Citat:
Ursprungligen postat av
buffalo3tys
Skillnaden är väl att Elias vill bli stark och Benjoo vill se stark ut(rippad).
Är en skillnad absolut. Benjoo har som många andra som börjat träna för muskler försökt bli starkare. Det har han ju sagt. Men han har inte gener för varken styrka eller bygga muskler. Han är typiskt en sådan som har tränat i 10år och inte fått dom resultat som folk med bra gener får väldigt fort. Vissa kan träna i 10år och inte få speciella resultat. Medans andra med bättre gener märks det direkt på. Inom ett år kan dom byggt mer muskler än en som Benjoo. Benjoo har tränat i 10år. Väger 80kg. Han trycker gram steroider. Fattar folk inte att även bygga muskler handlar om gener?
Nu kommer väl någon idiot in och säger att jag är homosexuell för jag skriver "hat" mot Benjoo. Vadfan är det för fel på folk?
Jag skrev det här som kommentar på Benjoos video. På frågan om han blivit starkare nu.
"Frågan är mer, har han blivit starkare nu än för 10år tillbaka. Nu är det ju inte helt ovanligt att bodybuilders säger att dom var som starkast i väldigt tidig ålder. Några kända exempel. Jay Cutler, Lee Priest. Som starkast runt 19-20år. Och det är väl för dom mer egolyfte som yngre. Men om man har gener för styrka och bygga muskler så märks det fort. Ofta inom ett år. Har man inte fått imponerande resultat på 10år. Då spelar det ingen roll hur mycket steroider någon tar. Ronnie Coleman var otrolig som naturlig bodybuilder. Och han rörde inte steroider förens han var 30år... GENER är vad det handlar om. Måste ju folk förstå? Men nej. Små grabbar som trycker gram av steroider. Men inte ökar så mycket mer än gram i muskler och styrka. Helt otroligt."