Nu kom dagen vi alla väntat på!
Jaha hur skall detta bli haha, efter en tur på akuten slutade de i antibiotika så hoppas verkligen att detta reder sig då benet är helt fucked up och en böld är kvar under axeln på armen efter de skottet med men rodnaden är bort där iaf och den krympt rejält!
Så nu är all bold kastad tyvärr men vi blickar framåt och blir en vår av susta/peptid only dårå!
Jag vill vara noga med att säga att det kanske inte är fel på märket jag körde då deras sustanon, cyponat, enatat funkat helt smärtfritt innan jag jag la in bolden, första 2 vialerna på bolden gick bra men sen bara tvär vände detta!
Jag satte total 6 stick varav alla gav mig rejäl smärta och svullnad men enbart 2 av 6 blev infektion, bytte då till oöppnade vialer mellan infektionerna duschade å spritade noggrant både vialerna och injektion siterna!
Nåväl trots detta blev det ett härligt pull pass endå trots allt
Pass
Skivstångsrodd 110kg 4x10
Latsdrag fulltstack 4x10
Kabelrodd-vgrepp fullstack 4x10
Pulldown med rep fullstack 4x10
Facepull fulltstack 4x10
Hantelcurl 25kg 4x10
Preppen läggs ju om nu iom vi kastar ut ett prepp ökar vi sustan lite! Samt hoppar alla injektioner av aas tills infektionen lagt sig!
Prepp/peptider
Sustanon 375mg e3d Fortis Medica
Retatruid 4mg e7d Wellora
Mots-c 1mg ed Noname
Cjc no dac 666mcg ed SVK
Ipamorelin 666mcg ed SVK
Form
Den är är najs väger in på 117kg nu och gjorde en inbodymätning som visade 9.4% med 3% påslag för säkerheten, antar att jag ligger runt 12% i verkligheten kanske!
Så nu blir det maintenance mode ett tag till för att recompa lite och få tillbaka lite styrka samt inte blåsa upp i vikt!
Med detta sagt må er vecka vara bättre än min!
/Berra