2026-01-09, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
"alla vet det alla ser det" 😂😂😂

Jag förstår precis vad du menar med att det ligger en stor vinst i att vinna över sig själv. Det stärker, det cementerar. Både karaktär och disciplin.

Grymt axelpass. Jag har fram tills nu kört sådär tungt i reversed pec deck men har nu gått över till bebisvikter och 20-25 reps. Får se om det accelererar rear delts bättre. Lite trist bara, för jag gillar att träna tungt.

Ja men precis det gäller att hålla självhatet uppe!

Ja det verkar ge bra avkastning på min axlar iaf så vi tuggar på så länge det går!

Bussen går och hjulen står still...
Hejsan alla glada och sura f161 bögar, vet inte vad som hände men får världens monster pip av boldenen från x-oil nu så slängde vialen och byter till en ny nu å ser vad som sker för i början gick de galant och nu 4 stick i rad orsakar stor svullnad och grav ömhet! Hoppas jag fått skit i den vialen bara!

Blev ett pull pass idag som följde vanlig manér!

Passet
Skivstångsrodd 110kg 4x10
Latsdrag fullstack 4x10
Pullover rakstång kabel fullstack 4x10
Facepull fulltstack 4x10
Hantelcurl 25kg 4x10
Kom nu på att jag missade kabel rodd... Fan så gayyy!

Form/vikt
Dagens vikt är 119kg så rullat upp lite men formen är skarpare än någonsin.
Har bokat en såndär fettmättning nästa vecka så då ser vi hur mycket jag har kvar, gissar personligen att jag nu ligger på kanske ~15% har ändå ådror över revben bröst etc så lär vara något sånt där lean!

/Berra
Senast redigerad av preppberra 2026-01-09 kl. 16:20.
Citera
2026-01-11, 06:23
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Ja men precis det gäller att hålla självhatet uppe!

Ja det verkar ge bra avkastning på min axlar iaf så vi tuggar på så länge det går!

Bussen går och hjulen står still...
Hejsan alla glada och sura f161 bögar, vet inte vad som hände men får världens monster pip av boldenen från x-oil nu så slängde vialen och byter till en ny nu å ser vad som sker för i början gick de galant och nu 4 stick i rad orsakar stor svullnad och grav ömhet! Hoppas jag fått skit i den vialen bara!

Blev ett pull pass idag som följde vanlig manér!

Passet
Latsdrag fullstack 4x10
Pullover rakstång kabel fullstack 4x10
Facepull fulltstack 4x10
Hantelcurl 25kg 4x10
Kom nu på att jag missade kabel rodd... Fan så gayyy!

Form/vikt
Dagens vikt är 119kg så rullat upp lite men formen är skarpare än någonsin.
Har bokat en såndär fettmättning nästa vecka så då ser vi hur mycket jag har kvar, gissar personligen att jag nu ligger på kanske ~15% har ändå ådror över revben bröst etc så lär vara något sånt där lean!

/Berra

"Hålla självhatet uppe" - Du är något av en poet Berra😂

Du har helt klart en poäng. Just nu hatar jag mig själv duktigt mycket. Jag ställde mig tidigare i morse på vågen. Ska slänga in en uppdatering om detta i min rapport. Kuken så förbannad jag är. På mig själv.

Ådror över revbenen? Det låter torrt det - bravo! Vad trist med EQ-PIP:et - waste of money, liksom. Hoppas den nya vialen är smärtfri.

Du missade alltså "bara" den lilla, lilla detaljen kabelrodd? Ja, det är gay. Jättegay🏳️‍🌈🦄
Haha!
Senast redigerad av IvanDF3 2026-01-11 kl. 06:26.
Citera
2026-01-12, 19:12
Avslutad
Citat:
"Hålla självhatet uppe" - Du är något av en poet Berra😂

Ådror över revbenen? Det låter torrt det - bravo! Vad trist med EQ-PIP:et - waste of money, liksom. Hoppas den nya vialen är smärtfri.

Du missade alltså "bara" den lilla, lilla detaljen kabelrodd? Ja, det är gay. Jättegay🏳️‍🌈🦄
Haha!

Hahahaha 🌈🌈🌈🦄🦄
Ahh fan imorgon såå blir upp till bevis på vad fan vi faktiskt ligger!

Uppdatera mera Pantamera, skjut en snut vilken pip jag har
Jahaja öppnade en ny burk bold och sköt en cc i vardera lår med en slin på 12.7mm.
Jag vaknade idag med ett svullet höger lår och mammas pip i båda låren så hoppas de är ovana bara annars kommer jag kasta den där jävla bög oljan i ansiktet på alla jävla nyårslöften jag fick bråka med på gymmet idag!

Sovit skit 3h och passet sög kuk idag, har även en lite svullen knöl på armen från axelskottet sist så hoppas verkligen inte jag vaknar imorgon med två sådana ben!

Tänkte inte ens skriva ner passet egentligen men gör det endå...

Passet
Bröstpress i smithen 133.7kg 3x8
Bänkpress 120kg 2x8 100kg 1x10
Sne Hantelpress 50kg x7 45kg 2x7 40kg x12
Dips 3x10
Siderise 17.5kg 5x12
Triceps pushdown rep 2x10
Triceps pushdown stång 3x12

Nu till lite roligare segmentet av min grin måndag! Idag landade mots-c så nu skall vi kötta in de sista lilla gayfettet!

Aas/peptid
Sustanon 250mg e3d Fortis Medica
Boldenon cyponat 150mg e3d X-oil
Retatruid 4mg e7d Wellora
Mots-c 1mg ed Noname
Cjc no dac 666mcg ed SVK
Ipamorelin 666mcg ed SVK

Vilkt/form
Inte vägt mig på morgonen men kvälls vikten var 118.7kg nu, börjar bli riktigt fint Lean nu återkommer imorgon med bf!

Annars ber vi till gud att bolden inte knullar mitt liv mer!

Med vänlig hälsning
Berra
Senast redigerad av preppberra 2026-01-12 kl. 19:22.
Citera
2026-01-13, 05:07
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Hahahaha 🌈🌈🌈🦄🦄
Ahh fan imorgon såå blir upp till bevis på vad fan vi faktiskt ligger!

Uppdatera mera Pantamera, skjut en snut vilken pip jag har
Jahaja öppnade en ny burk bold och sköt en cc i vardera lår med en slin på 12.7mm.
Jag vaknade idag med ett svullet höger lår och mammas pip i båda låren så hoppas de är ovana bara annars kommer jag kasta den där jävla bög oljan i ansiktet på alla jävla nyårslöften jag fick bråka med på gymmet idag!

Sovit skit 3h och passet sög kuk idag, har även en lite svullen knöl på armen från axelskottet sist så hoppas verkligen inte jag vaknar imorgon med två sådana ben!

Tänkte inte ens skriva ner passet egentligen men gör det endå...

Passet
Bröstpress i smithen 133.7kg 3x8
Bänkpress 120kg 2x8 100kg 1x10
Sne Hantelpress 50kg x7 45kg 2x7 40kg x12
Dips 3x10
Siderise 17.5kg 5x12
Triceps pushdown rep 2x10
Triceps pushdown stång 3x12

Nu till lite roligare segmentet av min grin måndag! Idag landade mots-c så nu skall vi kötta in de sista lilla gayfettet!

Aas/peptid
Sustanon 250mg e3d Fortis Medica
Boldenon cyponat 150mg e3d X-oil
Mots-c 1mg ed Noname
Cjc no dac 666mcg ed SVK
Ipamorelin 666mcg ed SVK

Vilkt/form
Inte vägt mig på morgonen men kvälls vikten var 118.7kg nu, börjar bli riktigt fint Lean nu återkommer imorgon med bf!

Annars ber vi till gud att bolden inte knullar mitt liv mer!

Med vänlig hälsning
Berra

Ditt sämsta pass skulle vara mitt bästa bröstpass. Så det så. Surt att få ny PIP trots ny vial. Hoppas det var en engångsföreteelse!
Citera
2026-01-13, 06:02
Avslutad
Citat:
Ditt sämsta pass skulle vara mitt bästa bröstpass. Så det så. Surt att få ny PIP trots ny vial. Hoppas det var en engångsföreteelse!

Haha men Ivan då, äsch jag slänger den vialen å ser om någon vill ha de sista två för orkar inte med det!
Citera
2026-01-13, 08:42
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Haha men Ivan då, äsch jag slänger den vialen å ser om någon vill ha de sista två för orkar inte med det!

Kolla PM.
Citera
2026-01-13, 13:03
Avslutad
Citat:
Kolla PM.

Du är grym Ivan!
Citera
2026-01-13, 15:09
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Du är grym Ivan!

😍😘
Citera
2026-01-14, 21:24
Avslutad
Nu kom dagen vi alla väntat på!
Jaha hur skall detta bli haha, efter en tur på akuten slutade de i antibiotika så hoppas verkligen att detta reder sig då benet är helt fucked up och en böld är kvar under axeln på armen efter de skottet med men rodnaden är bort där iaf och den krympt rejält!

Så nu är all bold kastad tyvärr men vi blickar framåt och blir en vår av susta/peptid only dårå!

Jag vill vara noga med att säga att det kanske inte är fel på märket jag körde då deras sustanon, cyponat, enatat funkat helt smärtfritt innan jag jag la in bolden, första 2 vialerna på bolden gick bra men sen bara tvär vände detta!

Jag satte total 6 stick varav alla gav mig rejäl smärta och svullnad men enbart 2 av 6 blev infektion, bytte då till oöppnade vialer mellan infektionerna duschade å spritade noggrant både vialerna och injektion siterna!

Nåväl trots detta blev det ett härligt pull pass endå trots allt

Pass
Latsdrag fulltstack 4x10
Kabelrodd-vgrepp fullstack 4x10
Pulldown med rep fullstack 4x10
Facepull fulltstack 4x10
Hantelcurl 25kg 4x10

Preppen läggs ju om nu iom vi kastar ut ett prepp ökar vi sustan lite! Samt hoppar alla injektioner av aas tills infektionen lagt sig!

Prepp/peptider
Sustanon 375mg e3d Fortis Medica
Mots-c 1mg ed Noname
Cjc no dac 666mcg ed SVK
Ipamorelin 666mcg ed SVK

Form
Den är är najs väger in på 117kg nu och gjorde en inbodymätning som visade 9.4% med 3% påslag för säkerheten, antar att jag ligger runt 12% i verkligheten kanske!

Så nu blir det maintenance mode ett tag till för att recompa lite och få tillbaka lite styrka samt inte blåsa upp i vikt!

Med detta sagt må er vecka vara bättre än min!
/Berra
Senast redigerad av preppberra 2026-01-14 kl. 21:42.
Citera
2026-01-15, 04:58
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Nu kom dagen vi alla väntat på!
Jaha hur skall detta bli haha, efter en tur på akuten slutade de i antibiotika så hoppas verkligen att detta reder sig då benet är helt fucked up och en böld är kvar under axeln på armen efter de skottet med men rodnaden är bort där iaf och den krympt rejält!

Så nu är all bold kastad tyvärr men vi blickar framåt och blir en vår av susta/peptid only dårå!

Jag vill vara noga med att säga att det kanske inte är fel på märket jag körde då deras sustanon, cyponat, enatat funkat helt smärtfritt innan jag jag la in bolden, första 2 vialerna på bolden gick bra men sen bara tvär vände detta!

Jag satte total 6 stick varav alla gav mig rejäl smärta och svullnad men enbart 2 av 6 blev infektion, bytte då till oöppnade vialer mellan infektionerna duschade å spritade noggrant både vialerna och injektion siterna!

Nåväl trots detta blev det ett härligt pull pass endå trots allt

Pass
Latsdrag fulltstack 4x10
Kabelrodd-vgrepp fullstack 4x10
Pulldown med rep fullstack 4x10
Facepull fulltstack 4x10
Hantelcurl 25kg 4x10

Preppen läggs ju om nu iom vi kastar ut ett prepp ökar vi sustan lite! Samt hoppar alla injektioner av aas tills infektionen lagt sig!

Prepp/peptider
Sustanon 375mg e3d Fortis Medica
Mots-c 1mg ed Noname
Cjc no dac 666mcg ed SVK
Ipamorelin 666mcg ed SVK

Form
Den är är najs väger in på 117kg nu och gjorde en inbodymätning som visade 9.4% med 3% påslag för säkerheten, antar att jag ligger runt 12% i verkligheten kanske!

Så nu blir det maintenance mode ett tag till för att recompa lite och få tillbaka lite styrka samt inte blåsa upp i vikt!

Med detta sagt må er vecka vara bättre än min!
/Berra

Vad surt! Berättade du på akuten att du injicerat ASS? Spelar mindre roll egentligen, mest en nyfiken fråga. Har klurat lite på hur öppen man vågar/ska vara om just något sådant här skulle inträffa.

Fan vad jag är avis på dina pass/stats. Du är min idol Berra!!!

Med din muskelmassa och låg bodyfat redan nu, tänk var du är den 31/12 - Jeez
Citera
2026-01-15, 05:19
Avslutad
Citat:
Vad surt! Berättade du på akuten att du injicerat ASS? Spelar mindre roll egentligen, mest en nyfiken fråga. Har klurat lite på hur öppen man vågar/ska vara om just något sådant här skulle inträffa.

Fan vad jag är avis på dina pass/stats. Du är min idol Berra!!!

Med din muskelmassa och låg bodyfat redan nu, tänk var du är den 31/12 - Jeez

Nej fan aldrig 100% ärlighet med myndigheter även detta vården, jag stack mig på ett "verktyg"
Vilket tekniskt sett inte är en lögn specificerade bara inte vad för typ av verktyg 🙄😂

Sluta Dolph du är lika vass duu! Jaaa skall verkligen köpa dhb och lite gött såfort jag läkt så skall vi köra en mini cut i slutet av vår kanten här!
Citera
2026-01-15, 07:42
Avstängd
IvanDF3s avatar
Citat:
Nej fan aldrig 100% ärlighet med myndigheter även detta vården, jag stack mig på ett "verktyg"
Vilket tekniskt sett inte är en lögn specificerade bara inte vad för typ av verktyg 🙄😂

Sluta Dolph du är lika vass duu! Jaaa skall verkligen köpa dhb och lite gött såfort jag läkt så skall vi köra en mini cut i slutet av vår kanten här!

Ah, fiffigt! Nej, jag har lärt mig (visserligen med andra förutsättningar än ASS) att aldrig mer vara ärlig med sjukvården.

Nejnej - du kan vara vass! Du!

Jajamänsan. 1 juni kliver jag på DHB Cyp & Testo C!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in