2026-01-27, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Hämtade precis ut mitt, har inte testat än, har jobbdag först men ser fint ut.

hur var det? och hur mådde du efteråt?
Citera
2026-01-28, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwert6666
ingen här som vill dela med om era bieffekter?
verkar helt dött i tråden med uppdateringar just nu.

Det är en stimulant så ja du kan pendla mellan att frysa och svettas och har du rökt den så kanske hals och lungor känns tråkiga just nu. Om du har varit kund så länge så bör du känna till detta.
Citera
2026-01-28, 15:12
Medlem
det är jag medveten om. därför jag nämnde det.
dock vet du inte om min medicinska bakgrund heller.
ifall mina mediciner gör så att avtändningen blir annorlunda just pga det.
Citera
2026-01-28, 23:18
Medlem
Citat:
det är jag medveten om. därför jag nämnde det.
dock vet du inte om min medicinska bakgrund heller.
ifall mina mediciner gör så att avtändningen blir annorlunda just pga det.

Nej jag har ingen koll på din anamnes och det har ingen annan i tråden heller. Men vad ville du ha för svar då?
Citera
2026-02-09, 15:26
Medlem
Har lagt tre beställningar totalt och två av dom har kommit fram utan problem. Nu senaste blev "färdigbehandlad" 27 januari men inget har kommit än.. heller inget svar på mail. Någon mer med samma problem?
Citera
2026-02-11, 20:36
Medlem
beställde nyss två olika paket med olika mängder med två seprata beställningar med rek+ spårbart. dock har de inte blivit registrerat hos pn men hoppas de skickas imorgon. då jag är en trogen kund hos dom.
hoppas dom löser alla beställningar snar i och med alla beslag som sket under dec-jan. hoppas dom är på benen snart. alltid varit nöjd
Citera
2026-02-11, 23:36
Medlem
Citat:
beställde nyss två olika paket med olika mängder med två seprata beställningar med rek+ spårbart. dock har de inte blivit registrerat hos pn men hoppas de skickas imorgon. då jag är en trogen kund hos dom.
hoppas dom löser alla beställningar snar i och med alla beslag som sket under dec-jan. hoppas dom är på benen snart. alltid varit nöjd

Vart beställde du
Citera
2026-02-18, 10:28
Medlem
Citat:

Hur gick det för dig? Testade lägga beställning så får se om dom bättrat sig
Citera
2026-02-18, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruktfabrik
Hur gick det för dig? Testade lägga beställning så får se om dom bättrat sig

jag tycker att dom har varit hyfsat snabba på sistone. nu har jag en beställning från i Måndags som registrerades i postnord-appen men sen har det stått still. håller tummarna för att dom skickar i morgon så att det kommer till helgen.
Citera
2026-02-18, 18:41
Medlem
Nu har jag också chansat och lagt en beställning, kanske var dumt med tanke på strulet för andra. Hoppas den kommer fram…..

Allt gott!
Citera
2026-02-19, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syrad
Nu har jag också chansat och lagt en beställning, kanske var dumt med tanke på strulet för andra. Hoppas den kommer fram…..

Allt gott!

Wtf?! Hade kanske varit bättre att invänta ovanståendes beställningar. Tänk om dom slutat skicka
Citera
2026-02-19, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurdiskaHunden
Wtf?! Hade kanske varit bättre att invänta ovanståendes beställningar. Tänk om dom slutat skicka

Dött i ett dygn nu i alla fall. Känns ju lovande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in