2026-01-17, 09:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Ah, fiffigt! Nej, jag har lärt mig (visserligen med andra förutsättningar än ASS) att aldrig mer vara ärlig med sjukvården.

Nejnej - du kan vara vass! Du!

Jajamänsan. 1 juni kliver jag på DHB Cyp & Testo C!

Nu smids här planer på en ny vår kur hos mig med 😏

Infektion med litet K
Inget sådär stort har hänt noll träning noll injektioner meeen en shitload av antibiotika intas varje dag iaf...

Men när jag vaknade idag har både svullnaden och rodnaden försvunnit en del, misstolka mig rätt de är fortfarande jävla illa men mycket bättre så det är ju skönt iaf!

Sen smids här nya planer på exotiska prepp som den där magnifika Ivan fått in mig på!
Kommer presenteras när det är hemma och jag är redo att kliva igång igen!
Citera
2026-01-17, 10:22
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Nu smids här planer på en ny vår kur hos mig med 😏

Infektion med litet K
Inget sådär stort har hänt noll träning noll injektioner meeen en shitload av antibiotika intas varje dag iaf...

Men när jag vaknade idag har både svullnaden och rodnaden försvunnit en del, misstolka mig rätt de är fortfarande jävla illa men mycket bättre så det är ju skönt iaf!

Sen smids här nya planer på exotiska prepp som den där magnifika Ivan fått in mig på!
Kommer presenteras när det är hemma och jag är redo att kliva igång igen!

"Magnifika Ivan som lockar med exotiska prepp" det låter det! 🤴🏻💉💦🐯

Vad skönt att det verkar vända, håller tummar och du: KRYA!
Citera
2026-01-20, 17:13
Avslutad
Citat:
"Magnifika Ivan som lockar med exotiska prepp" det låter det! 🤴🏻💉💦🐯

Vad skönt att det verkar vända, håller tummar och du: KRYA!

Jaa äntligen börjar ljuset skymtas ordentligt i tunneln!

Tiderna går mot de bättre och berrolicious är på G
Dåså först thing först änna, infektionen börjar bli riktigt bra nu, den lilla abscessen på armen är helt väck och benet ja det beryktade benet är även de på god väg nu!
Svullnade är en bråkdel av vad den var och det smärtar nu minimalt samt ingen mer rodnad så hoppas på en vecka eller två så är vi helt återställda igen om inget tokigt händer!

ALDRIG någonsin kommer jag använda bold från de märket igen vill jag lova...

Nåja nog om det nya planer smids as we speak och ett spännande upplägg kommer appliceras i vår vilket involverar både exotiska prepp och ett efterlängtat överskott på mat!

Just nu när jag slängt ut abscess-oil blir det enbart susta tills jag fått nästa paket!
Satte även sista sticket med wellora reta i måndags kan inte rekommendera Wellora nog! GRYM SKIT FRÅN START TILL SLUT!

Prepp/peptider
Susta 250mg e3d Fortis Medica
Retatruid 4mg e7d Wellora
Cjc no dac 500mcg ed
Ipamorelin 500mcg ed
Mots-c 1mg ed

Dagens och gårdagens pass

Push
Bänk 60kg x10 100kg x10 130kg x8 120 x8 x7 110kg x7
Snebänk hantelpress 45kg 4x8-10
Axelpress 130kg 2x8 110kg 2x8
Dips 12 12 12 8
Siderise kabel 4x12
Triceps pushdown rep 65kg 3x12 sen ett dropset från full till tom stack

Pull
Skivstångsrodd 110kg 4x10
Latsdrag 95kg 4x12
Kabelrodd-vgrepp fullstack 4x10
Pullovers fullt mag 4x10
Facepull fullt mag 4x10

Sen fick jag slut på tid så kör armar/mage ikväll eller imorgon istället för ben!

Form/vikt
Formen fortsätter gå mot de vassare me vaskulära och hård för var dag som går, vikten står dock på 117,2kg så det är fint tror jag kommer se riktigt stygg ut på 115kg!
Nu börjar jag komma dit när massan börjar sina!

Övrigt
Annars satte jag första sticket efter typ 3 missade nu med sustan ingen då benet är såpass bra så det känns förjäkla gött!

/Berra
Citera
2026-01-21, 07:38
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Jaa äntligen börjar ljuset skymtas ordentligt i tunneln!

Tiderna går mot de bättre och berrolicious är på G
Dåså först thing först änna, infektionen börjar bli riktigt bra nu, den lilla abscessen på armen är helt väck och benet ja det beryktade benet är även de på god väg nu!
Svullnade är en bråkdel av vad den var och det smärtar nu minimalt samt ingen mer rodnad så hoppas på en vecka eller två så är vi helt återställda igen om inget tokigt händer!

ALDRIG någonsin kommer jag använda bold från de märket igen vill jag lova...

Nåja nog om det nya planer smids as we speak och ett spännande upplägg kommer appliceras i vår vilket involverar både exotiska prepp och ett efterlängtat överskott på mat!

Just nu när jag slängt ut abscess-oil blir det enbart susta tills jag fått nästa paket!
Satte även sista sticket med wellora reta i måndags kan inte rekommendera Wellora nog! GRYM SKIT FRÅN START TILL SLUT!

Prepp/peptider
Susta 250mg e3d Fortis Medica
Retatruid 4mg e7d Wellora
Cjc no dac 500mcg ed
Ipamorelin 500mcg ed
Mots-c 1mg ed

Dagens och gårdagens pass

Push
Bänk 60kg x10 100kg x10 130kg x8 120 x8 x7 110kg x7
Snebänk hantelpress 45kg 4x8-10
Axelpress 130kg 2x8 110kg 2x8
Dips 12 12 12 8
Siderise kabel 4x12
Triceps pushdown rep 65kg 3x12 sen ett dropset från full till tom stack

Pull
Skivstångsrodd 110kg 4x10
Latsdrag 95kg 4x12
Kabelrodd-vgrepp fullstack 4x10
Pullovers fullt mag 4x10
Facepull fullt mag 4x10

Sen fick jag slut på tid så kör armar/mage ikväll eller imorgon istället för ben!

Form/vikt
Formen fortsätter gå mot de vassare me vaskulära och hård för var dag som går, vikten står dock på 117,2kg så det är fint tror jag kommer se riktigt stygg ut på 115kg!
Nu börjar jag komma dit när massan börjar sina!

Övrigt
Annars satte jag första sticket efter typ 3 missade nu med sustan ingen då benet är såpass bra så det känns förjäkla gött!

/Berra

Skönt att infektionen fortsätter gå åt rätt håll. Vilket märke var det på EQ som orsakade detta?
Dra åt h*lvete vilket pass. Gediget, tungt! Jag körde precis hantelpress snedbänk men provade mig fram med hantlar runt 30 kg. Jag brukade som du köra drygt 15 kg tyngre och mitt mål är att i en hyggligt snar framtid reppa på +50 kg. Men jag måste ta det försiktigt pga inflammationen i höger axel.

Härligt att du är tillbaka i stickrutinen!
Citera
2026-01-21, 08:48
Avslutad
Citat:
Skönt att infektionen fortsätter gå åt rätt håll. Vilket märke var det på EQ som orsakade detta?
Dra åt h*lvete vilket pass. Gediget, tungt! Jag körde precis hantelpress snedbänk men provade mig fram med hantlar runt 30 kg. Jag brukade som du köra drygt 15 kg tyngre och mitt mål är att i en hyggligt snar framtid reppa på +50 kg. Men jag måste ta det försiktigt pga inflammationen i höger axel.

Härligt att du är tillbaka i stickrutinen!

Ja känns förjävla fint faktiskt att vara på g igen!
Ja alltså min Axel är kanon igen men det handlar verkligen om att skynda långsamt!
En liten jävla period av slarv så har man månader/år av rehab igen!
Citera
2026-01-21, 11:51
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Ja känns förjävla fint faktiskt att vara på g igen!
Ja alltså min Axel är kanon igen men det handlar verkligen om att skynda långsamt!
En liten jävla period av slarv så har man månader/år av rehab igen!

Tror du det är peptiderna som gjort din axel hel?
Jo, tack jag...alltför väl
Citera
2026-01-21, 12:02
Avslutad
Citat:
Tror du det är peptiderna som gjort din axel hel?
Jo, tack jag...alltför väl

En kombo av vila och de tror jag, sen skall man förstå att detta är inte i närheten av din inflammation heller fan!
Citera
2026-01-21, 16:09
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
En kombo av vila och de tror jag, sen skall man förstå att detta är inte i närheten av din inflammation heller fan!

Jag ska då alltid vara värst...
Citera
2026-01-22, 14:24
Avslutad
Ny dag nya tag
Hade en sjuk cheat kväll igår med massa godis, chips å mat vilket resulterade i att det spruta ur arslet Bangladesh style å idag är röven lika ömm som efter en fest hos Diddy!

Men jisses vilket push pass jag hade idag jävlar tryck!
Benet läker på bra, nu är det bara en liten knöl likt ett fel stick och ytterst lite svullnad följt av minimal smärta!

En av mina favorit gubbar har även öppnat shop så när ni sett Retatruid, mots-c osv som stått under namnet Noname är det peptidshoppens grejer jag kört!

Skulle egentligen kört ben idag men skyller på att benet får vila veckan ut vilken gav anledning att lägga all denna pumpen från maten till roliga ställen!

Push
Sne Hantelpress 50kg 4x10 kör lite RIR pga rädsla för mina dåliga axlar.
Bröstpress full stack 4x10
Axelpress maskin 130kg x8 120 x9 x8 x10
Flyes i kabeln 40kg 2x14 45kg 2x10
Siderise hantel 20kg 4x12
Triceps pushdown rep 60kg x12 65kg x10 x 10 sen dropset
Dips maskin fullstack triceps focus 4x15-18

Var ett härligt lugnt pass som fick ta ordentligt med tid följt av 50min pw så det kändes väldigt bra!

Med detta sagt finns där inget mer å lägga till mer än nytt stick imorgon igen!

/Berra
Citera
2026-01-22, 18:34
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Ny dag nya tag
Hade en sjuk cheat kväll igår med massa godis, chips å mat vilket resulterade i att det spruta ur arslet Bangladesh style å idag är röven lika ömm som efter en fest hos Diddy!

Men jisses vilket push pass jag hade idag jävlar tryck!
Benet läker på bra, nu är det bara en liten knöl likt ett fel stick och ytterst lite svullnad följt av minimal smärta!

En av mina favorit gubbar har även öppnat shop så när ni sett Retatruid, mots-c osv som stått under namnet Noname är det peptidshoppens grejer jag kört!

Skulle egentligen kört ben idag men skyller på att benet får vila veckan ut vilken gav anledning att lägga all denna pumpen från maten till roliga ställen!

Push
Sne Hantelpress 50kg 4x10 kör lite RIR pga rädsla för mina dåliga axlar.
Bröstpress full stack 4x10
Axelpress maskin 130kg x8 120 x9 x8 x10
Flyes i kabeln 40kg 2x14 45kg 2x10
Siderise hantel 20kg 4x12
Triceps pushdown rep 60kg x12 65kg x10 x 10 sen dropset
Dips maskin fullstack triceps focus 4x15-18

Var ett härligt lugnt pass som fick ta ordentligt med tid följt av 50min pw så det kändes väldigt bra!

Med detta sagt finns där inget mer å lägga till mer än nytt stick imorgon igen!

/Berra

Härligt att se dig gå loss tungt och brutalt bland vikter, kablar och maskiner - så ska det se ut Berra!
Citera
2026-01-24, 19:05
Avslutad
Citat:
Härligt att se dig gå loss tungt och brutalt bland vikter, kablar och maskiner - så ska det se ut Berra!

Det vet du 😏

Hallåsåå alla bögar å buddistister,
Benet är nu minimalt skadat efter infektionen och känns typ 95% bra.
Enbart en lätt svullnad som knappt är synlig men känns när man drar händerna över den!
Blev dubbelpass igår, först rygg,baksida axlar sen biceps och mage, glömde dock logga passet så ni får nöja er med den infon!
Idag däremot körde vi push igen för tredje gången denna vecka vilket kändes... Guuud vad tungt det var.
Körde till fail i bänken så fick klättra ur skiten med stången på magen och leka plockepinn medans vikter flög till höger å vänster vilket var rätt pinsamt menmen livet går vidare.

Pass
Bänkpress 70kg x10 130kg x8 x6 120kg x8 115kg x8 
Hantelpress 50kg x8 45kg x8 x8 x8
Axelpress 120kg x6 110kg x9 x8 x7
Siderise kabel 20kg 4x12
Dips 10 7 8 7
Triceps pushdown rep 60kg x13 65kg x12 60kg x11 x9

Nya beställning lagd hos North performance efter den där jävla snygg-Ivan har talat in mig på nya dumheter så snart presenteras vår upplägget här!

Aas/Peptider
Sustanon 250mg e3d Fortis Medica
Mots-c 1mg ed peptidshoppen
Retatruid 4mg ew peptidshoppen
Cjc no dac 500mcg ed SVK
Ipamorelin 500mcg ed SVK

Vikt/form
116.1kg morgonvikt, formen är riktigt vass nu faktiskt aldrig varit i sådan här form då denna våren kommer bli grymt spännande!
Vill även säga att mots-c är fantastisk på något subtil sätt ger liksom energi och verkar höjt min förbränning till nästa nivå!

/Berra
Citera
2026-01-25, 07:34
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Det vet du 😏

Hallåsåå alla bögar å buddistister,
Benet är nu minimalt skadat efter infektionen och känns typ 95% bra.
Enbart en lätt svullnad som knappt är synlig men känns när man drar händerna över den!
Blev dubbelpass igår, först rygg,baksida axlar sen biceps och mage, glömde dock logga passet så ni får nöja er med den infon!
Idag däremot körde vi push igen för tredje gången denna vecka vilket kändes... Guuud vad tungt det var.
Körde till fail i bänken så fick klättra ur skiten med stången på magen och leka plockepinn medans vikter flög till höger å vänster vilket var rätt pinsamt menmen livet går vidare.

Pass
Bänkpress 70kg x10 130kg x8 x6 120kg x8 115kg x8 
Hantelpress 50kg x8 45kg x8 x8 x8
Axelpress 120kg x6 110kg x9 x8 x7
Siderise kabel 20kg 4x12
Dips 10 7 8 7
Triceps pushdown rep 60kg x13 65kg x12 60kg x11 x9

Nya beställning lagd hos North performance efter den där jävla snygg-Ivan har talat in mig på nya dumheter så snart presenteras vår upplägget här!

Aas/Peptider
Sustanon 250mg e3d Fortis Medica
Mots-c 1mg ed peptidshoppen
Retatruid 4mg ew peptidshoppen
Cjc no dac 500mcg ed SVK
Ipamorelin 500mcg ed SVK

Vikt/form
116.1kg morgonvikt, formen är riktigt vass nu faktiskt aldrig varit i sådan här form då denna våren kommer bli grymt spännande!
Vill även säga att mots-c är fantastisk på något subtil sätt ger liksom energi och verkar höjt min förbränning till nästa nivå!

/Berra

Grymt jobbat att vara så vass redan i januari. Nu kan fokusera på att "bara" vässa, vässa och vässa din fysik inför sommaren!

Haha!: "Nya beställning lagd hos North performance efter den där jävla snygg-Ivan har talat in mig på nya dumheter så snart presenteras vår upplägget här!"😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in