2026-02-07, 17:23
Medlem
Hon är alltid ”frisk” när det är något roligt. Märkligt. Hon har ju inte ens hunnit börja med nya medicinen.
Citera
2026-02-07, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seochhor6
Jag mena inte att "skamma" henne men jag tycker det rä sjukt ansvarlöst och olämpöigt att ha såna bilder när man är terapeut. Skulle jag kolla upp min terapeut(vilket väldigt många gör) så skulle jah inte vilja se sånt. men de e jag

Ja. Men hon är inte terapeut.
Det andra jobbet hon tackade nej till var ju för att hon skulle behöva bli ”hemlig”, och det ville hon inte.

Men visst håller jag med. Tyvärr får man bli anonym om man har vissa yrken.
Citera
2026-02-07, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Hon är alltid ”frisk” när det är något roligt. Märkligt. Hon har ju inte ens hunnit börja med nya medicinen.

Exakt x2.
Citera
2026-02-07, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Exakt x2.
I morgon kommer hon vara dödssjuk och inte kunna göra något på länge.
Citera
2026-02-07, 21:55
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
I morgon kommer hon vara dödssjuk och inte kunna göra något på länge.
Men det är ändå maaagiskt!
Citera
2026-02-08, 10:09
Medlem
Hon är inte dugg sjuk nu.
Fattar inte folk någonting nu då vet inte jag.
Citera
2026-02-08, 10:28
Medlem
Undrar vilken typ av klister som finns i det patetiska bling-blinget i fejset. Säkert jättebra för hennes hud hahaha.
Citera
2026-02-08, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttepanda
Undrar vilken typ av klister som finns i det patetiska bling-blinget i fejset. Säkert jättebra för hennes hud hahaha.

Ja. Det är inte direkt det första jag skulle välja att kleta i ansiktet om jag hade hennes problem. Dessutom köper hon alltid allt från typ Amazon och kollar man inte noga upp kan det vara produkter som inte är så bra.
Citera
2026-02-08, 10:57
Medlem
askungens avatar
Jo, men hon tycker ju också att det är lämpligt att tatuera sig och har sagt att hon inte kommer sluta med det.
Så lite klister utanpå huden är väl en fis i rymden för henne
Men att använda rekommenderade krämer av läkaren går absolut inte, nej det ska vara talg, kokosfett och jag vet inte vad för skit hon har på sig
Helt sinnes
Senast redigerad av askungen 2026-02-08 kl. 11:00.
Citera
2026-02-08, 23:00
Medlem
Hon rakade av sig allt hår den 8 december. Det är exakt två månader sen. Hennes hår har vuxit väldigt snabbt och är tjockt och fint.
Inte har hon några problem med håret…

Klart det såg sämre ut innan när hon hade sår i hela ansiktet (hår brukar ju följa med när huden lossnar) men sen rakade hon ju sidorna också.

Kul att se håret växa ut iallafall.
Citera
2026-02-10, 17:51
Medlem
MissFitt73s avatar
En fråga? På Instagram läser hon ju alltid upp citat. Det är inte hennes egna ord och tankar. Är det inte kutym att man anger källan och vem som skrivit det? Märkligt att ta beröm från ord andra har skrivit????
Citera
2026-02-10, 23:12
Medlem
Helt riktigt. Källhänvisning ska alltid vara med.
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
En fråga? På Instagram läser hon ju alltid upp citat. Det är inte hennes egna ord och tankar. Är det inte kutym att man anger källan och vem som skrivit det? Märkligt att ta beröm från ord andra har skrivit????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in