Citat:
Ursprungligen postat av
Tiklu
Dem svarade mig också sa att det blev försenat pga av att posten har gjort stora insatser sedan slutet av december, det kan stämma för runt jul och nyår så köper folk massa saker osv, men dem kunde åtminstone har svarat tidigare eller ge någon uppdatering på deras webbsida, känns väldigt oprofessionellt
Haha ofta postnord hade extra insatser under månaden det skickas som mest brev och paket.
Låter som att HygeNPS har öppnat under nytt namn. Dom skötte sig ju bra i perioder sen hade dom perioder då dom inte skickade ut något och inte svarade på mail för att tillslut komma med någon fantastisk förklaring.
Alternativt den där pundaren som hade en sida. Han som pressade pcp analoger i tablettform och hade lite olika svaga pv osv som dog enligt sista vi hörde från hemsidan.