Citat:
Ursprungligen postat av
Medlemskap2025
Per mening ja, men man vill först se om man kommer fram i kön innan man ödslar tid på något personligt meddelande.
Fast om man vänder på det, om han inte visar mig lite vem han är, varför ska jag lägga tid och energi på honom? Har själv bra med info min profil vilket sällan den som bara skriver "hej" har...
Har provat och det ger väldigt sällan något utan meddelanden fortsätter med några få ord från honom och sällan får jag svar på mina frågor.
Utifrån dom gånger jag provat att skriva med en man ändå så vill jag påstå att dom som skriver enbart "hej" dom fixar inte att upprätthålla fortsätta en konversation, så för mig är det ett enkelt sätt att sortera bort män som inte skriver något mera än sitt "hej".
Är han inte beredd att lägga en gnutta energi, varför ska jag göra det då han är den som tar kontakt?
När jag tar kontakt så får han info för att lätt veta om jag kan vara något för honom eller inte, ser ingen vits med att prata med många i onödan, kom till saken fort så sparar vi alla tid.