2026-02-06, 17:44
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Sverige importerar 50% av all mat.
Så att äta utländskt går bra, men att ha dom som granne går bort?
Ni rasister är verkligen så korkade.
Jag föreslår att du hädanefter bara köper kläder från svenska tillverkare, kör svensk bensin eller diesel, endast äter svensktillverkad mat. Endast använder svenska digitala tjänster.
Inget från Kina, USA, Medelhavet, Sydamerika, Afrika.

Lycka till.

"ÅÅÅÅh nej vem skall baka våra pizzor" och "köttbullar heter egentligen köfte" puckot har anlänt.
Citera
2026-02-06, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Jag tänker mer på små barn som inte gjort något. Jag förstår att det finns människor som dig, Som bara vill att det ska vara renrasiga blonda introverta tråkiga snåla torra människor som bor i Sverige.

MEN, frågan kvarstår? 300k Gängmedlemmar i Sverige, Rapist, Osv osv. Kan dom inte byta plats med ett barn tänker du?

Det finns vissa vackra folk från länder som präglas av strävan hopp och ambition som jag tycker om. El salvador är inte en av dem. Hem med packet! Byter gärna ut dessa med sydkoreaner eller skandinaver + finnar.
Senast redigerad av Raddigibollen 2026-02-06 kl. 17:51.
Citera
2026-02-06, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Du snackar massa skit. Vi kan inte tillgodose massa framtida behov, som vi egentligen inte vet ett skit om, genom att importera massa städare, giggarbetare och andra lönedumpare när vi har 10% arbetslöshet.

Det finns ingen anledning att ha lågkvalificerad arbetskraftsinvandrig idag, när vi kan tillgodose allting med befintlig arbetskraft.

Måste vara så jobbigt när Tidö accepterat 88.000 uppehållstillstånd bara under 2025
Och fler ska de bli.
Citera
2026-02-06, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raddigibollen
De används som biologiska vapen för att förbistra och kaosa underfolken så att eliten kan fortsätta hålla sitt strypgrepp om demokraturen.
Citat:
Han är en återvändsgränd i både samtal och för sin egna blodlinje. Låt tiden ha sin gång på honom så lär han nog nyktra till, vi får hoppas.
Citat:
Jag märkte det här själv när jag sökte jobb som städare. Det finns inga jobb för ungdommar längre för alla invällarna tog dem. I vissa fall subventionerade löner också till invällarna som jag förstår det, så ingen mening att anställa pursvenskar.

Ironin......

Här ser ni gott folk, vilka som spyr ut mest hat. Bittra inkompetenta idioter som inte ens kan få jobb som städare och skyller detta på invandrare 😂😂 då är man riktigt tragisk!

Citat:
De är inte ingenjörer om du tror det. Vem som helst kan skrubba golvet för fan, inte något märkvärdigt. Det klarar vi finfint utan invällare.

Du klarar inte det, det var därför du inte fick jobbet 😂😂 med all försprång som du haft i Sverige? Som svensk? Du borde väl klara av att få ett städarjobb iaf? Va inte sur för att en somalie utklassar dig.

Tänk att detta är en av de få gånger nazisterna gör bort sig, de flesta erkänner inte hur inkompetenta dom är. 99% som spyr ut hat är i samma klass som den här nollan.
Senast redigerad av MissionImpossible2 2026-02-06 kl. 18:14.
Citera
2026-02-06, 18:30
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible2
Ironin......

Här ser ni gott folk, vilka som spyr ut mest hat. Bittra inkompetenta idioter som inte ens kan få jobb som städare och skyller detta på invandrare 😂😂 då är man riktigt tragisk!

Du klarar inte det, det var därför du inte fick jobbet 😂😂 med all försprång som du haft i Sverige? Som svensk? Du borde väl klara av att få ett städarjobb iaf? Va inte sur för att en somalie utklassar dig.

Tänk att detta är en av de få gånger nazisterna gör bort sig, de flesta erkänner inte hur inkompetenta dom är. 99% som spyr ut hat är i samma klass som den här nollan.

När godhetssignaleringsfasaden spricker.

Hörrö mongomajja, det finns massor med människor i sverige som vill ha ett arbete att gå till, som vill ha ett drägligt liv med en dräglig lön.

Varför skiter du på dem? Vad är det för fel på att städa?
Citera
2026-02-06, 18:34
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
När godhetssignaleringsfasaden spricker.

Hörrö mongomajja, det finns massor med människor i sverige som vill ha ett arbete att gå till, som vill ha ett drägligt liv med en dräglig lön.

Varför skiter du på dem? Vad är det för fel på att städa?

Precis.

Så ser de ut, De Goda, bakom masken.

Riktiga äckel och klassförakt i mängder.

Om en invandrare städar = jättefint och hedervärt.

Om en svensk städar = en outsinlig källa till hat och förakt från De Goda.
Senast redigerad av -GG 2026-02-06 kl. 18:37.
Citera
2026-02-06, 18:40
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Precis.

Så ser de ut, De Goda, bakom masken.

Riktiga äckel och klassförakt i mängder.

Om en invandrare städar = jättefint och hedervärt.

Om en svensk städar = en outsinlig källa till hat och förakt från De Goda.

Det är frapperande.
Citera
2026-02-06, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible2
Men ingen bryr sig vad en nolla som dig tycker. Du skriver på flashback och tror dig ha någon som helst betydelse 😂😂 ok du har rösträtt! Vad mäktigt! Jävla loser 😂😂 tror de flesta i Sverige behåller den aktuella flickan än en ful nolla som dig som inte ens kan få ett städarjobb! Nej jag säger, ut med såna som dig! Skicka alla er avarter till nån gruva i Norrland. Försvinn!

Några fler fula smileys så kanske man kan utröna dina s.k argument i dina rasistiska korkade inlägg utan egentlig substans.
Citera
2026-02-06, 19:42
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Men herregud, är du född igår?
Import av låglönejobbare leder till lönedumpning ja.

Du måste vara underbegåvad om du tror att en 8-årings utvisning leder till att din lön ökar, eller att 8-åringens föräldrar påverkar den nånting ö.h.t.! Vad händer om din arbetsgivare bestämmer sig för att flytta företagets aktivitet utomlands, till ett låglöneland? Har det med invandring/utvandring att göra?
Citera
2026-02-06, 19:44
Medlem
glockenreins avatar
Ja, de verkar vara hyggliga människor till skillnad från de våldtäktsmän som alla vänsterpartistiska nämndemän ser till att de får stanna så det här tycker jag var dåligt. Kan inte nån erbjuda farsan ett jobb med 26k i lön bara så att de uppfyller kraven?
Citera
2026-02-06, 19:48
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Sverige importerar 50% av all mat.
Så att äta utländskt går bra, men att ha dom som granne går bort?
Ni rasister är verkligen så korkade.
Jag föreslår att du hädanefter bara köper kläder från svenska tillverkare, kör svensk bensin eller diesel, endast äter svensktillverkad mat. Endast använder svenska digitala tjänster.
Inget från Kina, USA, Medelhavet, Sydamerika, Afrika.

Lycka till.

Men loool bara för att man bedriver handel med andra länder betyder det inte att man ska släppa in vem som helst att uppehålla sig här. Sverige har pisstora problem pga invandring från tredje världen som väger betydligt tyngre än eventuella fördelar.
Citera
2026-02-06, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Olika myndigheter följer lagen olika. Det kan ändå du hålla med om.
Absolut, men det kräver att det finns utrymme för tolkning. I det här fallet är lagen tämligen tydlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in