Citat:
Ursprungligen postat av
Jubeli
Hahaha ”förebild?” - du verkar inte förstå att jag är helt ointresserad av att vara en förebild. Jag är hellre lycklig.
Kan du verkligen vara lycklig när du lever ett liv som du inte anser är en förebild?
Citat:
Älskling, blir du lycklig av barn så får du gärna släppa ut mängder av avkommor.
Jag hade redan gjort det om det inte vore att jag som man inte alls har samma möjligheter till det.
Citat:
Jag bryr mig om att vara så lycklig och framgångsrik yrkesmässigt som möjligt.
Varför är det viktigt att vara framgångsrik karriärmässigt? Det där kontraktet upphävdes när samhället började motarbeta det egna folket genom massinvandring.
Citat:
Barn är inte renodlade lyckopiller i någon ålder precis som jag aldrig skulle tolerera en sambo som ska tjafsa om småsaker och ge mig huvudvärk varje vecka.
Är det då bättre att inte ha någon överhuvudtaget, för att slippa diskutera om småsaker?
Citat:
Att skaffa barn känns som en form av självtortyr som du kan ägna dig åt- men försök inte tvinga in någon annan på samma skitbana.
Tortyren finns snarare i att begränsa sig till vardagliga mål och kortsiktiga, materialistiska strävanden. Tortyren är att vara en förlorare.
Citat:
Vill du bo hela livet i Sverige så gör det hjärtat, jag tänker på dig från ett klimat som passar mig.
Jag lever där plikten kallar och där jag kan tjäna mina syften på bästa sätt. Det är i mina förfäders land, i stunden av största nöden.