Citat:
Ursprungligen postat av
Raddigibollen
De används som biologiska vapen för att förbistra och kaosa underfolken så att eliten kan fortsätta hålla sitt strypgrepp om demokraturen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Raddigibollen
Han är en återvändsgränd i både samtal och för sin egna blodlinje. Låt tiden ha sin gång på honom så lär han nog nyktra till, vi får hoppas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Raddigibollen
Jag märkte det här själv när jag sökte jobb som städare. Det finns inga jobb för ungdommar längre för alla invällarna tog dem. I vissa fall subventionerade löner också till invällarna som jag förstår det, så ingen mening att anställa pursvenskar.
Ironin......
Här ser ni gott folk, vilka som spyr ut mest hat. Bittra inkompetenta idioter som inte ens kan få jobb som städare och skyller detta på invandrare 😂😂 då är man riktigt tragisk!
Citat:
Ursprungligen postat av
Raddigibollen
De är inte ingenjörer om du tror det. Vem som helst kan skrubba golvet för fan, inte något märkvärdigt. Det klarar vi finfint utan invällare.
Du klarar inte det, det var därför du inte fick jobbet 😂😂 med all försprång som du haft i Sverige? Som svensk? Du borde väl klara av att få ett städarjobb iaf? Va inte sur för att en somalie utklassar dig.
Tänk att detta är en av de få gånger nazisterna gör bort sig, de flesta erkänner inte hur inkompetenta dom är. 99% som spyr ut hat är i samma klass som den här nollan.