2026-01-29, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det är misstänkt eftersom det inte går att kontrollera det du påstår.

"Alla dom stora"...". Jag vet inte vilka det skulle vara, eftersom det är flera som påstår sig vara störst.

Jag antyder ingenting, men om skon passar..

Din offerkofta, med taggarna utåt är också misstänkt. Om dina påståenden är legita så finns det ingen anledning till att inte låta andra syna dom. Du vet, den vetenskapliga metoden? För du är väl inte orolig för att någon annan skulle få en upplevelse som är motsatt det du påstår?

Håll käften bara. Jag har köpt hash för 700 kronor som jag skall slänga och det är idioter som dig som rekommenderat dessa hemsidor. Jag har lärt mig en läxa helt enkelt.

Sista jag behöver är tomtar som skall leka duktiga och anklaga mig för saker när jag sitter här med bortslängda pengar. Nu är jag definitivt klar med denna tråden.
Citera
2026-01-29, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Nej, afghan hashish säljs produkten som och skall innehålla 50% THC A men jag fick enbart huvudvärk och den ser väldigt annorlunda ut än på deras bilder på hemsidan.
Fick hem en helt svart klump, som luktar väldigt onaturligt. Men fick den iaf i en fin liten låda, perfekt som samlarobjekt.......
Fyfan vad tråkigt, hade samma erfarenhet att prova dessa knaster, tack o lov behövde inte betala
Citera
2026-01-29, 20:19
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Håll käften bara. Jag har köpt hash för 700 kronor som jag skall slänga och det är idioter som dig som rekommenderat dessa hemsidor. Jag har lärt mig en läxa helt enkelt.

Sista jag behöver är tomtar som skall leka duktiga och anklaga mig för saker när jag sitter här med bortslängda pengar. Nu är jag definitivt klar med denna tråden.
Varför blir du så arg?
Citera
2026-01-29, 20:22
Medlem
Citat:
Varför blir du så arg?
För idioter som er marknadsförde skit knaster och han slösade pengar? Det lär komma mer, ni är riktigt vidriga folk
Citera
2026-01-29, 20:30
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
För idioter som er marknadsförde skit knaster och han slösade pengar? Det lär komma mer, ni är riktigt vidriga folk
Återigen; om hans påstående är legita så är det väl inga problem med att få dom ifrågasatta, inte sant?

Du är också som en jävla terrier, men du har i alla fall vett att påstå saker som är jobbiga till omöjliga att kolla upp. Eller så blandar jag ihop dig med den andra snubben.

Om man har slösat sina pengar, då vill man väl vara så tydlig som möjligt när man varnar andra, eller?

Observera att jag inte påstår att han ljuger, inte någonstans gör jag det. Det enda jag är ute efter att göra samma köp som honom. Den vetenskapliga metod som sagt.
Citera
2026-01-29, 20:35
Medlem
Citat:
Återigen; om hans påstående är legita så är det väl inga problem med att få dom ifrågasatta, inte sant?

Du är också som en jävla terrier, men du har i alla fall vett att påstå saker som är jobbiga till omöjliga att kolla upp. Eller så blandar jag ihop dig med den andra snubben.

Om man har slösat sina pengar, då vill man väl vara så tydlig som möjligt när man varnar andra, eller?

Observera att jag inte påstår att han ljuger, inte någonstans gör jag det. Det enda jag är ute efter att göra samma köp som honom. Den vetenskapliga metod som sagt.
Han kanske värdesätter sin integritet, dessa shops kan vara riktiga vidriga, kom ihåg när smoketower skrev en lång mail om att jag ska ta bort min recension på trustpilot, likaså kan dom kolla tråden och kanske veta vem det rör sig om.
Citera
2026-01-29, 20:39
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Han kanske värdesätter sin integritet, dessa shops kan vara riktiga vidriga, kom ihåg när smoketower skrev en lång mail om att jag ska ta bort min recension på trustpilot, likaså kan dom kolla tråden och kanske veta vem det rör sig om.
Det går jättebra att skicka PM.
Citera
2026-01-29, 20:58
Medlem
Citat:
Ursäkta? Jag ser nästan bara klagomål.
Jag har inte rökt sönder mig med spice, tack för omtanken.

Det jag har fått hem från hemsidorna som nämns i tråden har varit i princip utan effekt. Så enkelt är det.
Om det finns bättre varianter att beställa så tar jag gärna råd på var och hur. Tack

Alla färdiga varianter är i princip värdelösa. Spelar ingen roll om det är 20 eller 50% "thc-a" samma skit ändå. Det är inte ens nära de % som de säljs för. Tror de flesta som röker thc-a grejer inte har rökt vanliga grejer så de säljer ut fort men taktiken jag kört är att köpa buds billigt "Eu hampa" och blanda med isolat och det funkar ganska bra måste jag säga. Lägger du en liten bit hasch i samma meck så tjongar det på ordentligt!

Ps. riktigt hasch alltså
Senast redigerad av Cebralpares 2026-01-29 kl. 21:03.
Citera
2026-01-29, 21:04
Medlem
Tjabbel hit och dit, sen jag sist var i tråden.

Jaja upgr*de black lebanese var då nice och generösa med smakprov på blond lebanese.
Citera
2026-01-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cebralpares
Alla färdiga varianter är i princip värdelösa. Spelar ingen roll om det är 20 eller 50% "thc-a" samma skit ändå. Det är inte ens nära de % som de säljs för. Tror de flesta som röker thc-a grejer inte har rökt vanliga grejer så de säljer ut fort men taktiken jag kört är att köpa buds billigt "Eu hampa" och blanda med isolat och det funkar ganska bra måste jag säga. Lägger du en liten bit hasch i samma meck så tjongar det på ordentligt!

Ps. riktigt hasch alltså
Exakt, för att uppnå ens nära the real deal måste dom ju infusera hampan, med både isolat terpener och övriga cannabinoider, lycka till att hitta det för vanligt pris, isolat funkar ju om man vill göra jointen/bowlen starkare men att köra enbart det är tråkigt. Allt på thca marknaden är bara tråkig hampa med enbart isolat och kanske någon terpen mix men det är inte kvalitet inte ens nära
Citera
2026-01-29, 23:41
Medlem
gynandromorphs avatar
Vad konstigt. Jag har nyligen rökt både thca-buds som diskuterats här och fint röka från Amsterdam och skulle säga att skillnaden är näst intill omärkbar. Men om man däremot går på produkterna med >50% thc-a så kanske det innebär en högre risk för besvikelse. Frågan är väl snarare varför så många här verkar ha som mål att bli så bänga att ni inte kan skilja höger från vänster och sen blir överraskade över att det innebär högre risk för negativa effekter...
Citera
2026-01-30, 00:11
Medlem
Jävla krigande i den här tråden. Jag vill veta om det funkar eller inte?

Jag röker en gång om året när jag är i Holland men skulle gärna göra det någon gång hemma med men känner verkligen ingen som säljer äkta.

Kan man köpa någon preroll eller vape som funkar? Peka mig gärna rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in