2026-01-18, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getyourmindright
De har ju sålt sig, som alla andra. Hur de sover på nätterna vet jag inte, då jag själv har ett gott samvete. Verkligheten kommer komma ikapp dessa fejkade nocco människorna en dag.

Ja det är bara att kolla vad som hände med Fabian GL.

Nu har han dock tagit bort alla videos och inlägg.
Vilket är trist då hans videos var väldigt underhållande.
Citera
2026-01-18, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Har aldrig hört Elias Engquist säga något om steroider. Men om han inte tar steroider... han är ju i vissa lyft starkast i världen. Han är svensk, bor i Spanien. Och var i Sverige och tränade med den här Leo Carne .

Dumbbell press craziness with Leo Carne (100kg per hand) https://www.youtube.com/watch?v=UebMqF9UnAM

Starkaste svensken någonsin. Om man inte ser Eddie Hall som svensk. Ja han har ju fått reda på att hans mamma är svensk. Hon blev adopterade från Sverige. Och Eddie Hall gjorde DNA test. Så han är svensk.

Is This 21 Year Old STRONGER Than the World’s Strongest Man? https://www.youtube.com/watch?v=gDIDt7j_kfY

Och allas favorit. Benjoo. Verkar ha gått all in disco. Tränar bröst (pec dec) och biceps 5 ggr i veckan. Tränar dessutom det 3-4 dagar i rad. Och han har tränat i 10år eller mer?

Skillnaden är väl att Elias vill bli stark och Benjoo vill se stark ut(rippad).
Citera
2026-01-18, 17:50
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Skillnaden är väl att Elias vill bli stark och Benjoo vill se stark ut(rippad).

Är en skillnad absolut. Benjoo har som många andra som börjat träna för muskler försökt bli starkare. Det har han ju sagt. Men han har inte gener för varken styrka eller bygga muskler. Han är typiskt en sådan som har tränat i 10år och inte fått dom resultat som folk med bra gener får väldigt fort. Vissa kan träna i 10år och inte få speciella resultat. Medans andra med bättre gener märks det direkt på. Inom ett år kan dom byggt mer muskler än en som Benjoo. Benjoo har tränat i 10år. Väger 80kg. Han trycker gram steroider. Fattar folk inte att även bygga muskler handlar om gener?

Nu kommer väl någon idiot in och säger att jag är homosexuell för jag skriver "hat" mot Benjoo. Vadfan är det för fel på folk?

Jag skrev det här som kommentar på Benjoos video. På frågan om han blivit starkare nu.

"Frågan är mer, har han blivit starkare nu än för 10år tillbaka. Nu är det ju inte helt ovanligt att bodybuilders säger att dom var som starkast i väldigt tidig ålder. Några kända exempel. Jay Cutler, Lee Priest. Som starkast runt 19-20år. Och det är väl för dom mer egolyfte som yngre. Men om man har gener för styrka och bygga muskler så märks det fort. Ofta inom ett år. Har man inte fått imponerande resultat på 10år. Då spelar det ingen roll hur mycket steroider någon tar. Ronnie Coleman var otrolig som naturlig bodybuilder. Och han rörde inte steroider förens han var 30år... GENER är vad det handlar om. Måste ju folk förstå? Men nej. Små grabbar som trycker gram av steroider. Men inte ökar så mycket mer än gram i muskler och styrka. Helt otroligt."
Senast redigerad av PingPongZong 2026-01-18 kl. 17:55.
Citera
2026-01-19, 17:04
Avslutad
Citat:
Tyvärr så är du lättlurad om du anser att han är natty.

Han kör i princip noll cardio ändå kör han 10000 kalorier på en dag utmaningar och äter skit.
Ändå är han alltid rippad.

Vad menar du lägger upp dåliga bilder?
Youtube är ju rörliga bilder.

Nej nej, han har bra matsmältning.. det är allt.

/Sarkasm.
Citera
2026-01-19, 20:20
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getkalle
lägg av med ditt homosexuella beteende och sluta hata på en man som jobbar hårt…

Aldrig. Då mina inlägg om Benjoo är den hårda sanningen, som måste skrivas. För Benjoo läser naturligtvis tråden. Bodybuilding är en bedömningssport. Om han ni inte tål det så har han valt fel sport. Och ni, ni har valt fel sport och kommentera.

Och försök nu inte med att bodybuilding inte är en sport. Sport är ett samlingsbegrepp för olika aktiviteter med eller utan tävlingsmoment. Det involverar ofta fysisk ansträngning och skicklighet där en individ eller ett team tävlar mot andra för underhållning och bedömning. Det är ju det Benjoo gör. Inte bara med bodybuilding. Youtube har blivit en sport det med. En jävligt hård sport. Inte bara fysiskt utan även mentalt. Han ska bli större än Jockeboi. Sveriges största Youtuber. Är ju därför han pratar engelska nu. Det gör inte Jocke i sina videos. Benjoo kan nå en större publik än Jocke. Men han glömmer bort Pewdiepie. Benjoo kan aldrig bli Sveriges största på någonting. Jo han kan ta Jason Genova doser steroider.

Är bara det hårda sanningen.
Citera
2026-01-20, 11:00
Medlem
Citat:
Aldrig. Då mina inlägg om Benjoo är den hårda sanningen, som måste skrivas. För Benjoo läser naturligtvis tråden. Bodybuilding är en bedömningssport. Om han ni inte tål det så har han valt fel sport. Och ni, ni har valt fel sport och kommentera.

Och försök nu inte med att bodybuilding inte är en sport. Sport är ett samlingsbegrepp för olika aktiviteter med eller utan tävlingsmoment. Det involverar ofta fysisk ansträngning och skicklighet där en individ eller ett team tävlar mot andra för underhållning och bedömning. Det är ju det Benjoo gör. Inte bara med bodybuilding. Youtube har blivit en sport det med. En jävligt hård sport. Inte bara fysiskt utan även mentalt. Han ska bli större än Jockeboi. Sveriges största Youtuber. Är ju därför han pratar engelska nu. Det gör inte Jocke i sina videos. Benjoo kan nå en större publik än Jocke. Men han glömmer bort Pewdiepie. Benjoo kan aldrig bli Sveriges största på någonting. Jo han kan ta Jason Genova doser steroider.

Är bara det hårda sanningen.

Bodybuilding är dock mer homoerotiskt än andra sporter.
Citera
2026-01-20, 14:46
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Bodybuilding är dock mer homoerotiskt än andra sporter.

Det ligger i betraktarens öga. Och hjärna. Speciellt om man har en homohjärna. Nu är jag inte så jävla mycket för själva tävlingsbodybuilding. Aldrig vart. För mig är det mer intressant med offseason perioden. Hur det tränas och äts när det ska byggas muskler. Och styrka. Är inte mycket för den här extrema hårdheten. Tycker det skulle vara "fetare" bodybuilders på scen. Bodybuilders på scen är så jävla små. Dom flesta av dom. Trots att dom är fullproppade med steroider så ser dom mer ut som fitnesskillar. Men det är ju för dom tror att i just bodybuilding så spelar inte gener någon roll. Det är bara trycka steroider. Pulver och piller. Blir så förbannad.

https://nyheter.ki.se/skillnader-i-hjarnan-kan-kopplas-till-sexuell-laggning
Senast redigerad av PingPongZong 2026-01-20 kl. 14:50.
Citera
2026-01-20, 14:55
Medlem
Citat:
Det ligger i betraktarens öga. Och hjärna. Speciellt om man har en homohjärna. Nu är jag inte så jävla mycket för själva tävlingsbodybuilding. Aldrig vart. För mig är det mer intressant med offseason perioden. Hur det tränas och äts när det ska byggas muskler. Och styrka. Är inte mycket för den här extrema hårdheten. Tycker det skulle vara "fetare" bodybuilders på scen. Bodybuilders på scen är så jävla små. Dom flesta av dom. Trots att dom är fullproppade med steroider så ser dom mer ut som fitnesskillar. Men det är ju för dom tror att i just bodybuilding så spelar inte gener någon roll. Det är bara trycka steroider. Pulver och piller. Blir så förbannad.

https://nyheter.ki.se/skillnader-i-hjarnan-kan-kopplas-till-sexuell-laggning

Jag menar att de är en homoerotisk stämning med massa insmorda halvnakna män.(Som inte finns i så många andra sporter)

Det betyder inte att de som tävlar är homosexuella eller betraktarna.
Citera
2026-01-20, 15:00
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Jag menar att de är en homoerotisk stämning med massa insmorda halvnakna män.(Som inte finns i så många andra sporter)

Det betyder inte att de som tävlar är homosexuella eller betraktarna.

Risken är stor att man är det om man tänker dom tankarna. Om man har dom tankarna så ska man nog inte säga vad man tänker. Idag är ju alla bögar ute ur garderoberna. Det full cirkus. Rena mentalsjukhuset. Och bögar tar sig friheter. Jag vill inte höra en massa bögars sexuella fantasier. Och dom ska ge fan i och leva ut sina lustar. Dom försöker få heterosexualitet som något äckligt. Gärna med koppling till hudfärg och ålder. Och glöm inte könstillhörighet. Gäller ju män. Män och män? Vad är en man? Vem är en man? Vem avgör det? Experter?
Senast redigerad av PingPongZong 2026-01-20 kl. 15:06.
Citera
2026-01-20, 15:07
Medlem
Citat:
Risken är stor att man är det om man tänker dom tankarna. Om man har dom tankarna så ska man nog inte säga vad man tänker. Idag är ju alla bögar ute ur garderoberna. Det full cirkus. Rena mentalsjukhuset. Och bögar tar sig friheter. Jag vill inte höra en massa bögars sexuella fantasier. Och dom ska ge fan i och leva ut sina lustar.

Men du förstår väl vad jag menar?

Insmorda halvnakna män som ska bedömas på en scen. Enbart på ytliga attribut(muskler)

Sedan så är ju homoerotik som genre populär sedan boken Döden i Venedig. Och Thomas Mann vann ju nobelpriset.
Citera
2026-01-20, 15:14
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Men du förstår väl vad jag menar?

Insmorda halvnakna män som ska bedömas på en scen. Enbart på ytliga attribut(muskler)

Sedan så är ju homoerotik som genre populär sedan boken Döden i Venedig. Och Thomas Mann vann ju nobelpriset.

Ja det är inte första gången jag hör det. Men jag ser till exempel brottning som något extremt bögigt. Och även MMA faktiskt. Kanske mer halvbögigt. Jag har då inte förtryckt mina känslor när det kommer till bögar. Jag är öppen med att jag tycker det är äckligt med bögar. Och jag anser att många av dom uppför sig på ett sätt som skulle vara brottsligt. Speciellt om dom tillåts påverka andra människor. Genom myndighetsutövning.
Citera
2026-01-20, 15:19
Medlem
Citat:
Ja det är inte första gången jag hör det. Men jag ser till exempel brottning som något extremt bögigt. Och även MMA faktiskt. Kanske mer halvbögigt. Jag har då inte förtryckt mina känslor när det kommer till bögar. Jag är öppen med att jag tycker det är äckligt med bögar. Och jag anser att många av dom uppför sig på ett sätt som skulle vara brottsligt. Speciellt om dom tillåts påverka andra människor. Genom myndighetsutövning.

Trist att läsa det.
Du borde försöka jobba bort homofobin. De är precis som heterosexuella men de gillar killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in