2026-01-16, 21:07
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-tuta
Nä det är under det normala 35 åringar brukar ligga högre än så
Det stämmer inte. Referensintervallet för normalt ligger på 5.7-26 nmol/L på blodkollen och 8.3 till 30 nmol/L på testmottagningen för samma ålder (+ några fåtal år, för mig)

Jag hade 35 nmol/L på 150mg/v hemmafixad TRT.
Så min teori är att han gått ner på en liknande mängd och nu ”bevisat” för alla haters att han är natty men genetiskt blessed.
Senast redigerad av SweetHooligan 2026-01-16 kl. 21:10.
Citera
2026-01-17, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetHooligan
Det stämmer inte. Referensintervallet för normalt ligger på 5.7-26 nmol/L på blodkollen och 8.3 till 30 nmol/L på testmottagningen för samma ålder (+ några fåtal år, för mig)

Jag hade 35 nmol/L på 150mg/v hemmafixad TRT.
Så min teori är att han gått ner på en liknande mängd och nu ”bevisat” för alla haters att han är natty men genetiskt blessed.

Frågan är om Sampev2 kommer ta med sig hemligheten i graven.
Finns nog många naiva kids som tror han är natural.

Vi har ju dock sett vad som händer om man är öppen med det i Benjoos fall.
Citera
2026-01-17, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Frågan är om Sampev2 kommer ta med sig hemligheten i graven.
Finns nog många naiva kids som tror han är natural.

Vi har ju dock sett vad som händer om man är öppen med det i Benjoos fall.
Jag tror han är natty, varför skulle han inte vara det?
Citera
2026-01-17, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvilmeta500

Finns några tecken.

Sampev2 ser mycket äldre ut än han är. Det talar för steroider.

Sedan så har polisen fattat intresse för honom på gymmet eftersom han är så stor.

https://www.youtube.com/watch?v=9wzi0os5oOY

Dessutom har Greg Doucette gjort en natty or not på honom.

https://www.youtube.com/watch?v=z5ClGyfbGbc
Citera
2026-01-17, 13:04
Medlem
Citat:
Han har lågt kroppsfett året om, ibland större när han "dietar" vilket tydligt är olika kurer han kör.
Han tränar ju med Leo Carne osv också, lika leker bäst eller vad säger man?
Citera
2026-01-17, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Finns några tecken.

Sampev2 ser mycket äldre ut än han är. Det talar för steroider.

Sedan så har polisen fattat intresse för honom på gymmet eftersom han är så stor.

https://www.youtube.com/watch?v=9wzi0os5oOY

Dessutom har Greg Doucette gjort en natty or not på honom.

https://www.youtube.com/watch?v=z5ClGyfbGbc
Intressant, jag tror ändå han är natty.

Ni som säger annat har ni någonsin haft lågt kroppsfett, hög ytlig kroppstemperatur, carb loadade från dagen innan, tagit kväveoxidhöjande tillskott, koffein, pwo, salt/sodium laddade och kört ett hårt jävla pump-pass och sedan poserat i spegeln på gymmet och tagit bilder?

Vid optimala omständigheter så kan man gå från att se ut som en vanlig natty gymmare till ett freak bara av det, lätt att se ut 30% större.

Jag har kört hårt i snart 20 år, visst har jag knappt lagt på mig något de senaste 10 åren men jag överraskar mig själv varje gång jag deffar ner till <8% fett och kollar i spegeln efter ett optimalt förberett pass.

Men sen när pumpen lägger sig så är man tillbaka till att se ut som en natty.

Tror ni dessa grabbar lägger upp dåliga bilder på sig själv när de är kalla, bleka och utan tryck?
Citera
2026-01-17, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packo1
Han har lågt kroppsfett året om, ibland större när han "dietar" vilket tydligt är olika kurer han kör.
Alla som dietar vet att man ser större ut under diet.

Man är mindre men ser större ut.
Citera
2026-01-17, 13:26
Medlem
Citat:
Intressant, jag tror ändå han är natty.

Ni som säger annat har ni någonsin haft lågt kroppsfett, hög ytlig kroppstemperatur, carb loadade från dagen innan, tagit kväveoxidhöjande tillskott, koffein, pwo, salt/sodium laddade och kört ett hårt jävla pump-pass och sedan poserat i spegeln på gymmet och tagit bilder?

Vid optimala omständigheter så kan man gå från att se ut som en vanlig natty gymmare till ett freak bara av det, lätt att se ut 30% större.

Jag har kört hårt i snart 20 år, visst har jag knappt lagt på mig något de senaste 10 åren men jag överraskar mig själv varje gång jag deffar ner till <8% fett och kollar i spegeln efter ett optimalt förberett pass.

Men sen när pumpen lägger sig så är man tillbaka till att se ut som en natty.

Tror ni dessa grabbar lägger upp dåliga bilder på sig själv när de är kalla, bleka och utan tryck?

Tyvärr så är du lättlurad om du anser att han är natty.

Han kör i princip noll cardio ändå kör han 10000 kalorier på en dag utmaningar och äter skit.
Ändå är han alltid rippad.

Vad menar du lägger upp dåliga bilder?
Youtube är ju rörliga bilder.
Citera
2026-01-17, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packo1

Han har ju tränat med Martin Gunnander också.
En annan fake natty.
Citera
2026-01-17, 18:23
Medlem
PingPongZongs avatar
Har aldrig hört Elias Engquist säga något om steroider. Men om han inte tar steroider... han är ju i vissa lyft starkast i världen. Han är svensk, bor i Spanien. Och var i Sverige och tränade med den här Leo Carne .

Dumbbell press craziness with Leo Carne (100kg per hand) https://www.youtube.com/watch?v=UebMqF9UnAM

Starkaste svensken någonsin. Om man inte ser Eddie Hall som svensk. Ja han har ju fått reda på att hans mamma är svensk. Hon blev adopterade från Sverige. Och Eddie Hall gjorde DNA test. Så han är svensk.

Is This 21 Year Old STRONGER Than the World’s Strongest Man? https://www.youtube.com/watch?v=gDIDt7j_kfY

Och allas favorit. Benjoo. Verkar ha gått all in disco. Tränar bröst (pec dec) och biceps 5 ggr i veckan. Tränar dessutom det 3-4 dagar i rad. Och han har tränat i 10år eller mer?
Senast redigerad av PingPongZong 2026-01-17 kl. 19:00.
Citera
2026-01-17, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Och allas favorit. Benjoo. Verkar ha gått all in disco. Tränar bröst (pec dec) och biceps 5 ggr i veckan. Tränar dessutom det 3-4 dagar i rad. Och han har tränat i 10år eller mer?
Komiskt då han i samma video pratar om hur han ej ökat på länge och är mindre än vad han borde vara.

Grabben borde prova lägga om träningen och gå på en redig bulk.

Men han kör retatrutide och deffar, tycker att han sett ut att ha varit i samma fett% länge nu, märks inget på ansiktet eller ryggen.
Citera
2026-01-17, 21:04
Medlem
De har ju sålt sig, som alla andra. Hur de sover på nätterna vet jag inte, då jag själv har ett gott samvete. Verkligheten kommer komma ikapp dessa fejkade nocco människorna en dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in