Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Nej, Sofia är inte offertypen, hon är streetsmart, och hon visade tidigt med vilka medel hon ville komma fram i världen: kropp, nakenhet, utvik, karlar, sexualitet...
Har det förresten blivit utrett, om det fanns några "riktiga" offer på den där ön? Det kan förstås vara ett flytande begrepp: en tjej kan frivilligt ge sig in i prostitution från början, men inte ha den psykiska styrkan att säga ifrån när hon pressas till mer perversa saker, eller flera män på en gång, än hon hade tänkt... Eller OM hon gjorde saker frivilligt, så kan hon ändå ha varit psykiskt skör och mått väldigt dåligt av det efteråt, vilket E. och hans kvinna Maxwell borde ha sett och tagit ansvar för. Här placerar jag in Virgina Giuffre.
Men fanns det några tjejer som var offer till hundra procent? Jag menar: ordentliga, väluppfostrade och oskyldiga flickor som lurats till ön med falska förespeglingar, som att de skulle arbeta med något helt annat än sex? E och hans kvinna tog ifrån dem passet, de hade ingen möjlighet att ta sig därifrån, och männen bokstavligt talat tvingade sig på dem fysiskt? Finns det belägg för detta?
Jag har sett en del material från dessa Epsteinfiler, och det finns en oändlig skara med offer. Du kanske sett bilden med en tandläkarstol? Där drogs tänderna ut på små barn så de inte skulle kunna bitas (vid oralsex). Det påstås att barn kidnappades och togs med till ön, och det skrivs i vissa medier att Maxwell var värre än Epstein.
Jag har sett så mycket hemskt, att jag faktiskt ångrar att jag sett det. Man blir riktigt illamående.
Rykten gör gällande att man även åt människokött, att Clintons tyckte att småbarnskött påminde om cremecheese i smaken. Jag har sett småbarn tvättas i tvättmaskin...
Som sagt, många offer finns det...
OM, om Sofia hade kännedom eller misstankar om något av allt det hemska som hände både på ön och på andra ställen, men inte anmälde sina misstankar till någon, då anser jag att hon är en väldigt lågt stående människa!
Om Sofia är offer, så ska hon så klart anmäla det. Vet någon om hon gjort det?
Om hon menar att hennes förflutna liv och leverne byggt upp och bidragit till hennes personlighet, så vill jag inte ha en sådan personlighet i vårt kungahus.