2012-01-18, 08:08
Medlem
e-v-a-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
Hennes yngre syster heter sara och har gått i min klass i skolan

ok, berätta mer, är det möjligt att utviket kan ha blivit den moder theresia, som hon nu för tiden utger sig för att vara?
Senast redigerad av e-v-a-s 2012-01-18 kl. 08:13.
Citera
2012-03-02, 19:59
Medlem
P55s avatar
Sofia Hellqvist blev intervjuad av SVT ikväll. Hennes senaste kille har ju kört dagens Vasalopp och hon hade riktigt seriösa kommentarer om honom. Jättebra, jätteduktigt....
Citera
2012-03-02, 20:22
Medlem
Är det bara jag som får känslan av att förlovning är väldigt nära förestående. Varför skulle Rapport ta och intervjua henne för annars, tror att redaktionen har tips på att den är på G, kanske redan i helgen eller i nästa vecka....
Citera
2012-03-02, 21:47
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12
Är det bara jag som får känslan av att förlovning är väldigt nära förestående. Varför skulle Rapport ta och intervjua henne för annars, tror att redaktionen har tips på att den är på G, kanske redan i helgen eller i nästa vecka....

Ja det tror jag med. Halva inne för C-P om man säger så....
Citera
2012-03-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12

Jag tycker att de ska vänta åtminstone 2 år så att Estelle kan vara med som blomsterflicka på bröllopet som det var en massa barn som var på Victoria och Daniels bröllop. Jag tippar att om det blir förlovning innan dopet så blir Sofia en av gudföräldrarna till Estelle.

Fast....orkar media och svenska folket med förlovning, dop och sedan giftemål i år utan att gullighetstemperaturen går sönder?

Om CarlP och Sofia förlovar sig kommer det nog Madeleine och Chris göra det i slutet av året.
Citera
2012-03-02, 23:26
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag tycker att de ska vänta åtminstone 2 år så att Estelle kan vara med som blomsterflicka på bröllopet som det var en massa barn som var på Victoria och Daniels bröllop. Jag tippar att om det blir förlovning innan dopet så blir Sofia en av gudföräldrarna till Estelle.

Fast....orkar media och svenska folket med förlovning, dop och sedan giftemål i år utan att gullighetstemperaturen går sönder?

Om CarlP och Sofia förlovar sig kommer det nog Madeleine och Chris göra det i slutet av året.

Nej nej, Estelle får nog vänta några år innan hon offentligt visas upp, men helt klart att CegeXVI:s
två ungdomar kommer att gifta sig under året. Kanske därför som Henemark ska vara med i Let's Dance. Äsch, jag vet inte...
Citera
2012-03-03, 08:46
Medlem
De Larges avatar
Hon gav ett efterblivet intryck, "Jo jag är jättestolt, självklart, han är duktig.", "Ja han är jätteduktig, han är jätteduktig.".
Citera
2012-03-03, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nej nej, Estelle får nog vänta några år innan hon offentligt visas upp, men helt klart att CegeXVI:s
två ungdomar kommer att gifta sig under året. Kanske därför som Henemark ska vara med i Let's Dance. Äsch, jag vet inte...

Hon kommer att visas upp i samband med dopet och sen kommer de nog att hålla upp henne på morfars födelsedag sista april(fast jag undrar hur glad han blir då när ALLA kameror utom nyhetskamerorna riktar sig mot fönstret), kanske nationaldagen och med stor sannolikhet Victoriadagen 14 jul(En nästan 5 mån gammal bebis skriker inte lika högt som en 2 mån)
Citera
2012-03-03, 13:15
Medlem
yellowboxfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74

Aldrig att Sofia blir fadder till Estelle, oavsett snar förlovning eller ej.
Citera
2012-03-03, 23:29
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Hon gav ett efterblivet intryck, "Jo jag är jättestolt, självklart, han är duktig.", "Ja han är jätteduktig, han är jätteduktig.".

Såg just Top Gear på TV8. Callefille var med där i nån Porschetävling och det han fick ut sig var riktigt djupt, dvs Jättehäftigt och jättefort. Undrar vad det där paret pratar om när dom ligger där
i prinsasängen på kvällarna innan dom ska somna; Jättegodnatt Jättesofia och jättepuss jätteprinsen min
Citera
2012-03-10, 09:07
Medlem
e-v-a-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large

vår blivande sessa är ju också jätteduktig,

http://www.friatider.se/har-ar-nakenbilderna-pa-sofia-hellqvist
Senast redigerad av e-v-a-s 2012-03-10 kl. 09:10.
Citera
2012-03-10, 14:11
Medlem
lnterpols avatar
Hru går det för HKH Prinsessan Sofia, hertiginna över Blekinge?

Tycker ni att mediebilden av henne förändrats efter att Barbros Best har arbetat med Sofias image?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in