Igår, 15:24
Medlem
Sedan är det väl rätt underförstått kanske att var och varannan nisse bakom dom här sidorna snart sitter bakom lås och bom som inte kontaktat Polismyndigheten om deras lilla "problem" nästa vecka.

De som inte självmant tagit kontakt har polisen givetvis redan planerat att banka in dörren hos tisdag gryning, även de som leker smarta och postar från olika platser i Sverige och lever i någon illusion av att "äh det är nog bara säga till polisen att vi bränt upp allt, dom har nog inte skuggat oss i flera månader om våra planer". Rätt uppenbart att det luktar operation nästa vecka.
Citera
Igår, 15:26
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeFiredragon
Nej, jag är ett svenskt skogsblåbär som uttalar mig om min egen upplevelse eftersom det kan finnas de som är i liknande situation som jag var i:

- Juni
- THC-A blir snart olagligt, vill gärna testa, kan man verkligen få det i en paketbox inom 24h, diskret, swishbetalning?
- Googlar sidor, blir inte mycket klokare vilken som kan vara "bäst"
- Kollar Flashback här, alla sidor som hyllas totalsågas i nästa inlägg genom hela tråden. Extremt misstänkt wigga- och habibiaktivitet
- Som ett stolt svenskt blåbär gör jag en chansning på Dr Herbals eftersom dom där och då hade 30% rabatt
- 24h senare var jag ETT med Bobban, Capitano Röd och gänget

Så därför kan jag ge grönt ljus för Dr Herbals. Och ni behöver inte vara oroliga, ingen blir gladare än jag ifall ni blir blåsta.

Och varför sänker dom inte priserna nu? Nu är det väl köparna som står för riskerna med livsfarligt och olagligt THC-A ute på svenska transportvägarna senare nästa vecka?

Edit: Dr Herbals har postats från Lerum alla gånger om någon är nyfiken på sådan information. Det känns som att något/några företag kommer gör en exit scam nu, därför riktar jag blicken mot Hazey mest för att dom känns störst (mest att vinna på exit scam iofs) och kommer behöva bränna mest. Men bäst rabatter vinner nog över min riskbedömning i slutändan är jag rädd.

Köp thca isolat till halva priset, upgradenatural(aldrig nåt strul med dom)skickar sista gången på måndag. 10g isolat räcker till rätt mycket, personligen mixar jag ca 1g isolat med 5g cbd buds från tex generalen och det slår alla vapes
Citera
Igår, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Köp thca isolat till halva priset, upgradenatural(aldrig nåt strul med dom)skickar sista gången på måndag. 10g isolat räcker till rätt mycket, personligen mixar jag ca 1g isolat med 5g cbd buds från tex generalen och det slår alla vapes
Tack för tipset, jag föredrar dock vape eftersom jag är en hobbysäsongsrökare, såg att dom hade en del vapes till bra priser. Men.. även om 50% normalt är en väldigt bra affär så känns det som att försäljarna måste erbjuda 85-90% rea nu när:

Måndag:
- Lagligt för säljarna att sälja och inneha
- Lagligt för köparna att köpa och inneha

Tisdag:
- Olagligt för säljarna att sälja, samt inneha utan kontakt med berörda myndigheter
- Olagligt för köparen att inneha och då har transporten påbörjats på tisdagen troligtvis

Trodde sidornas sänkningar skulle ske i början av denna vecka, nu är det fredag eftermiddag och inga större reor än. 50% rea med risk för exit scam, tömda lager, polisiär nyfikenhet med mera lockar inte mig. Förhoppningsvis sänker dom priserna ännu mer.

Nu röker jag inte buds men Hazey flashar t.ex. om 55% rea på 100 gram för 4850 kr, är det verkligen så billigt för kunden att hämta ut 100 gram olaglig cannbis på Ica på tisdagen/onsdagen när blåljus hänger i luften?
Senast redigerad av DeFiredragon Igår kl. 16:46.
Citera
Igår, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeFiredragon
Tack för tipset, jag föredrar dock vape eftersom jag är en hobbysäsongsrökare, såg att dom hade en del vapes till bra priser. Men.. även om 50% normalt är en väldigt bra affär så känns det som att försäljarna måste erbjuda 85-90% rea nu när:

Måndag:
- Lagligt för säljarna att sälja och inneha
- Lagligt för köparna att köpa och inneha

Tisdag:
- Olagligt för säljarna att sälja, samt inneha utan kontakt med berörda myndigheter
- Olagligt för köparen att inneha och då har transporten påbörjats på tisdagen troligtvis

Trodde sidornas sänkningar skulle ske i början av denna vecka, nu är det fredag eftermiddag och inga större reor än. 50% rea med risk för exit scam, tömda lager, polisiär nyfikenhet med mera lockar inte mig. Förhoppningsvis sänker dom priserna ännu mer.

Nu röker jag inte buds men Hazey flashar t.ex. om 55% rea på 100 gram för 4850 kr, är det verkligen så billigt för kunden att hämta ut 100 gram olaglig cannbis på Ica på tisdagen/onsdagen när blåljus hänger i luften?

Om hemsidorna fortfarande tar beställningar på THCA över helgen så kan man misstänka exitscam alternativt att dom i själva verket skickar ut något helt annat än utlovat (exempelvis thcx som nu cirkluerar och är lagligt) och kan vända sig till det vid tillslag.

Ingen av shopparna är väl dum nog att skicka ut varor på måndag som hinner bli olagligt innan det ens når fraktbolagens terminaler. Att det däremot lär finnas många som är dumma nog att beställa nu över helgen och tro det är sista chansen (tåget har gått) kommer det dock definitivt finnas många utav. Men det är som att be om att åka fast eller bli blåst.
Citera
Igår, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Om hemsidorna fortfarande tar beställningar på THCA över helgen så kan man misstänka exitscam alternativt att dom i själva verket skickar ut något helt annat än utlovat (exempelvis thcx som nu cirkluerar och är lagligt) och kan vända sig till det vid tillslag.

Ingen av shopparna är väl dum nog att skicka ut varor på måndag som hinner bli olagligt innan det ens når fraktbolagens terminaler. Att det däremot lär finnas många som är dumma nog att beställa nu över helgen och tro det är sista chansen (tåget har gått) kommer det dock definitivt finnas många utav. Men det är som att be om att åka fast eller bli blåst.
Okej, så det Hazey gör är lite fishy då förstår jag.

Så här står det på deras hemsida, de kommer skicka på måndag:
Citat:
Säljstopp: THCA & Magic Sauce:
02 days 17 hrs
‼️ Vi upplever extremt högt tryck just nu på ordar, vi garanterar er att allt kommer skickas. Men förseningar kommer tyvärr uppstå ‼️ Tack för förståelse.
Tråkigt att megarean uteblev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in