2026-01-26, 10:51
Medlem
FuckSwedens avatar
Kvinnor attraheras inte av och klarar sig utan överkåta idioter, som ju de flesta män visar sig vara.

Män är, så långt som det gäller relationer, enbart intresserade av sex, inget annat.

Rätta mig om jag har fel?
Citera
2026-01-26, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Kvinnor attraheras inte av och klarar sig utan överkåta idioter, som ju de flesta män visar sig vara.

Män är, så långt som det gäller relationer, enbart intresserade av sex, inget annat.

Rätta mig om jag har fel?
Du har fel.
Citera
2026-01-26, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EttDoendeFolk
Men är det ett "vinnande koncept" när det inte ger dig allt som du kan få? Allt som dina kvinnliga förfäder har fått? Kom ihåg att kvantitet inte ersätter kvalitet. Inte nu och ännu mindre när äggen börjar ta slut och verkligheten klarna.

Anledningen till att Sverige, och inte minst de stora städerna, har blivit mindre trygga för kvinnor är invandringen. De flesta våldtäktsmän i Sverige är invandrare. Detta är ett dokumenterat faktum. Det är alltså samma krafter som vill att du ska spendera resten av ditt liv i ett kontor och att svenskarna ska bli en minoritet i det egna landet.

Så jag svarar på din fråga: Vill du verkligen ge upp? Inte kämpa för att land och ett folk där svenska kvinnor fortsätter att existera och har en framtid? Kanske viktigast av allt: kommer du verkligen vara lycklig om du bara flyr?

Du är ju hjärndöd. Ja, jag är fertil. Ja, jag vet att jag kan bli gravid. Vill jag ha barn? Nej.

Om jag vill ha tjack, du vill inte ha tjack men du kan få tjack, är du dum i huvudet då som inte tar tillvara på chansen?

Jag har byggt det perfekta livet i mina ögon. Det finns inget jag saknar.
Jag kommer aldrig att sakna att ha ett barn. Jag är inte intresserad av barn.

Bara för att man KAN få någonting, måste man då vilja ha precis allt man kan få?

Du tycker att man ska massproducera barn för att man kan och ska.

Jag tycker att man ska fråga sig själv
”Kan jag erbjuda ett barn ekonomisk trygghet? Social trygghet? Känslomässig trygghet?”
Alla ska inte ha barn heller bara för att dem har möjlighet.
Det är lite som att äta lakrits för att det bjuds, när man egentligen inte ens gillar smaken.

Jag kan erbjuda ett barn precis allt ett barn behöver för en ultimat uppväxt.
Förutom en sak; jag kan inte erbjuda frihet förenat med trygghet.
Och jag kan inte vaka över mitt barn 24 timmar om dygnet hela livet.
Citera
2026-01-26, 10:56
Medlem
Citat:
Lyckan sitter i kvalitet, inte i kvantitet.

Du har massor av syskonbarn. So what? De är inte dina barn. Du har inte skapat dem, burit dem, format dem från början. De hade existerat exakt lika mycket även om du aldrig hade funnits. Det är en skillnad som faktiskt betyder något för de flesta som väljer att skaffa egna barn.

Du har ett stort nätverk av vänner, inklusive många kvinnor. So what? Det är inte samma sak som äkta, exklusiv romantik. Att vara den allra mest speciella personen för någon, att bygga ett riktigt djupt, unikt band med en partner – det får du inte genom att ha många polare runt dig.

Och att bli miljonär i Asien och köpa skitsaker i 45 år? Visst, det ger bekvämlighet – men det är fortfarande kvantitet av prylar och upplevelser. Inte kvalitet.

Annars är jag genuint nyfiken: Vad var det som fick dig att sluta vilja ha barn efter 30?

Ett evigt ältande om hur andra lever. Hur lever du själv? Ingen kvinna vill tydligen ha dig för att skapa barn tillsammans med. Kanske dags att titta dig i spegeln och se efter var felet ligger? Kanske är det din dryghet som skrämmer bort dem? Kanske är det ditt snack om fosterlandsansvar och annat unket ifrån en svunnen tid som skrämmer bort dem? Du skriker och gapar på andra med pekpinnar, men ingen kvinna vill ha dig. Något fel på dig är det garanterat.

Mvh/ En lyckligt gift man sedan många år
Citera
2026-01-26, 10:58
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Du har fel.
Varför då? Argumentera.
Citera
2026-01-26, 11:01
Medlem
Citat:
Varför då? Argumentera.
De flesta killar vill ha relationer. Det framgår av bland annat dejtingsexperiment, omröstningar, vilka det faktiskt är som försöker ägna tid åt det motsatta könet och starta/driva samtal.
Citera
2026-01-26, 11:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Demotrash
För att männen inte är lika attraktiva idag som de var förr i tiden. Europeiska män idag är direkt motbjudande och sexuellt repellerande rakt igenom. Jag skulle aldrig kunna bli kär i en europeisk man. Utländska män vore bättre men då är det ju det där med språket som blir en barriär. Vilket är lite drygt.

Vad tråkigt för dig. Lär dig arabiska då? Eller tycker du att samhället ska anpassa sig lite mer efter dina preferenser?
Citera
2026-01-26, 11:03
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
De flesta killar vill ha relationer. Det framgår av bland annat dejtingsexperiment, omröstningar, vilka det faktiskt är som försöker ägna tid åt det motsatta könet och starta/driva samtal.
Vad är det de vill få ut av en relation menar du?
Citera
2026-01-26, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Pungus
Ett evigt ältande om hur andra lever. Hur lever du själv? Ingen kvinna vill tydligen ha dig för att skapa barn tillsammans med. Kanske dags att titta dig i spegeln och se efter var felet ligger? Kanske är det din dryghet som skrämmer bort dem? Kanske är det ditt snack om fosterlandsansvar och annat unket ifrån en svunnen tid som skrämmer bort dem? Du skriker och gapar på andra med pekpinnar, men ingen kvinna vill ha dig. Något fel på dig är det garanterat.

Mvh/ En lyckligt gift man sedan många år
Handlar inte om ältande. Det handlar om att en liten andel av människor i Sverige (fertila, svenska kvinnor) är flaskhalsen och bestämmer över förhållanden. Det är återigen fullt rimligt att ställa dessa till svars för vad de gör med makten, på samma sätt som politikerna i riksdagen ställs till svars flr landets öde. Mer makt= mer ansvar.
Citera
2026-01-26, 11:05
Medlem
Citat:
Vad är det de vill få ut av en relation menar du?
Ett förhållande med alla inslag i det: utveckla ett djupt band, spendera tid med någon, uppleva olika saker tillsammans. Att män endast vill sex är en feministisk myt.
Citera
2026-01-26, 11:10
Avslutad
Citat:
Handlar inte om ältande. Det handlar om att en liten andel av människor i Sverige (fertila, svenska kvinnor) är flaskhalsen och bestämmer över förhållanden. Det är återigen fullt rimligt att ställa dessa till svars för vad de gör med makten, på samma sätt som politikerna i riksdagen ställs till svars flr landets öde. Mer makt= mer ansvar.

Du anser ju att man måste skaffa barn för att ha ett värdigt liv.
Med andra ord tycker du att alla som har möjlighet att sätta ett barn till världen ska göra det.

Jag kan räkna upp otaliga exempel på sådana som inte ska ha barn oavsett möjlighet-
Missbrukare, psykiskt sjuka/instabila, fattiga, socialt tafatta, unga, gamla, feminister och vänsterpartister.

Säger du till en alkolist eller någon med skizofren att de måste producera barn för att det är så livet ska levas oavsett vad?
Citera
2026-01-26, 11:10
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ett förhållande med alla inslag i det: utveckla ett djupt band, spendera tid med någon, uppleva olika saker tillsammans. Att män endast vill sex är en feministisk myt.
Djupt band? Män kan inte prata känslor.

Hur kommer det till exempel sig att män i 99 % av fallen börjar prata sex och böna och be om att få visa upp sin åderpåle på dejtingsajter?
Senast redigerad av FuckSweden 2026-01-26 kl. 11:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in