2026-03-08, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ranagard
Jag tänkte bara höra om det är någon som fått 2’-F-PVP från K*m*i, nyligen? Jag beställde för ett bra tag sedan och har varken fått bekräftelsemail eller varor. De svarar icke på mail heller. Surt.

Läs inläggen före ditt.
Citera
2026-03-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ranagard
Jag tänkte bara höra om det är någon som fått 2’-F-PVP från K*m*i, nyligen? Jag beställde för ett bra tag sedan och har varken fått bekräftelsemail eller varor. De svarar icke på mail heller. Surt.

Fick måndag förra veckan och får ett paket via vanlig post imorgon, beställt ett flertal ggr i feb/mars och fått samtliga på några dagar, verkar dock va något fel och det skickas inte ut mejl kör man best utan man får gå in på hemsidan själv för att kontrollera hur det står still med ordern.
Citera
Igår, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Fick måndag förra veckan och får ett paket via vanlig post imorgon, beställt ett flertal ggr i feb/mars och fått samtliga på några dagar, verkar dock va något fel och det skickas inte ut mejl kör man best utan man får gå in på hemsidan själv för att kontrollera hur det står still med ordern.

Ok, tack för svar.
Sist jag fick var det små rosa kristaller. Är det fortfarande denna batch?
Citera
Igår, 22:01
Medlem
Fan beställer folk detta för det är skit så sluta så måste dom göra någon ny. Det finns dessutom både a-PVP och NEP inrikes om man är lite klever ✌🏻
Citera
Idag, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Fan beställer folk detta för det är skit så sluta så måste dom göra någon ny. Det finns dessutom både a-PVP och NEP inrikes om man är lite klever ✌🏻
Det är ju kanon, men eftersom man är trög i hövet får man ju nöja sig med detta.👍
Citera
Idag, 13:43
Medlem
Någon som har beställt nyligen och fått det? Dom svarar ju aldrig på mail
Citera
Idag, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbb030
Någon som har beställt nyligen och fått det? Dom svarar ju aldrig på mail
Nä, jag har som sagt inte fått min senaste beställning. Jäkla tråkigt. Det är första gången K*mii krånglar för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in