Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Du har ju ljugit om att han erkänner i snap konversationen bland annat men det visar ju bara att killen är oskyldig när man måste ljuga för att inte allt ska falla ihop som ett korthus
För det första, lär dig svenska och meningsbyggnad.
"Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”
”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”
”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
Vi bryter ner det:
”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”
Här uppger han att han hört hennes nej. Att inte förstå ordet nej är knappast troligt, sedan bortförklaringen "att du ba drev" visar med all önskvärd tydliget att han försöker förringa sitt brottsliga beteende.
För att sedan fortsätta:
"Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
Här är han ytterst specifik vilket han inte varit om han spekulerat. Det är ett tämligen genomskinligt försök att försöka flytta fokus. Han vet att han passerat en gräns och kör med ett klassisk försök att "skylla på offret".