2026-01-04, 19:01
Medlem
Hon är så sjukt oengagerad i sitt samarbete med hf. Ser påtvingat ut. Och hon pratar som om hon skäms för vad hon gör. 😅
Citera
2026-01-04, 19:04
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PMSmordin
Hon är så sjukt oengagerad i sitt samarbete med hf. Ser påtvingat ut. Och hon pratar som om hon skäms för vad hon gör. 😅
Genomgående problem, hon verkar inte vilja jobba som influenser, hon har det inte i sig att stå framför kamera och göra reklam för saker - hon tror kanske inte själv på det hon säger?
Citera
2026-01-04, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PMSmordin

Jag blev chockad när jag såg samarbetet, förstår inte hur de kunna godkänna det. Hon klipper sig i en halv mening, det känns inte naturligt öht. Hur många år har hon inte jobbat med betalda samarbeten? Nej, till mig hade hon inte sålt in den smörjan.
Citera
2026-01-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrKen
Jag blev chockad när jag såg samarbetet, förstår inte hur de kunna godkänna det. Hon klipper sig i en halv mening, det känns inte naturligt öht. Hur många år har hon inte jobbat med betalda samarbeten? Nej, till mig hade hon inte sålt in den smörjan.
De kollar nog inte för HelloFresh är likadana som skitföretag som Anyfin, Twistshake, mfl som masstrycker ut reklam till hundratals(tusentals?) influensers. Mig har de snarare avskräckt genom att göra såhär men det är nog många som blir lockade.
Citera
2026-01-04, 19:40
Medlem
FruKrokodils avatar
Det blir lite konstigt att tugga i sig halva efterrätten innan hon sätter sig ner och ska äta huvudrätten. Det ser inte fräscht ut med halväten mat på en tallrik.
Men det är typiskt Hanna, att som ett barn kasta sig över sockret först.

Överlag så upplevde jag en stor känsla av ensamhet över hela samarbetet, laga maten ensam och sen låtsas äta ensam vid bordet. Känns inte naturligt då hon både har man och småbarn.
Citera
2026-01-04, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Jag fattar faktiskt inte hur hon kan vara så glättig samtidigt som hon snackar ner vardagslivet - kuuul??? Säger hon med närbild på spretande näsborrar och ekorr-ögon...

Jag fattar inte heller varför någon överhuvudtaget vill använda HTs kod, gå bara in på Hallofresh så "sparar du upp till 1099 kr" lik förbannat, utan kod 🙈

O vad vet hon om vardag? Som drar hemma vareviga dag.
Citera
2026-01-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy

Verkligen…. ”När Kevin jobbar mycket och Lars är på förskolan så orkar inte jag laga mat”
Citera
2026-01-04, 22:03
Medlem
Köksskåp luckorna såg oförändrat ut med tanke på att hon nämnde att luckorna skulle målas om för ett tag sen...
Citera
2026-01-04, 22:58
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
De flesta brukar längta tillbaka till rutiner efter ett par veckor ledigt, men eftersom Hanna inte har några rutiner blir det bara mer ruttentid i soffan med avbrott för ”måsten”.
Citera
2026-01-04, 23:02
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det blir lite konstigt att tugga i sig halva efterrätten innan hon sätter sig ner och ska äta huvudrätten. Det ser inte fräscht ut med halväten mat på en tallrik.
Men det är typiskt Hanna, att som ett barn kasta sig över sockret först.

Överlag så upplevde jag en stor känsla av ensamhet över hela samarbetet, laga maten ensam och sen låtsas äta ensam vid bordet. Känns inte naturligt då hon både har man och småbarn.
Hon har fått tips om hur hon kan göra dessa samarbeten bättre flera gånger. Att hon sitter vid matbordet är ju iaf en förbättring.

Men man blir inte direkt inspirerad till att laga mat och prova nya recept när man ser matlagningen ske bakifrån.
Citera
2026-01-05, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ett par dar är ingen fara men har man det utskrivet av någon anledning så är direktiven att låta magen vila lika många dagar som man intar medicinen. Och max två veckor i taget (magvila i två veckor).

Tar bort HT ur denna diskussion, men det du skriver är total osanning. Googlat FASS uppenbarligen. Har man fått Naproxen utskriven av läkare vet man att det du skriver inte stämmer.
Citera
2026-01-05, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Tar bort HT ur denna diskussion, men det du skriver är total osanning. Googlat FASS uppenbarligen. Har man fått Naproxen utskriven av läkare vet man att det du skriver inte stämmer.
Det är ju inte jättevanligt att få det utskrivet eftersom det går att köpa receptfritt. I samband med att man i så fall får det utskrivet får man även recept på protonpumpshämmare för att skydda magens slemhinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in