2026-01-17, 22:20
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Som sagt tomma tunnor skramlar mest.

Många ord med noll konsistens.
nu har du nog tagit för många lördags groggar, jag förstår ingenting av det du försöker säga.
Citera
2026-01-17, 23:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
nu har du nog tagit för många lördags groggar, jag förstår ingenting av det du försöker säga.

Det säger en hel del.
Citera
2026-01-17, 23:29
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Det säger en hel del.
en hel del om dig ja din lögnerska.
Citera
2026-01-18, 01:24
Avstängd
Citat:
en hel del om dig ja din lögnerska.

Vad menar du att jag ljugit om?
Citera
2026-01-18, 05:46
Medlem
Ingen fup än?
Citera
2026-01-18, 05:59
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Det säger en hel del om dig du ljuger men inte ens vet om det, det kallas mytomani du borde söka för det här på allvar alltså.

Sluta lek du är en lärljungen till tomatdrottningen med, vill du verkligen bli som henne en tomte på forumet ingen tar på allvar?
Citera
2026-01-18, 09:06
Avstängd
Citat:
Det säger en hel del om dig du ljuger men inte ens vet om det, det kallas mytomani du borde söka för det här på allvar alltså.

Sluta lek du är en lärljungen till tomatdrottningen med, vill du verkligen bli som henne en tomte på forumet ingen tar på allvar?

Så den enda som har problem med sanningen här är du. Sitter och hittar på en massa strunt och tror att dina infantila påhopp skall imponera på någon.
Citera
2026-01-18, 09:13
Avstängd
Citat:

Så den enda som har problem med sanningen här är du. Sitter och hittar på en massa strunt och tror att dina infantila påhopp skall imponera på någon.
Citera
2026-01-18, 09:41
Medlem
Citat:
Vilka "ledande experter", fram med det nu.

Förra justitieministern bland annat, att han är oskyldig är ju helt uppenbart men sen kräver det vissa kunskaper i psykologi mänskligt beteende och juridik för att räkna ut exakt hur allt ligger till. Snapkonversationen visar att han inte minns ett shiit efter att han kom hem till henne och det hade han givetvis gjort ifall han bara druckit alkohol så att han blivit nerdrogad är bevisat och hon gjorde det för att lättare kunna sätta dit honom falskt och få skadestånd
Citera
2026-01-18, 09:44
Medlem
Citat:
finns inget som styrker det här påståendet du spekulerar så mycket så det gått över till lögner tomatdrottningen har lärt upp dig bra ser jag.

Ja radikalfeministerna tvingas ljuga för att inte hela caset ska falla ihop som ett korthus men det är ju de yttersta beviset på att killen är helt oskyldig
Citera
2026-01-18, 09:46
Medlem
Citat:

Du har ju ljugit om att han erkänner i snap konversationen bland annat men det visar ju bara att killen är oskyldig när man måste ljuga för att inte allt ska falla ihop som ett korthus
Citera
2026-01-18, 10:12
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ser ingen här som håller med dig, du måste vakna ur din dvala nu och se verkligheten det går inte bygga upp luftslott hela livet.

Lämna de här rörelserna du är medlem i nu sluta se upp till tomatdrottningen.

Jag tror i8nte deu är såhär dum som du visar dig i tråden du äör en ung vilsen tjej bara.

skaffa dig ett jobb och en utbildning istället för sitta och fantisera här hela dagarna vad får du ut av det?

Tomathoran kommer strunta i dig senare oavsett vad hon lovat dig, se så skärp till dig nu, nästa vecka viull jag vet vad du ska göra i ditt liv ok?
Senast redigerad av Blessed81 2026-01-18 kl. 10:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in