2026-02-03, 08:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Idag är en lyckodag för H - äntligen en vårdkontakt och en kopp mjölk med en skvätt kaffe! Ska bli spännande med en uppdatering under dagen 🤓
Du menar, mjölk med chokladmjölk i haha
Citera
2026-02-03, 08:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Den kommer inte bli av. Fan va hon kommer tappa följare nu HOPPAS jag!
Var inte orolig för. Hon kommer att köpa sig följare så som hon hela tiden gjort hittills
Citera
2026-02-03, 08:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Nej fy fan. Är hon så efterbliven så måste vi alla här tvångsavfölja. Det är fan inte klokt om hon vänt så. Både mensen och förlossningsskadan är helt plötsligt bra? Haha!
Jag fattar inte att ni följer henne. Varför vill ni stötta henne ens det minsta?
Citera
2026-02-03, 08:52
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Tror inte det är så många här som följer.
Citera
2026-02-03, 08:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
Jag fattar inte att ni följer henne. Varför vill ni stötta henne ens det minsta?
Jag tror ärligt talat att de flesta följer henne bara för att kunna skratta åt hennes fåniga, självupptagna trams.
Själv följer jag henne inte längre – jag blev blockad efter en kommentar. Haha.
Men det är ju inget problem egentligen, eftersom man ändå kan se hennes extremt tråkiga stories via Dolphin Radar, Instagram Viewer och liknande sidor. Man kan däremor inte se vad folk kommenterar. Men

Jag kan redan se kommentarerna under det senaste inlägget framför mig:
”Ja men gumman, självklart ska du fokusera på din magkänsla. Det är jätteviktigt. Så starkt av dig! Så bra gjort! Ojojoj!”Att hon i snitt får runt 20 kommentarer per inlägg säger också en hel del. Med så många följare borde engagemanget vara betydligt högre – nu är det i princip obefintligt. Det stärker bara intrycket av att en stor del av följarna är köpta och att det verkliga intresset är nära noll.
Citera
2026-02-03, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Nej och sen när andra frågat något minsta lilla kritiskt så har hon rytit ifrån med sitt ”jag vet bäst”-beteende och ”vården har koll” osv. Blir så otroligt patetiskt. Det finns ju förmodligen mängder av grejer som funkar mot riktiga blödningar som hon inte testat först. Men så har hon läst om detta och tycker det känns som coolt content. Men troligen har väl för få brytt sig om det. Alla tycker väl snarare att det är totalt ointressant.
Plus att de som följt henne länge också vet att hon aldrig pratat om dessa problem tidigare utan då snarare varit en ”jag gillar inte tampong så jag använder alltid binda”-person. Obegripligt att hon inte förstår själv att precis alla ser igenom henne.

Det är just det HÄR beteendet som gör att man retar sig på Hanna. Dels för att hon tar upp vårdens tid och dels för att hon är så inkonsekvent och inget nånsin blir av. Oavsett vad hon säger.
Från den ena dagen till den andra så bara vänder hon.
Hon borde definitivt söka hjälp, om inte för sin egen skull så för Ls skull.
Citera
2026-02-03, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Du menar, mjölk med chokladmjölk i haha
Ja nåt sånt ja!
Citera
2026-02-03, 09:22
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Verkligen helt absurt beteende.

Om jag vore HT skulle jag inte elda på med dessa "stora svåra beslut" innan de faktiskt ska till och hända.

Tänk vad mycket mer stabil hon skulle verka om hon INTE la ut bild på köksplasten och en bild när de "är i full gång" utan istället lägga ut HELA storyn - från inköp till färdigt resultat - direkt.

När det gäller hennes "OpeRaTioN" är det helt ofattbart att hon ens börjat lägga ut allt hon "tagit beslut om" innan beslutet ens är taget på riktigt.

Om detta bara är för klick och content är hon sjukare än jag trodde.
Citera
2026-02-03, 09:27
Medlem
Det kommer komma ett inlägg antingen ikväll eller imorgon i stil med följande:
”jag ska inte behöva göra denna ”operation” pga att jag inte är utredd för VARFÖR jag blöder så mycket. Det är vårdens ansvar att utreda, innan jag gör detta. Jag är för ”ung” för denna operation och för att ev aldrig kunna bli gravid”.
Citera
2026-02-03, 09:29
Medlem
Det är väl dessutom inte ”kliniken” som hon ska göra ingreppet hos. Utan hon har haft kontakt med dem kring sin förlossningsskada. Så LOL att så fort hon ändrat sig från den hon tjatat om till läkaren som godkände ingreppet, ska hon kontakta alla andra vårdkontakter hon har
Citera
2026-02-03, 09:45
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Det kommer komma ett inlägg antingen ikväll eller imorgon i stil med följande:
”jag ska inte behöva göra denna ”operation” pga att jag inte är utredd för VARFÖR jag blöder så mycket. Det är vårdens ansvar att utreda, innan jag gör detta. Jag är för ”ung” för denna operation och för att ev aldrig kunna bli gravid”.
Tror du har rätt. Och att det nu känns rätt i magen att hon inte "ska behöva" göra en sån svårt och livsavgörande operation. Precis motsats till de hon har sagt i flera veckor.
Citera
2026-02-03, 09:46
Medlem
På riktigt nu, vad händer?🧐
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här