Citat:
Ursprungligen postat av
JamesMcCat
Jag fattar inte att ni följer henne. Varför vill ni stötta henne ens det minsta?
Jag tror ärligt talat att de flesta följer henne bara för att kunna skratta åt hennes fåniga, självupptagna trams.
Själv följer jag henne inte längre – jag blev blockad efter en kommentar. Haha.
Men det är ju inget problem egentligen, eftersom man ändå kan se hennes extremt tråkiga stories via Dolphin Radar, Instagram Viewer och liknande sidor. Man kan däremor inte se vad folk kommenterar. Men
Jag kan redan se kommentarerna under det senaste inlägget framför mig:
”Ja men gumman, självklart ska du fokusera på din magkänsla. Det är jätteviktigt. Så starkt av dig! Så bra gjort! Ojojoj!”Att hon i snitt får runt 20 kommentarer per inlägg säger också en hel del. Med så många följare borde engagemanget vara betydligt högre – nu är det i princip obefintligt. Det stärker bara intrycket av att en stor del av följarna är köpta och att det verkliga intresset är nära noll.