2026-02-17, 22:36
Avstängd
pedofil som epstein läskigt lägg ner kungafamiljen by the way är de kungar över oss 2026
Citera
2026-02-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Att märka ord är den svages sätt att hämnas tänkte jag skriva men det behövs ju inte eftersom du försöker rätta något som du uppenbarligen inte förstår vad det betyder, vilket är väldigt märkligt och ganska så komiskt. Jättekul! Det rimmar perfekt med vad alla andra märkliga människor spyr ur sig i den här tråden.
Inte meningsfullt att upprätthålla denna undermåliga konversation.
Citera
2026-02-17, 22:51
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meritinna
Inte meningsfullt att upprätthålla denna undermåliga konversation.

Jag skulle inte ens kalla det för en konversation. Ta nu och svara på det jag skriver istället så ska du se att det kan bli en konversation, eller nja... Du har ju inget att komma med. Undermålig var ordet.
Citera
2026-02-18, 06:46
Medlem
Livet i New York har gjort henne till den hon är idag, fick vi veta av Sofia en gång. Det är bara för oss att tänka mellan raderna. Vem är så framfusig att man hoppar på en kille som Carl Philip i Båstad? Tennis är väl det sista Sofia är intresserad av, däremot är där gott om killar, som bla lånar sina vrålåk för att imponera under tennisveckan.

Det gick lite för fort vid barnens dop, sa kungen, när HKH fråntogs prinsparets barn senare. Där och då fick kungen verkligen en stor fjäder i hatten.

Kanske dags för familjen på Solbacken att flytta till Stenhammars slott. Slottet ägs av svenska staten, men kungen arrenderar slottet och det är meningen att Carl Philip ska överta slottet en gång.Var det 1000 kr per år i förvaltningsavgift ? Sedan måste näste arvtagare sonen Alexander gå en lantbruksutbildning. Alnarp ligger bra till och då få samma möjlighet som sin far, att inte få en helt genomförd utbildning. Men han kanske vill bli pianist istället. Det är inte lätt det här med lantbruksintresse.
Citera
2026-02-18, 09:01
Medlem
Citat:
Sluta svamla nu. Alla nakenbilder finns ju publicerade i tidningar och hela Sverige visste ju om det så att de skulle missat dem är helt osannolikt. Man kan vara ett föredöme fast man vikt ut sig som ung, även om du är oförmögen att förstå det.

Knappast föredöme! Kanske accepterad.
Citera
2026-02-18, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
Livet i New York har gjort henne till den hon är idag, fick vi veta av Sofia en gång. Det är bara för oss att tänka mellan raderna. Vem är så framfusig att man hoppar på en kille som Carl Philip i Båstad? Tennis är väl det sista Sofia är intresserad av, däremot är där gott om killar, som bla lånar sina vrålåk för att imponera under tennisveckan.

Det gick lite för fort vid barnens dop, sa kungen, när HKH fråntogs prinsparets barn senare. Där och då fick kungen verkligen en stor fjäder i hatten.

Kanske dags för familjen på Solbacken att flytta till Stenhammars slott. Slottet ägs av svenska staten, men kungen arrenderar slottet och det är meningen att Carl Philip ska överta slottet en gång.Var det 1000 kr per år i förvaltningsavgift ? Sedan måste näste arvtagare sonen Alexander gå en lantbruksutbildning. Alnarp ligger bra till och då få samma möjlighet som sin far, att inte få en helt genomförd utbildning. Men han kanske vill bli pianist istället. Det är inte lätt det här med lantbruksintresse.

Det där med yrkesval kan ju passeras från förälder till barn. Låt oss bara hoppas att arvtagaren i den här familjen Bernadotte åtminstone brås på sin pappa i det här fallet.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-18 kl. 09:33.
Citera
2026-02-18, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Det där med yrkesval kan ju passeras från förälder till barn. Låt oss bara hoppas då att arvtagaren i den här familjen Bernadotte brås på sin pappa i det fallet.

Dagens humor. Men så är där dottern. Äpplet faller ibland inte långt från trädet heter det visst.
Citera
2026-02-18, 09:45
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja

När han dessutom var där med sindåvarande flickvän.
Citera
2026-02-18, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
När han dessutom var där med sindåvarande flickvän.

Kommer ihåg bilderna från Båstad. Det var reportage om hur unga killar med bakslickat hår köpte flaskor med champagne och bad bartendern vaska allt för att imponera på brudarna. Undrar hur många killar Soffan fick klänga på innan hon nådde sitt mål? Någon måste ju ha introducerat henne för Prille. Kan tänka mig hur hon bet fast i honom.

Vad jag förstår så hade Prille och Emma gjort slut ett kort tag innan han råkade ut för Soffan. Så han kan ha varit sårbar, vilket är förståeligt efter ett 10 år långt förhållande. Har hört att Emma fortfarande är nära vän med kungens systrar, speciellt Madeleine. Kanske därför dt ryktades om att hon och Soffan inte kom överens?

Bara att hänga där under Båstadsveckan ger tjejerna inga höga betyg. Alla vet att det är WT och wanna-be's ute i svängen. Inte många giftasvänliga familjeflickor med klass precis. Klart att killarna 'roar' sig med dessa groupies och småfnask. Men det är de för korkade att förstå. De tror de 'lever livet'.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-18 kl. 11:12.
Citera
2026-02-18, 11:14
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Kommer ihåg bilderna från Båstad. Det var reportage om hur unga killar med bakslickat hår köpte flaskor med champagne och bad bartendern vaska allt för att imponera på brudarna. Undrar hur många killar Soffan fick klänga på innan hon nådde sitt mål? Någon måste ju ha introducerat henne för Prille. Kan tänka mig hur hon bet fast i honom.

Vad jag förstår så hade Prille och Emma gjort slut ett kort tag innan han råkade ut för Soffan. Så han kan ha varit sårbar, vilket är förståeligt efter ett 10 år långt förhållande. Har hört att Emma fortfarande är nära vän med kungens systrar, speciellt Madeleine. Kanske därför dt ryktades om att hon och Soffan inte kom överens?

Bara att hänga där under Båstadsveckan ger tjejerna inga höga betyg. Alla vet att det är WT och wanna-be's ute i svängen. Inte många giftasvänliga familjeflickor med klass precis. Klart att killarna 'roar' sig med dessa groupies och småfnask. Men det är de för korkade att förstå. De tror de 'lever livet'.
Säkert promotade av Barbro BBB. Vad kallas det? Sällskapsflickor? Hur fick de annars access till prinsen.
Citera
2026-02-18, 11:48
Medlem
Pecannots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Jag har sett en del material från dessa Epsteinfiler, och det finns en oändlig skara med offer. Du kanske sett bilden med en tandläkarstol? Där drogs tänderna ut på små barn så de inte skulle kunna bitas (vid oralsex). Det påstås att barn kidnappades och togs med till ön, och det skrivs i vissa medier att Maxwell var värre än Epstein.
Jag har sett så mycket hemskt, att jag faktiskt ångrar att jag sett det. Man blir riktigt illamående.
Rykten gör gällande att man även åt människokött, att Clintons tyckte att småbarnskött påminde om cremecheese i smaken. Jag har sett småbarn tvättas i tvättmaskin...
Som sagt, många offer finns det...
OM, om Sofia hade kännedom eller misstankar om något av allt det hemska som hände både på ön och på andra ställen, men inte anmälde sina misstankar till någon, då anser jag att hon är en väldigt lågt stående människa!
Om Sofia är offer, så ska hon så klart anmäla det. Vet någon om hon gjort det?
Om hon menar att hennes förflutna liv och leverne byggt upp och bidragit till hennes personlighet, så vill jag inte ha en sådan personlighet i vårt kungahus.

Citat:
Clinton kannibaler... Småbarn i tvättmaskinen... alltså, inte för att försvara den vidriga Epstein på något sätt men du är ju helt galen människa! Finns inte en enda notering om det i filerna! Du har inte sett några barn i en tvättmaskin. Sluta ljug.
Inte så konstigt att du då även tror på att Sofia skulle vet allt det där bara för att hon varit på samma tillställning med mannen i fråga två gånger.... Ja, herre jösses. Den här tråden har allt. FYI, hennes personlighet verkar ha fungerat hur bra som helst i kungahuset, ingen har haft något att klaga på alls innan alla dessa sjuka fantasier om henne kom.

Cyberhawk, läs om läs rätt, lilla vän!

https://x.com/TrumpGirlLove/status/2023902812174790748
Citera
2026-02-18, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecannot
Cyberhawk, läs om läs rätt, lilla vän!

https://x.com/TrumpGirlLove/status/2023902812174790748

Är det inte fysikern Stephen Hawking i rullstol. Någon ceremoni, typ frimurarna. På CNN sa Hillary Clinton att hon har inget att dölja. Hillary är ju smart, så hon måste ha tänkt till där. Hennes man kan man ju inte lita på, men Hillary.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in