Miami som heter M2c. Hade tydligen förgreningar i Östeuropa. Lanserade modeller och 'skådespelar-wanna-bes'. Var tidigare affärspartner med vår svenska toppmodell Karin Mossberg (karriär på 1960-talet) som startade en egen agentur; Karin's Models. Han var även en gång gift med en annan svensk fotomodell. Vem vet, han kanske kände Barbro? (Har dock inga bevis för det). Han anklagas i alla fall både i dokument och i Wikipedia för att ha försett Epstein med massvis med tjejer under ca 15 års tid.

"J*an-Luc Brun*l, Epstein’s close associate, ran MC2 Model Management and is alleged to have trafficked hundreds of underage girls from Russia, Ukraine, Moldova, and Eastern Europe".

Det var genom Brun*l som Epstein köpte, eller planerade att köpa en ung flicka från Östeuropa av hennes föräldrar. Samma Brun*l blev utpekad av Virginia Giueffre och andra för trafficking. "She claimed in a 2015 affidavit that Epstein bragged to her that he had "slept with over 1,000 of Brun*l's girls".

Det står mycket även om hur Epstein och Trump slussade unga tjejer mellan varandra. Det påstås i dokumenten att Trump tvingat underåriga småtjejer till sex, bl.a. två 14-åringar som han tvingade till o--lsex. När det ena tjejen försökte skydda den andra från det pågående angreppet slog han henne rakt i ansiktet. Det finns flera oavhängiga men liknande berättelser från unga tjejer. Och det var de som vågade anmäla och som måste ha haft en slags självkänsla; dvs att de lärt sig att sådant var fel.

Hittade även dokument där Epstein bjöd in high school-flickor och deras tjejkompisar hem till honom. Vet ej säkert om detta hade med fransmannen Brun*l att göra. (Kan vara att han var ett lockbete och erbjöd flickorna modelljobb? = min tanke). Ep betalade förresten stora summor till en lokal polisenhet i Florida.

Sedan var det ju flera som berättat om orgier ombord på Epsteins Boeing 727 (vid namn Lolita Express) som flögs ner till Florida med tjejer (och män).

Brun*l arresterades av polis i Frankrike och begick -- även han -- självmord i sin cell 2022.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jean-Luc_Brunel#:~:text=External%20links-,Jean%2DLuc%20Brunel,-12%20languages

...fast jag tror inte ett ögonblick på att President Trump skulle ha nedlåtit sig till något sådant. Det är inte "han".
Citera
2026-02-17, 15:02
Medlem
Citat:
...fast jag tror inte ett ögonblick på att President Trump skulle ha nedlåtit sig till något sådant. Det är inte "han".

Jag vet förstås inte själv, men jag känner till litet om T's förtjusning i bl.a. svenskor då jag känner några svenska f.d. fotomodeller i New York. Han verkar ha svårt att hålla saker och ting i styr s.a.s. Han var ju heller inte trogen som gift make och far till 3 barn utan tog med sig älskarinnan Marla när han reste med familjen.

Tror han är kapabel till en hel del. Han har ju blivit stämd av flera kvinnor som under ed vittnat om hur han oinviterat kysst dem, klämt på dem brösten och tagit dem mellan benen. Vissa säger han blottat sig. Verkade åtminstone tidigare rätt galen i kvinnor. Även hans handlande under den tid han ägde 'Miss USA' har ifrågasatts. Så någon klass på honom när det gäller att få det han vill ha tror jag inte existerar. Har dock inte träffat honom själv bara sett honom många gånger p.g.a. mitt tidigare arbete.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-17 kl. 15:15.
Citera
2026-02-17, 15:09
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Jag vet förstås inte själv, men jag känner till litet om T's förtjusning i bl.a. svenskor i.o.m att jag känner några svenska f.d. fotomodeller i New York. Han verkar ha svårt att hålla saker och ting i styr s.a.s. Han var ju heller inte trogen som gift make och far till 3 barn utan tog med sig älskarinnan Marla när han reste med familjen.

Tror han är kapabel till en hel del. Verkade åtminstone tidigare rätt galen i kvinnor. Har inte träffat honom själv bara sett honom många gånger p.g.a. mitt tidigare arbete och jag var även bekant med ett par av hans anställda.

Ha älskarinnor och vara galen i kvinnor är EN sak - övergrepp och misshandel är något helt annat och väsensskilt.
Citera
2026-02-17, 15:20
Medlem
Citat:
Ha älskarinnor och vara galen i kvinnor är EN sak - övergrepp och misshandel är något helt annat och väsensskilt.

Ja, det är sant. Men kan man inte behärska sig utan att man måste ta till armstyrka för att få 'instant gratification' är det inte så stor skillnad. Måste nog säga att om man klämmer en kvinnas bröst eller mellan benen på henne så är det ett slags övergrepp.

Detta med unga flickor (som det står i dokumenten att T. och E. delade) förekommer i mycken text i dokumenten. Kan bara referera till vad som står.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-17 kl. 15:26.
Citera
2026-02-17, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Jag har sett en del material från dessa Epsteinfiler, och det finns en oändlig skara med offer. Du kanske sett bilden med en tandläkarstol? Där drogs tänderna ut på små barn så de inte skulle kunna bitas (vid oralsex). Det påstås att barn kidnappades och togs med till ön, och det skrivs i vissa medier att Maxwell var värre än Epstein.
Jag har sett så mycket hemskt, att jag faktiskt ångrar att jag sett det. Man blir riktigt illamående.
Rykten gör gällande att man även åt människokött, att Clintons tyckte att småbarnskött påminde om cremecheese i smaken. Jag har sett småbarn tvättas i tvättmaskin...
Som sagt, många offer finns det...
OM, om Sofia hade kännedom eller misstankar om något av allt det hemska som hände både på ön och på andra ställen, men inte anmälde sina misstankar till någon, då anser jag att hon är en väldigt lågt stående människa!
Om Sofia är offer, så ska hon så klart anmäla det. Vet någon om hon gjort det?
Om hon menar att hennes förflutna liv och leverne byggt upp och bidragit till hennes personlighet, så vill jag inte ha en sådan personlighet i vårt kungahus.

Jag har också träffat på dokument som gjorde mig oerhört tagen. Men läste du verkligen att Clintons hade ätit kött från barn? De ska ju själva upp och vittna nu.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-17 kl. 17:19.
Citera
2026-02-17, 19:47
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Jag har också träffat på dokument som gjorde mig oerhört tagen. Men läste du verkligen att Clintons hade ätit kött från barn? De ska ju själva upp och vittna nu.
Ja, det finns tyvärr hur mycket hemskt som helst i dessa filer. Jag läste många inlägg på x om att Clinton åt människor…
Sök på ’Clinton cannibals’ så kommer det upp mycket.
När de vittnar kanske inte de frågorna ställs?
Citera
2026-02-17, 21:37
Medlem
Citat:
Jag har sett en del material från dessa Epsteinfiler, och det finns en oändlig skara med offer. Du kanske sett bilden med en tandläkarstol? Där drogs tänderna ut på små barn så de inte skulle kunna bitas (vid oralsex). Det påstås att barn kidnappades och togs med till ön, och det skrivs i vissa medier att Maxwell var värre än Epstein.
Jag har sett så mycket hemskt, att jag faktiskt ångrar att jag sett det. Man blir riktigt illamående.
Rykten gör gällande att man även åt människokött, att Clintons tyckte att småbarnskött påminde om cremecheese i smaken. Jag har sett småbarn tvättas i tvättmaskin...
OM, om Sofia hade kännedom eller misstankar om något av allt det hemska som hände både på ön och på andra ställen, men inte anmälde sina misstankar till någon, då anser jag att hon är en väldigt lågt stående människa!
Om hon menar att hennes förflutna liv och leverne byggt upp och bidragit till hennes personlighet, så vill jag inte ha en sådan personlighet i vårt kungahus.

Mycket bra skrivet ! Instämmer. Förstår inte hur kungaparet kunde ge sitt godkännande till att behålla titlarna.
Citera
2026-02-17, 22:04
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Clinton kannibaler... Småbarn i tvättmaskinen... alltså, inte för att försvara den vidriga Epstein på något sätt men du är ju helt galen människa! Finns inte en enda notering om det i filerna! Du har inte sett några barn i en tvättmaskin. Sluta ljug.
Inte så konstigt att du då även tror på att Sofia skulle vet allt det där bara för att hon varit på samma tillställning med mannen i fråga två gånger.... Ja, herre jösses. Den här tråden har allt. FYI, hennes personlighet verkar ha fungerat hur bra som helst i kungahuset, ingen har haft något att klaga på alls innan alla dessa sjuka fantasier om henne kom.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-02-17 kl. 22:06.
Citera
2026-02-17, 22:08
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meritinna
Mycket bra skrivet ! Instämmer. Förstår inte hur kungaparet kunde ge sitt godkännande till att behålla titlarna.

Mycket bra skrivet? Se gärna mitt föregående svar till Snöbollen.
Citera
2026-02-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Apropå ett desperat försök till kritik nu när argumenten så tydligt tryter. Den biten borde du låtit stå kvar i texten du citerade. Nej, dina argument är inte välkända, de är ökända...

Tror inte att du vet vad ”ökänd” betyder.
Citera
2026-02-17, 22:32
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meritinna
Tror inte att du vet vad ”ökänd” betyder.

Att märka ord är den svages sätt att hämnas tänkte jag skriva men det behövs ju inte eftersom du försöker rätta något som du uppenbarligen inte förstår vad det betyder, vilket är väldigt märkligt och ganska så komiskt. Jättekul! Det rimmar perfekt med vad alla andra märkliga människor spyr ur sig i den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in