2026-01-14, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Haha ofta postnord hade extra insatser under månaden det skickas som mest brev och paket.

Låter som att HygeNPS har öppnat under nytt namn. Dom skötte sig ju bra i perioder sen hade dom perioder då dom inte skickade ut något och inte svarade på mail för att tillslut komma med någon fantastisk förklaring.

Alternativt den där pundaren som hade en sida. Han som pressade pcp analoger i tablettform och hade lite olika svaga pv osv som dog enligt sista vi hörde från hemsidan.

PN och Polisen har dock haft extra kontroller under dec, är med i flera köp/sälj grupper på FB där folk fått sina paket öppnade o kontrollerade m en lapp från polisen i, så finns nog en sanning i vad butiken säger, sen kan det ju också vara att man helt eller haft svårt och få tag i material. Nu har de hört av sig och vi får se/hoppas att de ordnar upp det här, jag är iaf som långvarig kund villig och ge dom en chans.
Citera
2026-01-16, 16:22
Medlem
Nu är mitt inlämnat och på väg 😊
Citera
2026-01-17, 00:05
Medlem
Slussenyaos avatar
Jag å bruden slog i oss 1 g. Bättre än dom senare..va vaken lite.väl. allt IV. Kanske 3-4 pannor
Så de riktigt gungade! Svårt å få upp den
Citera
2026-01-17, 04:08
Avslutad
Blir en order direkt på måndag så får vi se hur snabbt de skickar ut De brukar sköta sig rätt bra med de produkterna de har, enligt min upplevelse iaf.
Citera
2026-01-19, 11:20
Medlem
Hämtade precis ut mitt, har inte testat än, har jobbdag först men ser fint ut.
Citera
2026-01-20, 07:34
Medlem
monkfishs avatar
Han svarar på mejl, han kommer hjälpa med ändra namnet på paketet då jag tappat legitimation och paketet åker tillbaka imorgon annars. Så det var ju sjysst löst iallafall.
Citera
2026-01-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Hämtade precis ut mitt, har inte testat än, har jobbdag först men ser fint ut.
Någon som testat än? Mitt har dom fortfarande inte skickat..
Citera
2026-01-21, 23:19
Medlem
Fuzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbb030
Någon som testat än? Mitt har dom fortfarande inte skickat..

Ja värkar som förra beställning även om det inte ser lika ut så funkar den kanske lite bättre för mig, kan vara trevligare att starta lite lugnare och försöka hitta en bra stim som är att njuta av, mitt tips till alla iallafall, så kan ni göra allt utom som goda pundare man alla är på det goda el onda kvittar bara man kan göra det igen snart så ska det bli bättre.... Får se 😀🤷

Värmande hälsningar till er alla i nattens frid och lugn runt hela Sverige
God natt god morgon och god morgondag
Citera
2026-01-22, 12:29
Medlem
monkfishs avatar
Någon som får svar på mejl, han skulle ändra namn på paketet så får ut skiten, måttligt sugen.
Citera
2026-01-23, 07:39
Medlem
monkfishs avatar
Alltså i Måndags svarande han på mejl att han kunde ändra namn på paketet. Men sen inget på hela veckan.. Otroligt frustrerande att man ej läser mejl på 5 dagar och man ska behöva vänta 1-2 veckor på saker ska hända.
Citera
2026-01-26, 19:18
Medlem
har kört hela helgen. även idag.
nån mer som får influensa symptom när det är påväg ur kroppen?
pendlar mellan o vara varm & kall. samt en tryckande känsla i ögonen?!
min beställning i dec blev beslagtagen.
fick två nya paket postade efter kontakt med shoppen.
bägge kom fram så nu har man ganska mkt pga man fick en bonus som kompensation =)
har varit kund länge hos dom.
Citera
2026-01-27, 17:21
Medlem
ingen här som vill dela med om era bieffekter?
verkar helt dött i tråden med uppdateringar just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in