Citat:
Ursprungligen postat av
Ivak84
Hanna kommer nog inte göra operationen....Hon skriver att hon landar i ett beslut som känna mest rätt i magen.
Förstår inte varför man drar igång sånt här INNAN man har läst på och tänkt igenom saker.
Hon har ju upptagit tid inom vården helt i onödan, tagit tid som någon annan hade behövt bättre.
Jaja, vi får väl se. Hon har ju inte skrivit rakt ut än att operationen inte blir av.
Nej och sen när andra frågat något minsta lilla kritiskt så har hon rytit ifrån med sitt ”jag vet bäst”-beteende och ”vården har koll” osv. Blir så otroligt patetiskt. Det finns ju förmodligen mängder av grejer som funkar mot riktiga blödningar som hon inte testat först. Men så har hon läst om detta och tycker det känns som coolt content. Men troligen har väl för få brytt sig om det. Alla tycker väl snarare att det är totalt ointressant.
Plus att de som följt henne länge också vet att hon aldrig pratat om dessa problem tidigare utan då snarare varit en ”jag gillar inte tampong så jag använder alltid binda”-person. Obegripligt att hon inte förstår själv att precis alla ser igenom henne.