Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
"Magnifika Ivan som lockar med exotiska prepp" det låter det! 🤴🏻💉💦🐯
Vad skönt att det verkar vända, håller tummar och du: KRYA!
Jaa äntligen börjar ljuset skymtas ordentligt i tunneln!
Tiderna går mot de bättre och berrolicious är på G
Dåså först thing först änna, infektionen börjar bli riktigt bra nu, den lilla abscessen på armen är helt väck och benet ja det beryktade benet är även de på god väg nu!
Svullnade är en bråkdel av vad den var och det smärtar nu minimalt samt ingen mer rodnad så hoppas på en vecka eller två så är vi helt återställda igen om inget tokigt händer!
ALDRIG någonsin kommer jag använda bold från de märket igen vill jag lova...
Nåja nog om det nya planer smids as we speak och ett spännande upplägg kommer appliceras i vår vilket involverar både exotiska prepp och ett efterlängtat överskott på mat!
Just nu när jag slängt ut abscess-oil blir det enbart susta tills jag fått nästa paket!
Satte även sista sticket med wellora reta i måndags kan inte rekommendera Wellora nog! GRYM SKIT FRÅN START TILL SLUT!
Prepp/peptider
Susta 250mg e3d Fortis Medica
Retatruid 4mg e7d Wellora
Cjc no dac 500mcg ed
Ipamorelin 500mcg ed
Mots-c 1mg ed
Dagens och gårdagens pass
Push
Bänk 60kg x10 100kg x10 130kg x8 120 x8 x7 110kg x7
Snebänk hantelpress 45kg 4x8-10
Axelpress 130kg 2x8 110kg 2x8
Dips 12 12 12 8
Siderise kabel 4x12
Triceps pushdown rep 65kg 3x12 sen ett dropset från full till tom stack
Pull
Skivstångsrodd 110kg 4x10
Latsdrag 95kg 4x12
Kabelrodd-vgrepp fullstack 4x10
Pullovers fullt mag 4x10
Facepull fullt mag 4x10
Sen fick jag slut på tid så kör armar/mage ikväll eller imorgon istället för ben!
Form/vikt
Formen fortsätter gå mot de vassare me vaskulära och hård för var dag som går, vikten står dock på 117,2kg så det är fint tror jag kommer se riktigt stygg ut på 115kg!
Nu börjar jag komma dit när massan börjar sina!
Övrigt
Annars satte jag första sticket efter typ 3 missade nu med sustan ingen då benet är såpass bra så det känns förjäkla gött!
/Berra