2026-01-08, 18:28
  #121
Medlem
inget i dag heller?

Citat:
Ursprungligen postat av monkfish
Nej tyvärr har det inte kommit. Det blev inlämnat den 5:e så borde ju varit här idag. Jag hoppas på snöstorm osv är problemet och inte skit grisen har tagit det. Imorgon ska det vara här annars ah.

Det står bara på väg från inlämnings stället, ingen uppdatering på vägen liksom. Kanske står så tills det är framme.
Citera
2026-01-10, 10:09
  #122
Medlem
monkfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkingpin
inget i dag heller?

Jo då det har kommit. Men då har jag tappat väska med leg så får inte ut skiten haha, tänkte det ändå skulle gå med BankID. Aja tur man inte är sugen
Citera
2026-01-10, 10:40
  #123
Medlem
Så butiken är uppenbarligen fortfarande aktiv, efter att inte fått svar på mejl, inget inlämnat till PN sedan den 22/12 testade jag o göra en best på 1g, via vanlig post i måndags, betalningen bekr nästan direkt, sen har allt stått still.

Jag har varit trogen kund sedan start och alltid haft väldigt bra kontakt med dom över mejl, att jag nu ignoreras kommer nog göra det här till mitt absolut sista köp.

Man tycker ju iaf de kunde lägga upp något på hemsidan att man har problem iaf.
Citera
2026-01-12, 11:19
  #124
Medlem
Råder ingen beställa den här just nu, butiken är inte seriös och verkar död.
Citera
2026-01-12, 14:16
  #125
Medlem
Personligen kommer jag aldrig beställa där längre,skickat 2 emails, inget svar, jag har köpt från rc webbsidor sedan 2020 och dem som är utomlands skickar det alltid ut nästan samma dag medan detta har fortfarande inte skickats ut efter 2 veckor!
Citera
2026-01-12, 14:18
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiklu
Personligen kommer jag aldrig beställa där längre,skickat 2 emails, inget svar, jag har köpt från rc webbsidor sedan 2020 och dem som är utomlands skickar det alltid ut nästan samma dag medan detta har fortfarande inte skickats ut efter 2 veckor!

Har mejlat dagligen sedan 27/12, utan svar. Idag skickade jag 1kr i Swish, går inte smsa 123nummer, och bad dom kolla sin mejl, kanske var dumt, men har två beställningar för ca 2k jag ska ha, ger mig inte.
Citera
2026-01-13, 00:37
  #127
Avslutad
Dom har alltid skickat inom en vecka när jag beställt, skriv gärna hur det går så man vet om man vågar dra iväg en order.
Citera
2026-01-13, 10:09
  #128
Medlem
jag har inte heller varken hört eller fått något så håller med föregående om att inte beställa från dom tills vidare.
Citera
2026-01-13, 16:38
  #129
Medlem
Har fått svar av dom nu, går inte in här på vad de skrev, men förväntas gå iväg i veckan förhoppningsvis. Återkommer
Citera
2026-01-13, 17:19
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Har fått svar av dom nu, går inte in här på vad de skrev, men förväntas gå iväg i veckan förhoppningsvis. Återkommer

Dem svarade mig också sa att det blev försenat pga av att posten har gjort stora insatser sedan slutet av december, det kan stämma för runt jul och nyår så köper folk massa saker osv, men dem kunde åtminstone har svarat tidigare eller ge någon uppdatering på deras webbsida, känns väldigt oprofessionellt
Citera
2026-01-14, 08:45
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiklu
Dem svarade mig också sa att det blev försenat pga av att posten har gjort stora insatser sedan slutet av december, det kan stämma för runt jul och nyår så köper folk massa saker osv, men dem kunde åtminstone har svarat tidigare eller ge någon uppdatering på deras webbsida, känns väldigt oprofessionellt

Ja, nu har de ju svarat så får vi se om de också håller vad de lovar, är upp till bevis nu.
Citera
2026-01-14, 16:15
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiklu
Dem svarade mig också sa att det blev försenat pga av att posten har gjort stora insatser sedan slutet av december, det kan stämma för runt jul och nyår så köper folk massa saker osv, men dem kunde åtminstone har svarat tidigare eller ge någon uppdatering på deras webbsida, känns väldigt oprofessionellt

Haha ofta postnord hade extra insatser under månaden det skickas som mest brev och paket.

Låter som att HygeNPS har öppnat under nytt namn. Dom skötte sig ju bra i perioder sen hade dom perioder då dom inte skickade ut något och inte svarade på mail för att tillslut komma med någon fantastisk förklaring.

Alternativt den där pundaren som hade en sida. Han som pressade pcp analoger i tablettform och hade lite olika svaga pv osv som dog enligt sista vi hörde från hemsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in