Citat:
Ursprungligen postat av
mrdrutt
Köp thca isolat till halva priset, upgradenatural(aldrig nåt strul med dom)skickar sista gången på måndag. 10g isolat räcker till rätt mycket, personligen mixar jag ca 1g isolat med 5g cbd buds från tex generalen och det slår alla vapes
Tack för tipset, jag föredrar dock vape eftersom jag är en hobbysäsongsrökare, såg att dom hade en del vapes till bra priser. Men.. även om 50% normalt är en väldigt bra affär så känns det som att försäljarna måste erbjuda 85-90% rea nu när:
Måndag:
- Lagligt för säljarna att sälja och inneha
- Lagligt för köparna att köpa och inneha
Tisdag:
- Olagligt för säljarna att sälja, samt inneha utan kontakt med berörda myndigheter
- Olagligt för köparen att inneha och då har transporten påbörjats på tisdagen troligtvis
Trodde sidornas sänkningar skulle ske i början av denna vecka, nu är det fredag eftermiddag och inga större reor än. 50% rea med risk för exit scam, tömda lager, polisiär nyfikenhet med mera lockar inte mig. Förhoppningsvis sänker dom priserna ännu mer.
Nu röker jag inte buds men Hazey flashar t.ex. om 55% rea på 100 gram för 4850 kr, är det verkligen så billigt för kunden att hämta ut 100 gram olaglig cannbis på Ica på tisdagen/onsdagen när blåljus hänger i luften?