2026-02-26, 16:24
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Det finns gott om lojala killar med bra värderingar som inte är ute efter korta förhållanden och att samla på sig könssjukdomar.

Jag kallar dig rutten för du skriver ju själv att du knullar runt, lever singel och dumpar killar när du är less på dom. Du är själv lösaktig och ser förhållanden som skräpmat. Du beter dig exakt som killarna du gnäller på och du får exakt vad du förtjänar.

Problemet är att det bara blir fler och fler av såna som dig. Det händer så ofta att jag möter nån tjej som verkar vara normal, sund, och jordnära och sen lyssnar man på hennes historier. Det är 10 ex i bagaget, hälften är utomjordingar och hälften är knarkare och sen drar dom igång samma jävla gnäll om att män är dåliga på alla sätt och vis.

Det finns såklart bra kvinnor kvar. Men de blir färre och färre för varje dag som går. Det äckliga lösaktiga viruset sprider sig och snart är alla kvinnor horor.

Men männen har inte förändrats särskilt mycket. Vi är mer resistenta mot propaganda och manipulation. Men dagens lösaktiga kvinnor är inte intresserade av alla bra män. Ni är ute efter avskrap och players. Jag kan slå vad om att om du skulle visa vad du lyssnar på på Spotify så är listan full av Gangsta-Ahmed och Den Maskerade Turken "Pang Pang jag kör min nya BMW så flöddrad polaren sitter inne... Pang Pang mamma jag gråååter nuu din son är dööd". Fantastisk lyrik.

Brudar idag är så jävla kräsna , jag har ju tur för jag är snygg men dom är odrägliga annars numera
Citera
2026-02-26, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Jag arbetar heltid. Det är visserligen bara 5 dagar i veckan men utöver det har jag styrelseuppdrag som kräver helg- och kvällsarbete. I huvudsak säljer jag min hjärna (som är en mycket viktig del av min kropp) men även mina armar, händer/fingrar nyttjas av mina arbetsgivare till stor del. Om du arbetar säljer du också din kropp. Vilken / vilka kroppsdelar du sedan säljer i huvudsak varierar förstås beroende på vad för arbete du utför.

// CC

Om du ser att vara en del av samhället som likvärdigt med prostitution kan du självklart livnära dig på att gå tillbaka till jägare- och samlar-metoden.
Citera
2026-02-26, 17:55
Medlem
vem fan bryr sig?

mänskligheten är universums största flopp och ju förr vi dör ut, desto bättre för allt och alla
Citera
2026-02-26, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
vem fan bryr sig?

mänskligheten är universums största flopp och ju förr vi dör ut, desto bättre för allt och alla

Vad är det som är en flopp med mänskligheten och i jämförelse med vadå?
Kom ihåg att alla individer har en egen verklighet och syn på omvärlden.

Själv har jag levt större delar av livet i en uppförsbacke.
Det hindrar inte mig från att välja att fokusera på det som är fint.

Eller du kanske menar att hela mänskligheten representerar din egna verklighet?
Isf är det en förståelig orsak till att kvinnor inte vill ingå i relation med dig.
Citera
2026-02-26, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Vad är det som är en flopp med mänskligheten och i jämförelse med vadå?
Kom ihåg att alla individer har en egen verklighet och syn på omvärlden.

Själv har jag levt större delar av livet i en uppförsbacke.
Det hindrar inte mig från att välja att fokusera på det som är fint.

Eller du kanske menar att hela mänskligheten representerar din egna verklighet?
Isf är det en förståelig orsak till att kvinnor inte vill ingå i relation med dig.

Fuck dig och din uppförsbacke. Du är en flopp.
Citera
2026-02-26, 18:42
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Brudar idag är så jävla kräsna , jag har ju tur för jag är snygg men dom är odrägliga annars numera

Japp det gäller att säga dom rätta sakerna dom första 10 min när man har en skönhet framför sig så blir det hemgång. Ibland räcker 9 min 🫡
Citera
2026-02-26, 18:44
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Japp det gäller att säga dom rätta sakerna dom första 10 min när man har en skönhet framför sig så blir det hemgång. Ibland räcker 9 min 🫡

Man klipper ju enklast snygga kex nykter , det gillar dom - måste synkas med ägglåddan i rätt fas.
Citera
2026-02-26, 18:48
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Man klipper ju enklast snygga kex nykter , det gillar dom - måste synkas med ägglåddan i rätt fas.

Yes självklart.
Citera
2026-02-26, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Fuck dig och din uppförsbacke. Du är en flopp.

Du blir fråntagen ALLT som är du och det som tillhör dig.
Ja, någon annan/andra anser sig ha rätten att äga- och fatta beslut åt dig.
Du kan inte försvara dig själv mot angreppen och ingen vill heller hjälpa dig.
Framförallt så tror ingen på vad som sker. Eller så väljer dom att blunda.

Därefter blir du anklagad som skyldig och blir inlåst.
Varför blev du inlåst?
Några vet. Men ingen säger något för du är så betydelselös.
Det spelar ingen roll att du är oskyldig.
Du får ett datum för frisläppning.
När dagen kommer har du packat ihop dig och står redo för att äntligen bli fri.
Men det kommer aldrig någon och öppnar dörren.
Det går flera veckor men folk ignorerar dig.
Till slut är där någon som lyssnar.
Personen säger “Snart blir du fri”.
Du känner dig återigen orättvist behandlad men kan inget göra.
“Snart blir du fri” får du fortsatt höra i flera veckor, månader, år.

Du börjar tappa tålamodet och får ett raseriutbrott.
Då kommer det en ny person som säger "Du, nu verkar det faktiskt som att du ska bli frisläppt”
“Ja men när?”
“Verkligen snart, så bara packa!”
Du väntar tålmodigt i flera dagar men ingenting händer.
Du frågar igen “Jag fick höra att jag skulle bli frisläppt”
Till svar får du “Vad pratar du om?”

Hoppet är det sista som lämnar människan.
Uppenbarligen har du aldrig blivit fråntagen din frihet.

Exemplet ovan kan representera någons barndom och kan även vara någons verklighet idag.
Och även om det varit- och i nuläget är någons verklighet väljer den människan ändå att fokusera på ljuset.
Citera
2026-02-26, 19:33
Avslutad
Citat:
Det finns gott om lojala killar med bra värderingar som inte är ute efter korta förhållanden och att samla på sig könssjukdomar.

Jag kallar dig rutten för du skriver ju själv att du knullar runt, lever singel och dumpar killar när du är less på dom. Du är själv lösaktig och ser förhållanden som skräpmat. Du beter dig exakt som killarna du gnäller på och du får exakt vad du förtjänar.

Problemet är att det bara blir fler och fler av såna som dig. Det händer så ofta att jag möter nån tjej som verkar vara normal, sund, och jordnära och sen lyssnar man på hennes historier. Det är 10 ex i bagaget, hälften är utomjordingar och hälften är knarkare och sen drar dom igång samma jävla gnäll om att män är dåliga på alla sätt och vis.

Det finns såklart bra kvinnor kvar. Men de blir färre och färre för varje dag som går. Det äckliga lösaktiga viruset sprider sig och snart är alla kvinnor horor.

Men männen har inte förändrats särskilt mycket. Vi är mer resistenta mot propaganda och manipulation. Men dagens lösaktiga kvinnor är inte intresserade av alla bra män. Ni är ute efter avskrap och players. Jag kan slå vad om att om du skulle visa vad du lyssnar på på Spotify så är listan full av Gangsta-Ahmed och Den Maskerade Turken "Pang Pang jag kör min nya BMW så flöddrad polaren sitter inne... Pang Pang mamma jag gråååter nuu din son är dööd". Fantastisk lyrik.

Jag frågade om det finns gott om oskulder som håller på sig tills dom ingår ett förhållande och som aldrig har kollat på porr. Och som inte är religiösa. Ja eller nej?

Jag anpassar mig efter killen. Hade han varit pojkvänsmaterial hade han behandlats annorlunda.

Så männen har alltid varit lika lösaktiga som idag? Inte undra på att kvinnor anpassat sig då. Är ju ingen mening med att hålla sig ifrån sex om man inte får en bra man för besväret.
Dåligt gissat om min musiksmak.
Citera
2026-02-26, 19:53
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag frågade om det finns gott om oskulder som håller på sig tills dom ingår ett förhållande och som aldrig har kollat på porr. Och som inte är religiösa. Ja eller nej?

Idag är det nog inget problem att hitta en sån kille. Men det med porren får du fetglömma haha.

Är det inte mer intressant vad för porr han kollar på, och om han förstår skillnaden mellan porr och verkligt sex?

Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag anpassar mig efter killen. Hade han varit pojkvänsmaterial hade han behandlats annorlunda.

Men ingen är tillräckligt bra för dig så alla behandlas på samma sätt. Då ska du verkligen ta en titt i spegeln och fråga om du är tillräckligt bra för drömkillen du söker efter.
Citera
2026-02-26, 20:02
Avslutad
Citat:
Idag är det nog inget problem att hitta en sån kille. Men det med porren får du fetglömma haha.

Är det inte mer intressant vad för porr han kollar på, och om han förstår skillnaden mellan porr och verkligt sex?

Men ingen är tillräckligt bra för dig så alla behandlas på samma sätt. Då ska du verkligen ta en titt i spegeln och fråga om du är tillräckligt bra för drömkillen du söker efter.

Det är inga problem att hitta en oskuld. Men man kommer få honom i säng utan förhållande.
Ja du ser, dom bra killarna finns inte.

Det spelar ingen roll. Oavsett vad han sett är han inte pojkvänsmaterial.

Vad spelar det för roll om jag är tillräcklig för en kille som inte finns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in