2026-01-29, 17:07
Medlem
Är Snozy en sida att lita på? Någon som testat deras THCA vapes? Jag röker typ 2 gånger om året när jag är i Holland men tänker att det kan vara lite kul att köra hemma med och har noll kontakter med illegala säljare.
Citera
2026-01-29, 17:24
Avslutad
Gav det en sista chans och beställde från en av populära sidorna i tråden och något hash som skulle vara närmare 50% THC A. Sitter här nu rökt nästan 1 gram, flera jointar i rad, och väntar fortfarande på mer rus än lite tungt huvud.

Inte en krona till får dom av mig. Testat 4 olika sorters thc a weed och hash nu och får nästan ingen effekt utav någon av dom. Bojkottar skiten nu helt.
Citera
2026-01-29, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Gav det en sista chans och beställde från en av populära sidorna i tråden och något hash som skulle vara närmare 50% THC A. Sitter här nu rökt nästan 1 gram, flera jointar i rad, och väntar fortfarande på mer rus än lite tungt huvud.

Inte en krona till får dom av mig. Testat 4 olika sorters thc a weed och hash nu och får nästan ingen effekt utav någon av dom. Bojkottar skiten nu helt.
Du har köpt bunk skit, förmodligen för hög mängd CBD som tar bort psykoaktiva effekter från thct.
0,2gr av röd libanes haschet som fanns förr gjorde alla bra bänga, även folk som är vana vid "vanligt" gräs.

En bra produkt är inte någon som bara har hög mängd THCa. Vanligt gräs med bara thc i kommer vara mycket sämre än gräs med aningen mindre thc i fast mer minors såsom cbn, cbg, cbc, cbt, små mängder cbd, terpener o.s.v.

Antingen så har du rökt sönder ditt huvud med spice/THCP/HHCPO från gatan och därav inte får effekt av naturliga ting längre (thcp gör så vanligt gräs inte funkar överhuvudtaget) eller så är du bara en langare som vill smutskasta THCa. Eller så har du köpt av någon kass leverantör som säljer något annat som thca.

Köper inte ett skit att du testat alla möjliga produkter från olika butiker och att det inte "funkar". Kanske om du är van vid spice, THCP, HHCPO som du kan få på gatan ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Fortfarande sur efter blåsningen? 😂 Gå och lägg en till order
Blåsning? Va? Att frakt tog några dagar extra betyder inte att man blev blåst.
Aldrig blivit blåst när jag handlat på nätet när det gäller cannabinoider - tvärtom har många varit väldigt professionella (något undantag finns men det är inte psykotropiska cannabinoider vi pratar om) gatan däremot är det lättare att bli blåst på efter erfarenheter. Det finns bra produkter i omlopp men försäljare av det bara säljer det leverantören ger, man vet inte vad man säljer då man inte gör någon analys på produkten, i och med man ständigt får ett nytt parti så blir det knappast hållbart med analyser nonstop.

Är du lack på att jag kan skaffa en lika bra om inte bättre produkt, billigt, smidigt och lagligt? Medan du stämplas som en missbrukare i landet? Förstår inte varför du är emot att folk har laglig tillgång till cannabis.

Jag använder inte ens psykotropiska cannabinoider då det inte är min grej och krokar med vissa ting, men tycker det är helfestligt och se er tomtar försöka påvisa att ni röker bättre knark än andra. Du vet inte ens vad du röker, kan vara spice, kamelbajs och henna besprutat med THCP.
Visst man kan ifrågasätta butikerna online (tror vissa är legit, andra säljer det billigaste och vet inte ens själv vad man säljer) men jag litar hellre på en butik jag haft erfarenhet med som åtminstone har några analyser (går att förfalska sådant, men människor som är insatta kommer kunna känna om analysen är sann eller inte när man prövat produkten, i synnerhet om man testat alla minors för sig och diverse kombinationer så man vet resultatet).
Senast redigerad av R0b0t 2026-01-29 kl. 18:51.
Citera
2026-01-29, 18:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Du har köpt bunk skit, förmodligen för hög mängd CBD som tar bort psykoaktiva effekter från thct.
0,2gr av röd libanes haschet som fanns förr gjorde alla bra bänga, även folk som är vana vid "vanligt" gräs.

En bra produkt är inte någon som bara har hög mängd THCa. Vanligt gräs med bara thc i kommer vara mycket sämre än gräs med aningen mindre thc i fast mer minors såsom cbn, cbg, cbc, cbt, små mängder cbd, terpener o.s.v.

Antingen så har du rökt sönder ditt huvud med spice/THCP/HHCPO från gatan och därav inte får effekt av naturliga ting längre (thcp gör så vanligt gräs inte funkar överhuvudtaget) eller så är du bara en langare som vill smutskasta THCa. Eller så har du köpt av någon kass leverantör som säljer något annat som thca.

Köper inte ett skit att du testat alla möjliga produkter från olika butiker och att det inte "funkar". Kanske om du är van vid spice, THCP, HHCPO som du kan få på gatan ibland.

Blåsning? Va? Att frakt tog några dagar extra betyder inte att man blev blåst.
Aldrig blivit blåst när jag handlat på nätet när det gäller cannabinoider, gatan däremot är det lättare att bli blåst på efter erfarenheter.

Vad pratar du om, mannen? Jag har beställt från exakt dom hemsidor som nämns flitigt i tråden, köpt deras dyraste varianter av thc a hash och weed men knappt känt någon effekt på någon utav dom.

Gav flera chanser då det kändes smidigt och framförallt lagligt att få hem, men definitivt inte värt det.

Du dumförklarar bara dig själv när du försöker dumförklara andra.
Jag har rökt cannabis världen över i 30+ år, jag vet precis hur det känns att vara hög på thc.
Citera
2026-01-29, 18:54
Medlem
Citat:
Vad pratar du om, mannen? Jag har beställt från exakt dom hemsidor som nämns flitigt i tråden, köpt deras dyraste varianter av thc a hash och weed men knappt känt någon effekt på någon utav dom.

Gav flera chanser då det kändes smidigt och framförallt lagligt att få hem, men definitivt inte värt det.

Du dumförklarar bara dig själv när du försöker dumförklara andra.
Jag har rökt cannabis världen över i 30+ år, jag vet precis hur det känns att vara hög på thc.

Alla andra jag känner har helt annan erfarenhet, även i tråden som vi kan se. Så antingen har du rökt sönder dina receptorer med spice/thcpbesprutat från gatan, missbrukat så hårt att du har permanent tolerans eller så ljuger du för du har ett vinstintresse i det hela.

Jag som prövat alla sorters spice inklusive dödliga varianter, alla cannabinoider mer eller mindre, fast har 0 tolerans då jag inte varit stoner på många år blir för stekt av en bra Thcaprodukt. Att du har missbrukat cannabis i 30 år säger en hel del, du har förmodligen väldigt hög tolerans. Och i stora doser av vissa lagliga produkter tar cbd över, psykoaktiva minskas.

Har du inte analyserat varje produkt du köpt på gatan så vet du egentligen inte vad du rökt. Teknisk bevisföring visar att det finns alla möjliga droger man besprutat cannabis med t.ex.

Har du inte odlat cannabisen själv, gjort analys på slutprodukten så vet du egentligen inte vad du röker som sagt.

Det ju du som dumförklarar alla andra som inte delar dina åsikter.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Jo fan det var riktigt svettigt! Sitter där helt novis med två lax i Bitcoins. Skicka till plånboken, växla dom till Monero, tillbaka till plånboken. Massa långa koder och skriver du en siffra fel kan man bara skicka iväg dom helt fel.

Sedan ska man lägga sätta in pengarna på kontot i marknaden. Det finns otroligt bra gjorda phishing siter. När pengarna väl sitter på kontot, efter alla avgifter bara 800 spänn kvar. Du lägger beställningen och hoppas det går bra. Men det är mycket som kan gå fel. Säljaren kanske lurar dig. Det fastnar i posthanteringen eller så var du inne på en phishing site i alla fall, eftersom du är ju novis. Då kan man inte ens starta en dispyt.

THCa produkter kan du köpa lagligt med Klarna.
Ellerhur. Det är så mycket mer praktiskt samt brukar vara billigare också, utbudet är större t.ex. Vart ska man få tag på hela ettor för 60kr grammet av bra hasch t.ex.? Som dessutom är laglig?
Senast redigerad av R0b0t 2026-01-29 kl. 18:59.
Citera
2026-01-29, 18:59
Avslutad
Citat:
Alla andra jag känner har helt annan erfarenhet, även i tråden som vi kan se. Så antingen har du rökt sönder dina receptorer med spice/thcpbesprutat från gatan, missbrukat så hårt att du har permanent tolerans eller så ljuger du för du har ett vinstintresse i det hela.

Jag som prövat alla sorters spice inklusive dödliga varianter, alla cannabinoider mer eller mindre, fast har 0 tolerans då jag inte varit stoner på många år blir för stekt av en bra Thcaprodukt. Att du har missbrukat cannabis i 30 år säger en hel del, du har förmodligen väldigt hög tolerans. Och i stora doser av vissa lagliga produkter tar cbd över, psykoaktiva minskas.

Det ju du som dumförklarar alla andra som inte delar dina åsikter.

Ursäkta? Jag ser nästan bara klagomål.
Jag har inte rökt sönder mig med spice, tack för omtanken.

Det jag har fått hem från hemsidorna som nämns i tråden har varit i princip utan effekt. Så enkelt är det.
Om det finns bättre varianter att beställa så tar jag gärna råd på var och hur. Tack
Citera
2026-01-29, 19:02
Medlem
Citat:
Däremot så ser jag dig hänga flitigt i benso-avdelningarna, så kanske du som behöver rensa huvudet.

Det jag har fått hem från hemsidorna som nämns i tråden har varit i princip utan effekt. Så enkelt är det.
Om det finns bättre varianter att beställa så tar jag gärna råd på var och hur. Tack
Då borde du nyktra till, mer än hälften verkar ha en bra erfarenhet. Verkar som att inbitna folk med grov tolerans inte gillar det lika mycket(och sedan trolls som ljuger då man har ett vinstintresse och ser den illegala marknaden hotad), men det är ju just p.g.a. stor tolerans.

Ja, jag försöker skydda folk från att skada sig då jag vet hur bensos fungerar då jag tidigare behövt ta det mot en specifik åkomma på recept samt är väldigt påläst vetenskapligt, men inte behöver det sedan många år tillbaka då jag läkt dessa åkommor med hälsosamma metoder, vill att andra ska kunna göra samma sak istället för att rasera sitt liv och hälsa. Hade du förlorat nära vänner till skiten så skulle du också försöka skydda andra din egoist.

Antingen så ljuger du, har inte testat något av det du hävdar eller så har du har väl blivit blåst och fått vanlig cbdhampa istället för THCa. Vilka butiker har du köpt från?
Jag har främst prövat upgrade men också Swizzles isolat har jag testat när det kom.
På upgrade brukar allt säljas ut snabbt, alltså kunderna gillar produkterna och återvänder. Samma erfarenhet för mig. Synd att röd libanes är slut, den var riktigt fin.
Senast redigerad av R0b0t 2026-01-29 kl. 19:06.
Citera
2026-01-29, 19:06
Medlem
Citat:

nejdå r0b0t säger att thca rökat på marknaden är lika dunder som bra dry! hitte på rökare i denna tråden som har inte provat bra röka. Tyvärr så föll du för propagandan men nu vet du iallafall
Citera
2026-01-29, 19:09
Medlem
Citat:
nejdå r0b0t säger att thca rökat på marknaden är lika dunder som bra dry! hitte på rökare i denna tråden som har inte provat bra röka. Tyvärr så föll du för propagandan men nu vet du iallafall

Troll.
Det är du som sprider propaganda och vilseleder din langare.

Har sagt sanningen, vissa produkter är riktigt bra, andra är bunk. Beror på butiken, vad man säljer, folks tolerans o.s.v. inte alla behöver spice som en pundare för att bli helt borta från livet. Men på det stora hela är det lättare att skaffa en hyffsad produkt för folk som inte har tillgång till någon som odlar t.ex. om man vet vad och vart man ska handla.
Cannabis är skadligt vid missbruk, påverkar ens psykiska hälsa negativt i längden, minne, kognitiva förmågor t.ex.
Ta ett uppehåll så kommer du få lite mer klarhet i vardagen och sluta vara paranoid och se hemliga agenter i varje hörn.
Citera
2026-01-29, 19:10
Avslutad
Citat:

Citat:
Då borde du nyktra till, mer än hälften verkar ha en bra erfarenhet. Verkar som att inbitna folk med grov tolerans inte gillar det lika mycket, men det är ju just p.g.a. stor tolerans.

Ja, jag försöker skydda folk från att skada sig då jag vet hur bensos fungerar då jag tidigare behövt ta det mot en specifik åkomma på recept, men inte behöver det sedan många år tillbaka då jag läkt dessa åkommor med hälsosamma metoder. Hade du förlorat nära vänner till skiten så skulle du också försöka skydda andra din egoist.

Du har väl blivit blåst. Vilka butiker har du köpt från?

Eller så slutar du gissa bara då du inte känner mig övht, blir bara komiskt.
Jag har rökt i över 30 år världen över och har bland annat bott i Amsterdam i nästan 8 år tidigare i livet.

Jag har inte rökt övht på flera år pga arbetet men har sedan några månader tillbaka större frihet igen.
Jag ville inte ge mig ut på gatan och har inga sådana kontakter kvar och såg diverse annonser om THC A. Hittade till denna tråden och såg diverse hemsidor/shoppar som listas.

Har testat, utan att nämna namn, thca hash och weed från 3 av dom mest nämnda shopparna i tråden. Ingen av dom har gett mig mer effekt än tungt huvud och tyvärr även huvudvärk.

Senast förra månaden var jag i Spanien och rökte weed från en klubb och kunde knappt stå på benen efteråt. Så där har du min nuvarande tolerans, så slipper du gissa.

Tycker det är rätt tydligt vem av oss som har ekonomiskt intresse i konversationen....

Jag frågar en sista gång, om du nu påstår jag blivit blåst av alla dom populära nämnda shopparna i tråden, när jag köpt deras dyraste varianter, så tar jag Väldigt gärna ett direkt tips på vilken sort och från vilken hemsida som jag borde överväga att Ge En Sista chans.

Om du inte kan göra det så ber jag dig vänligt att bara hålla käften istället för att försöka dumförklara mig, tack.
Citera
2026-01-29, 19:11
Avslutad
Citat:

Otroligt lustigt att bli påhoppad sådär med massa antagande om min erfarenhet och tolerans enbart för jag flikar in i tråden med mina erfarenheter. Konstig människa.
Citera
2026-01-29, 19:15
Medlem
Citat:
Otroligt lustigt att bli påhoppad sådär med massa antagande om min erfarenhet och tolerans enbart för jag flikar in i tråden med mina erfarenheter. Konstig människa.
verkar vara någon hjärnskada av att knarka massa konstiga lagliga substanser, eller så är det bara marknadsföring för shops
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in