2026-01-27, 05:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Grymt jobbat att vara så vass redan i januari. Nu kan fokusera på att "bara" vässa, vässa och vässa din fysik inför sommaren!

Haha!: "Nya beställning lagd hos North performance efter den där jävla snygg-Ivan har talat in mig på nya dumheter så snart presenteras vår upplägget här!"😂

Ja förjävla gött att första gången i sitt liv vara "färdig" med majoriteten av deffen innan jan är över och äntligen ha tid för att fixa formen riktigt bra för engång skull!

Deffens sluttamp recompens start
Hallåååsåå alla wine looovers därute!

Idag vill jag säga att benet är återigen fullt fungerande vilket betyder att jag tyvärr måste börja träna dem igen vilket är lite gay men hey vem är jag att klaga, tacka gud att jag slapp skära upp en fitta på låret!
Blev ett Pull pass idag pga att jag körde ett extra push i lördags så nu ligger vi ur synk men vet ni vad asperger eller ej så gillar jag det endå!

Som jag skrev i föregående inlägg har det lagts en spännande beställning med vårens recomp upplägg och gud jag har googlat mig blå samt förgripit mig på diverse AI's precis som big daddy Ivan lärt mig för att hitta de perfekta upplägget mellan substanserna!

Vad har jag kommit fram till?
Ingenting konkret så som den vuxna människa jag är iallafall på passet!

Vad har vi kommit fram till?
Jo att Test och EQ bör för min del iallafall vara 1:1-0,75 för att inte orsaka en E2 krasch.

Men Berra det låter som du har en tredje komponent i planeringen ju?!
Helt korrekt och denna substans presenteras i samband med att jag har skiten i handen men alla som känner snygg-Ivan och kan läsa vet nog garanterat redan vad detta är för substans då det typ bara är North Performance som har denna inrikes!

Såå tillbaka till skrivbordet nu vi skall köra test:eq:*** och har vi hitills konstaterat att det blir 1:1:?, Planen som ligger nu blir att först utvärdera några stick för att kontrollera pip dvs 1:1:~0.4 dvs 375:375:150 typ.

Steg 2
375:375:300
Här lägger vi oss för att börja recompen dvs det är här vi går över till maintenance kcal istället för dagens underskott.

Steg 3
375:375:450
Det är nu det roliga börjar och vi växlar till måttligt överskott i för att äntligen bygga lite under våren!

Kanske vi ökar mer men det tar vi då isåfall, redan nu är jag långt ifrån mitt vanliga jag som alltid vingar doser och upplägg i vanlig fall men tänker att med tanke på dagens utgångspunkt är det lite väl vårdslöst att inte strukturera upp en ordentlig plan och sedan faktiskt följa denna!

Vad kommande träningen vet ej om jag vill ändra upplägget trotts att jag plöjt detta ppl upplägg ganska länge nu men fan i ärlighetens namn är det kanske så att jag behåller upplägget och äntligen kan öka i alla lyft när maten kommer in!

Nåväl passet utfördes under de vackra tonerna från Kate Bushs Wuthering heights!

Pass
Skivstångsrodd 110kg 4x10
Latsdrag fullstack 4x10
Kabelrodd-vgrepp fulltstack 4x10
Pullover rakstång fulltstack 4x12
Facepull fulltstack 4x12
Hantelcurl 22.5kg 2x10 25kg 2x10
Koncentration curls maskin 50kg 4x8-12

Vikt/form
Ätit lite mer fyllt ut mig lite mer landat på 117.1kg ish nu.

/Berra
Senast redigerad av preppberra 2026-01-27 kl. 05:38.
Citera
2026-01-28, 00:09
Avslutad
Liten opdajt bara för att jag har feeling
Kosten är lite för lätt nuförtiden, den där reta är heeeelt fantastisk!
Den ger verkligen det bästa av två världar, vill man äta går det trots att man får äta försiktigare vill man inte äta går det ännu lättare!
Blandar man detta med mots-c så har man redan där en framgångsrik superdeff i grunden! Adderar man dessutom ipamorelin/cjc för en liten extra gh-puls och en stadigare sömn så har man redan där en grym grund i kombo med ett halvt gram testo!

Kan inte rekommendera denna stacken nog (reta, mots-c,cjc,ipa) egentligen för folket naturligtvis rekar jag hellre äkta hgh istället för cjc/ipa men för oss gubbar är det verkligen en gamechanger!

Är som en fet kille i kön till glassbaren vill bara ha mitt paket så jag kan starta igång vårens recomp redan nunununu!

Passet idag var väldigt skönt å tungt sånt där systematiskt korrekt genom tungt pass med en pump som hade fått Annie Lööf våt!

Pass
Hantelpress snebänk 50kg 3x10 1x8
Bröstpress maskin fullstack 4x11
Axelpress maskin 130kg x8 120 x9 x10 x10
Dips 12 12 12 8
Siderise kabel 25kg 4x12
Triceps Pulldown rep 65kg x10 60kg 3x11

Med detta skrivit ha en förjävla trevlig tisdagsnatt så spanar vi vidare efter koppar i mörkrets kalla vinternatt
///Berra
Citera
2026-01-28, 06:26
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Liten opdajt bara för att jag har feeling
Kosten är lite för lätt nuförtiden, den där reta är heeeelt fantastisk!
Den ger verkligen det bästa av två världar, vill man äta går det trots att man får äta försiktigare vill man inte äta går det ännu lättare!
Blandar man detta med mots-c så har man redan där en framgångsrik superdeff i grunden! Adderar man dessutom ipamorelin/cjc för en liten extra gh-puls och en stadigare sömn så har man redan där en grym grund i kombo med ett halvt gram testo!

Kan inte rekommendera denna stacken nog (reta, mots-c,cjc,ipa) egentligen för folket naturligtvis rekar jag hellre äkta hgh istället för cjc/ipa men för oss gubbar är det verkligen en gamechanger!

Är som en fet kille i kön till glassbaren vill bara ha mitt paket så jag kan starta igång vårens recomp redan nunununu!

Passet idag var väldigt skönt å tungt sånt där systematiskt korrekt genom tungt pass med en pump som hade fått Annie Lööf våt!

Pass
Hantelpress snebänk 50kg 3x10 1x8
Bröstpress maskin fullstack 4x11
Axelpress maskin 130kg x8 120 x9 x10 x10
Dips 12 12 12 8
Siderise kabel 25kg 4x12
Triceps Pulldown rep 65kg x10 60kg 3x11

Med detta skrivit ha en förjävla trevlig tisdagsnatt så spanar vi vidare efter koppar i mörkrets kalla vinternatt
///Berra

Hej feta killen i glasskön, vet du en sak? Jo, min dröm är att köra hantelpress med 50 kilos-hantlar! En vacker dag går drömmen i uppfyllelse. När min dumma axelinflammation givit upp att jävlas. Men nu ska jag testa på TB Fragments i kombo med TB-500 & BPC-157 så om någon däruppe ovan molnen vill mig väl, är detta mitt Alexanderhugg.
Citera
2026-01-28, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Hej feta killen i glasskön, vet du en sak? Jo, min dröm är att köra hantelpress med 50 kilos-hantlar! En vacker dag går drömmen i uppfyllelse. När min dumma axelinflammation givit upp att jävlas. Men nu ska jag testa på TB Fragments i kombo med TB-500 & BPC-157 så om någon däruppe ovan molnen vill mig väl, är detta mitt Alexanderhugg.

Vi alla står med tummar och tår i kors å hoppas på framgång nu!!! Ge Ivan tillbaka sin axel nu snälla!
Citera
2026-01-28, 10:29
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Vi alla står med tummar och tår i kors å hoppas på framgång nu!!! Ge Ivan tillbaka sin axel nu snälla!

Tack baby!!
Citera
2026-01-28, 17:15
Avslutad
Hej hej hallå sömnbristen gör sig påmind denna vecka
Vill börja gnälla lite då jag snittat 3h sömn denna vecka så huvudet är inte riktigt där det skall vara!
Vaknade imorse och såg mig själv i spegeln
med dagsljuset som seglade in från sidan och såg att jag numera har ådror som kryper över magen vilket få ses som att vi rusar emot en fruktansvärt vass form!

Nåväl idag körde vi första benpasset på ett bra tag och det gick väl ok kändes faktiskt förvånansvärt bra tom.
Körde dock väldigt lätt, bara Strikt form och feel set kan man säga!

Pass
Lårcurl framsida 4x12
Baksida lår curl 4x12
Hacksquat 4x12
Good Girls 4x12
Stående vadpress 4x12
Kabel crunch 4x25

Vikt/form
116,5kg ätit mindre så är rätt platt igen men nu tuggar vi vidare tills resten av oljorna kommer så vi kan starta igång ordentligt nu när alla blodvärden ser ok ut och kroppen är mer än redo för Rodeo igen!

/Bert Karlsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in