2026-02-06, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Sverige har inga behov av städare.

Jag märkte det här själv när jag sökte jobb som städare. Det finns inga jobb för ungdommar längre för alla invällarna tog dem. I vissa fall subventionerade löner också till invällarna som jag förstår det, så ingen mening att anställa pursvenskar.
Senast redigerad av Raddigibollen 2026-02-06 kl. 17:22.
Citera
2026-02-06, 17:22
Medlem
Man ska kasta ut alla fattiga haha tänker som nötter.

Man släpper inte in och kollar om det var en guldklimp, nä hem med dig du var ju låg intelligent också efter kriget du flydde från haha vi hjälper dom som tjäna möck pengar också gör vad du vill bara du har mycket med pengar, vi hjälper tyvärr bara rika välutbilda invandrare, hehe

Faan vad smart, ta in musk hehe

Det är handelsvaror dom släpper in för dom har låg iq
Senast redigerad av troligengud 2026-02-06 kl. 17:29.
Citera
2026-02-06, 17:32
Medlem
Monerokungens avatar
Gång på gång skäms man över att man är Svensk.

Sverige skyddar pedofiler, Straffar dom som vill skydda barn.
Sverige skyddar gängkriminella, Skickar ut personer med jobb, Och laglydiga gång på gång.

Sverige är det mest fyrkantinga svartvita landet som existerat.
Citera
2026-02-06, 17:33
Medlem
Citat:
Det är ingen rättighet att få stanna i sverige. Sverige har inga behov av städare. Sverige har extrema problem pga invandring, i alla avseenden. Invandringen måste minska och folk måste återvända om vi skall fortsätta ha ett fungerande land.

Det innebär att skötsamma personer måste lämna landet.

I ett land där barnafödandet är rekordlågt och invandringen minskar. Hur ska den populationen överleva tänkte du?
Du får nog helt enkelt acceptera att utländska män vill ligga med blonda kvinnor och rasblanda.
Det finns inget du kan göra åt saken heller.
Citera
2026-02-06, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen

Sverige skyddar gängkriminella, Skickar ut personer med jobb, Och laglydiga gång på gång.

De är inte ingenjörer om du tror det. Vem som helst kan skrubba golvet för fan, inte något märkvärdigt. Det klarar vi finfint utan invällare.
Citera
2026-02-06, 17:35
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
I ett land där barnafödandet är rekordlågt och invandringen minskar. Hur ska den populationen överleva tänkte du?
Du får nog helt enkelt acceptera att utländska män vill ligga med blonda kvinnor och rasblanda.
Det finns inget du kan göra åt saken heller.

Vi har inget arbetskraftsbehov för tillfället. Vi har 10% arbetslöshet.
Citera
2026-02-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raddigibollen
Det finns miljontals av de i landet redan. Skandinaver är en minoritet i världen. Jag vill inte att främmande folk tar beslag på varenda stad i landet bara för att du tycker att de "försöker göra rätt för sig".

Sverige importerar 50% av all mat.
Så att äta utländskt går bra, men att ha dom som granne går bort?
Ni rasister är verkligen så korkade.
Jag föreslår att du hädanefter bara köper kläder från svenska tillverkare, kör svensk bensin eller diesel, endast äter svensktillverkad mat. Endast använder svenska digitala tjänster.
Inget från Kina, USA, Medelhavet, Sydamerika, Afrika.

Lycka till.
Citera
2026-02-06, 17:37
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Så är systemet, för atr skydda svenskar. De KAN va lyckliga i El Salvador, de e där de kom ifrån.
Citera
2026-02-06, 17:38
Medlem
Citat:
Vi har inget arbetskraftsbehov för tillfället. Vi har 10% arbetslöshet.

Nej Tidö har ju inte gjort ett skvatt mer än att sänka skatter och skicka ut folk.
Sverige kommer kollapsa utan invandring.
Men folk förstår ju inte det.
Att politikerna sen har låtit folk komma hit helt kravlöst och bete sig hur fan sig helst, DET håller jag verkligen med dig om.
Citera
2026-02-06, 17:39
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raddigibollen
De är inte ingenjörer om du tror det. Vem som helst kan skrubba golvet för fan, inte något märkvärdigt. Det klarar vi finfint utan invällare.

Jag tänker mer på små barn som inte gjort något. Jag förstår att det finns människor som dig, Som bara vill att det ska vara renrasiga blonda introverta tråkiga snåla torra människor som bor i Sverige.

MEN, frågan kvarstår? 300k Gängmedlemmar i Sverige, Rapist, Osv osv. Kan dom inte byta plats med ett barn tänker du?
Citera
2026-02-06, 17:42
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Nej Tidö har ju inte gjort ett skvatt mer än att sänka skatter och skicka ut folk.
Sverige kommer kollapsa utan invandring.
Men folk förstår ju inte det.
Att politikerna sen har låtit folk komma hit helt kravlöst och bete sig hur fan sig helst, DET håller jag verkligen med dig om.

Du snackar massa skit. Vi kan inte tillgodose massa framtida behov, som vi egentligen inte vet ett skit om, genom att importera massa städare, giggarbetare och andra lönedumpare när vi har 10% arbetslöshet.

Det finns ingen anledning att ha lågkvalificerad arbetskraftsinvandrig idag, när vi kan tillgodose allting med befintlig arbetskraft.
Senast redigerad av Hardstekt 2026-02-06 kl. 17:45.
Citera
2026-02-06, 17:43
Avslutad
Citat:
Sverige importerar 50% av all mat.
Så att äta utländskt går bra, men att ha dom som granne går bort?
Ni rasister är verkligen så korkade.
Jag föreslår att du hädanefter bara köper kläder från svenska tillverkare, kör svensk bensin eller diesel, endast äter svensktillverkad mat. Endast använder svenska digitala tjänster.
Inget från Kina, USA, Medelhavet, Sydamerika, Afrika.

Lycka till.
Du är infantiliserad och först nu lärt dig att länder utför byteshandel. Ser inte din poäng om du hade någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in