2025-08-06, 23:08
Medlem
PingPongZongs avatar
Apropå fake nattys. Någon som ofta brukar beskyllas för och ljuga om när han började med steroider. Ronnie Coleman. Han var 30år gammal när han började.

Kai Greene en annan som var naturlig tills han var över 30år. Men nog ser väl alla att det kan vart så? Kan vart så? Det var så. Är så. Därför han är i så bra hälsa än idag som äldre? Började sent. Och tog låga doser. Kanske han ökade doserna. Eftersom han var en förlorare. Och är än idag. Han vann aldrig Mr O.

Något folk inte fattar. Dom som vunnit Mr Olympia kurade som små pojkar gör idag. Eller inte. Inte tog dom 1 gram tren i veckan som Benjoo?

Leslie Kai Greene (born July 12, 1975) fyllt 50år nu.

https://www.youtube.com/watch?v=9_lZNkdUikE

From 210 to 270 Pounds: Kai Greene's Transformation with Steroids

https://www.youtube.com/watch?v=WwBfsJyEnOc
Senast redigerad av PingPongZong 2025-08-06 kl. 23:15.
Citera
2025-08-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
FabianGL är väl den som kört sig lite i graven. Finns absolut 0 chans numera att han kan kalla sig fake natty. Postar inte längre, något missbruk, ser väldigt tanig ut senaste bilden. Och det var över ett år sedan.
Lever han? Någon som vet något?
Citera
2025-08-08, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Maxxet

Han har hittat gud och blivit nykterist. 12 stegsprogram gissar jag.
Citera
2025-08-08, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Han har hittat gud och blivit nykterist. 12 stegsprogram gissar jag.
haha ok. Helt dött runt honom? Fortsatte han träna eller har han slutat med AAS också?

Någon som vet något om LUDDE2BIG4U som utåt vill se ut som han är natty?
Citera
2025-08-08, 20:17
Avslutad
Citat:
haha ok. Helt dött runt honom? Fortsatte han träna eller har han slutat med AAS också?

Någon som vet något om LUDDE2BIG4U som utåt vill se ut som han är natty?

Han ser mycket mindre ut idag. Men förhoppningsvis fortsätter han att träna då han har bra gener för att bli riktigt stark även utan gear.

Jag är övertygad att Ludde byggt ett eget gym då han sett hur det gått för Benjoo.

Ludde tar garanterat steroider precis som alla andra i Atron.

Sett att Gunnander i Atron nu lämnat. Gissar att det beror på att han flashar omkring och säger att han är naturlig. Inte lowkey som resten av grabbarna.
Citera
2025-08-09, 09:55
Medlem
Citat:
Jo han lever nog. Cluenews följer honom, och han hade nog droppat något om det antar jag.

Jag tippar att depressionen tog över. Hans konto var ju alltifrån YouTube, nocco, egna företag och massa annat i hans biograf. Nu är det helt tomt. Trist, jag gillade Fabian även om han enligt mig som sagt - fake natty.

Hoppas han gör någon form av comeback. Om det är som gymfluencer, eller bara pratar ut om livet.
Citera
2025-08-15, 10:17
Medlem
fulvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s4ltygymbro
Jag tror att Martin driver med folk vid de här laget och att han tycker att hans fans och folk som supportar han är dumma i huvudet när han kan se ut som han gör vara vänner/associerad med som tävlar i bodybuilding och som sjukt uppenbart använder AAS och folk supportar han ändå oavsett vad han gör och säger.

Fattar inte varför folk supportar han och säger att han är natty de e inte som att du kommer få något för det direkt. Men om man skriver tillräckligt många gånger att han är natty så kanke han kan ge dig lite gratis kosttillskot

Hur är det möjligt att sådana här tester blir negativa i så fall?

https://youtu.be/f8q48krXPtg?feature=shared&t=1361
Citera
2025-08-15, 15:50
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka

Läste en kommentar här på FB att det var någon som gick på 500mg i veckan och fick sin polis analys att vara negativ.

Dom analyserna är inte till 100% men kanske 95% och så falisfierar det på 5%.
Citera
2025-08-15, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka

Martin skulle knappast visa testet om de var positivt.

Vem som helst fattar att han tar/tagit något.
Citera
2025-08-16, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Jo han lever nog. Cluenews följer honom, och han hade nog droppat något om det antar jag.

Jag tippar att depressionen tog över. Hans konto var ju alltifrån YouTube, nocco, egna företag och massa annat i hans biograf. Nu är det helt tomt. Trist, jag gillade Fabian även om han enligt mig som sagt - fake natty.

Hoppas han gör någon form av comeback. Om det är som gymfluencer, eller bara pratar ut om livet.

Nej FabianGL kan verkligen dra åt helvete.

Är så nöjd och glad över hans downfall. År av steroider och ljugande om att han är natty och för vad? Lite tillfällig uppmärksamhet på sociala medier och för att sälja proteinpulver till ungdomar som nu lagts ned. Han har fått vad han förtjänade. Tror inte ens han skulle kunna göra en comeback längre i alla fall inte som gymfluencer game har ändrats sen hans glansdagar och andra kommit in och tagit över hans plats hans typ av gym content började få betydligt mindre visningar redan innan han crashade.

Älskar när konsekvenser och verkligheten kommer ikapp såna som han.
Citera
2025-08-16, 16:15
Medlem
Citat:

Är så nöjd och glad över hans downfall. År av steroider och ljugande om att han är natty och för vad? Lite tillfällig uppmärksamhet på sociala medier och för att sälja proteinpulver till ungdomar som nu lagts ned. Han har fått vad han förtjänade. Tror inte ens han skulle kunna göra en comeback längre i alla fall inte som gymfluencer game har ändrats sen hans glansdagar och andra kommit in och tagit över hans plats hans typ av gym content började få betydligt mindre visningar redan innan han crashade.

Vilka har bättre visningar? Den jag känner till som det går bättre för är väl Sampev2, och Oliver Forslin.
Citera
2025-08-16, 20:26
Medlem
fulvodkas avatar
Citat:

Varför gick det åt fanders för Fabbe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in