2026-02-16, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det är ju exakt det du gör, du kommer med massa pekpinnar och mästrande om vad som passar för att bli kunglig. När du uppenbart har helt fel. Hon blev prinsessa, punkt.

Exakt! Du skriver kloka ord i tråden!

Uppenbarligen gör hon ett bra jobb som prinsessa också och har gjort det i snart 11 års tid. Löjligt av vissa skribenter att dra upp hennes ungdoms göromål. Hon är över 40, gift fyrabarnsmor och prinsessa sedan snart 11 år tillbaka. Dessa skribenter får komma ned lite i matchen och leva i nutid...
Citera
2026-02-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Ja, vi vet. Hon var badvakt. Krävs knappast några skådespelartalanger större än de hon demonstrerade i Paradise Hotel.

Och? Ska det vara en Oscarstatyett för att du ska godta att det Kanske fanns skådespelare-ambitioner hos henne? Att ha varit med i en kortfilm visar af för min del att hon tyckte det var lite kul med skådespelande.

Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Fantastiskt

Läs ovan.
Citera
2026-02-16, 16:20
Medlem
fonders avatar
Citat:
Du har inte bevisat ett skit och att hon varit med i PH och Slitz skulle vara ett hinder för att bli en prinsessa så kan jag tala om för dig att det var det bevisligen inte! Patetiskt att du ska förklara för alla vad som gäller när inte ens hovet anser det vara något problem. Lägg ner nu, du har redan förlöjligat dig tillräckligt.

Är det någon som är löjlig här så är det du själv. Hovet styrs av eskortens efterblivne prins lillekuk, därför var de tvungna att godkänna eskorten.
Citera
2026-02-16, 16:35
Medlem
Citat:

Samma visa med dig som med föregående talare, du kan omöjligen anklaga mig för att ha fel syn på detta när jag har exakt samma syn som kungafamiljen och hovet. Väldigt märklig kritik. Jag verkar iaf haft samma uppfostran som kungafamiljen hade med din logik.

Kungafamijen skulle ha fått nobelpriset vid prinsparets bröllop. Det var dramatenstuk på det. Jodå,
de kungliga får också skådespelarutbildning. Men inte inom samma sområde som Sofia fick i Älvdalen.
Citera
2026-02-16, 17:57
Medlem
Citat:
Moget, du fortsätter hålla samma extremt låga nivå på dina kommentarer men jag förväntade mig heller inget annat...
När det gäller Sofia så kunde jag inte bry mig mindre om vem hon är eller vad hon gör, det jag bryr mig om är folk som far med osanning och förstör trådar, oavsett vad det gäller.

Du, jag backar upp mina fakta med länkar.

Förresten, eftersom du inte har något intresse av vem Sofia är eller vad hon gör så får du väl hitta en annan tråd att gnälla i.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-16 kl. 18:25.
Citera
2026-02-16, 18:11
Medlem
KUNGAHUSETS HEMSIDA FÖR ETT ANTAL ÅR SEDAN - SOFIAS BIOGRAFI
Inlägg 7355
26.02.13
kl 18.24

Den äldre versionens hemsida av kungahuset har tagits bort av hovet efter mitt inlägg 7355 som handlade om att jobben i USA helt plötsligt har flyttat till Sverige i den uppdaterade versionen.

Vi håller alltså ögonen på varandra.
Citera
2026-02-16, 18:12
Medlem
Citat:
Om kungafamiljen har sett bilderna eller ej är helt irrelevant. Hovet visste om bilderna.
Det är du som är oförmögen att förstå att ingen jävel idag bryr sig om att hon vek ut sig som ung. Inte ens Hovet gjorde det! Om du skäms och blir förlöjligad för detta så säger det väldigt mycket mer om dig än om henne. Det låter för löjligt för att vara sant och verkar bara vara ett desperat försök till kritik nu när argumenten så tydligt tryter.
Din språkbehandling säger allt.
Ja, jag skäms å hennes vägnar, men förlöjligad blir offret. Jag har många fler argument men jag tror att de redan är välkända.
Citera
2026-02-16, 18:14
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Du, jag backar upp mina fakta med länkar.

Skitsnack! Det enda du gör är att basunera ut "din sanning" och hoppas att någon går på den.
Citera
2026-02-16, 18:23
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meritinna
Din språkbehandling säger allt.
Ja, jag skäms å hennes vägnar, men förlöjligad blir offret. Jag har många fler argument men jag tror att de redan är välkända.

Apropå ett desperat försök till kritik nu när argumenten så tydligt tryter. Den biten borde du låtit stå kvar i texten du citerade. Nej, dina argument är inte välkända, de är ökända...
Citera
2026-02-16, 18:35
Medlem
Citat:
Skitsnack! Det enda du gör är att basunera ut "din sanning" och hoppas att någon går på den.

Snälla du, du tillför inget i tråden. Detta är en skvallertråd om hkh Sofia.
Jag har aldrig hittat på saker här som ingen annan eller jag själv kan backa upp. Nämn en sanning som jag har 'basunerat ut' för att folk ska 'gå på den'? Nämn någon sak som jag har 'hittat på', tack.

Jag backar upp mina fakta med trådar och tidningsartiklar. För övrigt kan jag skämta till det också eller vara ironisk i detta ämne, men det märker nog inte du.

Men nu vet jag en hel del också, bl. a. om reglerna kring immigration och arbete/boende i USA och det efter 40+ år i USA med arbete som rör just detta. Det behöver jag inte googla på men det kan du väl göra så lär du dig något.
Citera
2026-02-16, 19:02
Medlem
Citat:
Apropå ett desperat försök till kritik nu när argumenten så tydligt tryter. Den biten borde du låtit stå kvar i texten du citerade. Nej, dina argument är inte välkända, de är ökända...

Hur kan någon som gått med i fb i februari 2026 och med totalt 6 inlägg kallas 'ökänd'?
Citera
2026-02-16, 19:05
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Snälla du, du tillför inget i tråden. Detta är en skvallertråd om hkh Sofia.
Jag har aldrig hittat på saker här som ingen annan eller jag själv kan backa upp. Nämn en sanning som jag har 'basunerat ut' för att folk ska 'gå på den'? Nämn någon sak som jag har 'hittat på', tack.

Jag backar upp mina fakta med trådar och tidningsartiklar. För övrigt kan jag skämta till det också eller vara ironisk i detta ämne, men det märker nog inte du.

Men nu vet jag en hel del också, bl. a. om reglerna kring immigration och arbete/boende i USA och det efter 40+ år i USA med arbete som rör just detta. Det behöver jag inte googla på men det kan du väl göra så lär du dig något.

Du har inte backat upp ett enda argument mot mig, de har bara varit godtyckliga floskler som "så här har det alltid varit" och hur du vill ha det, så då är det den enda sanningen. Vem bryr sig om regler om immigration till USA för något som kanske hänt för väldigt länge sedan! Finns inte en människa som är fullständigt felfri genom livet, därför blir det helt irrelevant för hur man är idag och hur det påverkar det man gör idag. Med det resonemanget skulle det inte finnas några kungligheter kvar eller förtroendevalda heller för den saken. Prova att ställa saker i perspektiv får du se. Hur hade världen sett ut med bara långsinta paragrafryttare?
Nä du, kom med något relevant, något nytt som verkligen skulle göra skillnad. Eller rättare sagt, kom med en endaste grej som skulle göra skillnad. Vad jag vet verkar hon göra ett bra jobb för Sverige och världen och det finns inget anmärka på det sedan hon blev prinsessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in