2026-02-02, 20:19
  #38257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Hon har ju inget att uppdatera om. Plastköket tröttnade hon nog på så det är inte klart och Kebab har fullt upp med att ta hand om Larsis plus hushållet när han inte jobbar så han hinner inte heller göra klart. Måleriet är heller inte färdigt, operationen blev inte av och inga nya krämpor för tillfället. Förutspår att nästa story blir en bild på nya hårfärgen eller har det redan kommit jag kommer inte ihåg för det är så trist content?
Hade jag inte gjort mitt jobb hade jag behövt stå till svars för min arbetsgivare.
Citera
2026-02-02, 20:21
  #38258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Hon har ju inget att uppdatera om. Plastköket tröttnade hon nog på så det är inte klart och Kebab har fullt upp med att ta hand om Larsis plus hushållet när han inte jobbar så han hinner inte heller göra klart. Måleriet är heller inte färdigt, operationen blev inte av och inga nya krämpor för tillfället. Förutspår att nästa story blir en bild på nya hårfärgen eller har det redan kommit jag kommer inte ihåg för det är så trist content?

Allt som händer här är så mycket roligare 🥰
Citera
2026-02-02, 21:22
  #38259
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Fast nu går jag i försvar här. Alla människor bor inte i städer. Vi på landsbygden kan absolut ha en timme till Maxi utan att det är något märkligt att åka dit och handla.
Förstår precis vad du menar, men H handlar ju antingen här i våra 3 andra affärer eller åker till samhället bredvid och handlar på Lidl/Willys. Costco när de är i Malmö. Tror aldrig jag sett en ica maxi handling? Kan ha fel!! Tycker bara det blir så opersonligt...som så mycket annat 😊
Citera
2026-02-02, 21:37
  #38260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omenes
Förstår precis vad du menar, men H handlar ju antingen här i våra 3 andra affärer eller åker till samhället bredvid och handlar på Lidl/Willys. Costco när de är i Malmö. Tror aldrig jag sett en ica maxi handling? Kan ha fel!! Tycker bara det blir så opersonligt...som så mycket annat 😊
Hon kan ha visat att dom handlat på Ica Maxi, ofta då i samband med att dom varit på väg hem från Malmö. Närmaste Maxi annars är väl 7-8 mil bort. Hon handlar nog oftare på Citygross i så fall, där ligger den närmsta 4 mil bort. Willys och Lidl är 2 mil bort. I SS finns Ica Supermarket, Coop och Extra livs.
__________________
Senast redigerad av MissDolphin 2026-02-02 kl. 22:27.
Citera
2026-02-02, 22:06
  #38261
Medlem
Så 0 uppdatering på hela dagen förutom en borttagen story? Bra där 👍🏼👍🏼
Citera
2026-02-02, 22:13
  #38262
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Så 0 uppdatering på hela dagen förutom en borttagen story? Bra där 👍🏼👍🏼
Nu håller vi hoppet uppe! 1h45min kvar av dagen ju!! 😁
Citera
2026-02-02, 22:36
  #38263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omenes
Nu håller vi hoppet uppe! 1h45min kvar av dagen ju!! 😁


Hanna har högläsning för Kevin i sängen nu 🙊😄.
*Inga mobiler*
Eller nja, nog Kevin som drar det tunga lasset och får läsa.
__________________
Senast redigerad av Hajmedii 2026-02-02 kl. 22:59.
Citera
2026-02-03, 04:43
  #38264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Hanna har högläsning för Kevin i sängen nu 🙊😄.
*Inga mobiler*
Eller nja, nog Kevin som drar det tunga lasset och får läsa.
😂😂😂
Måste vara så!
Citera
2026-02-03, 06:23
  #38265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Verkar vara en tik tok grej. Fler som har uppmärksammat det där har jag sett.
Okej! Tulpaner på Rusta såg jag för flera år sedan🤔
Citera
2026-02-03, 06:25
  #38266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja men mest tjat om dom har det nog varit i Rustas Facebookgrupp där folk gått bananas på dom. Dom fick starta en egen tråd för dom till slut.
Okej Jag följer inte Rusta så därför jag missat denna virala tulpan
Citera
2026-02-03, 07:40
  #38267
Medlem
Hanna kommer nog inte göra operationen....Hon skriver att hon landar i ett beslut som känna mest rätt i magen.

Förstår inte varför man drar igång sånt här INNAN man har läst på och tänkt igenom saker.

Hon har ju upptagit tid inom vården helt i onödan, tagit tid som någon annan hade behövt bättre.

Jaja, vi får väl se. Hon har ju inte skrivit rakt ut än att operationen inte blir av.
Citera
2026-02-03, 07:41
  #38268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hanna kommer nog inte göra operationen....Hon skriver att hon landar i ett beslut som känna mest rätt i magen.

Förstår inte varför man drar igång sånt här INNAN man har läst på och tänkt igenom saker.

Hon har ju upptagit tid inom vården helt i onödan, tagit tid som någon annan hade behövt bättre.

Jaja, vi får väl se. Hon har ju inte skrivit rakt ut än att operationen inte blir av.

Den kommer inte bli av! Det som alla har trott hela tiden.

Tänk alla pengar hon har slösat också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in