Citat:
Ursprungligen postat av
janer2k
Min kran avråder att röra mus sorter överhuvudtaget, ren kemi kallar han det och får allergi reaktioner bara genom att hantera plattorna, det bästa som finns på gatan är bara worker dry som kallas för static. Ska testa iaf o beställa turtleboyz ice Blue cheese så hoppas man att det är fint

Jag har testat alla tre turtle-plattorna och instämmer med de tidigare svaren. Bomba var bottenplacerad, för mig var de andra två i princip samma nivå. Men överlag var alla väldigt trevliga. Skulle bli förvånad om du blir missnöjd när du får din blue cheese!
Just nu finns här en platta med en björn och LV-loggor som har riktigt fin kvalité till schysst pris. Både luktar, smakar och levererar. 10f1.2k rimligt pris för gott hash.
Jag skulle inte dömma ut alla la mousse plattor. Det går för mycket rykten utan bevis gällande la mousse. Ingen påstår att det är en slutprodukt av kvalité men om alla plattor var kemiska med allergiutveckling hade det synts på så många pissprov och sjukhus vid detta laget.
Jag tycker det har funnits vissa mousse-plattor som vart helt okej, både smak och effekt. Sen har det funnits många som jag upplever som "genuina" (i motsats till kemiskt) men bara låg THC-halt och kassa terps.
Egentligen handlar nästan allt i det stora hela om tolerans. Har man inte rökt på tre veckor kan samma verkningslösa mousse för dagligrökaren skicka den som haft T-break till molnen.
Men med det sagt väljer man ju såklart alltid de bästa varorna marknaden har att erbjuda.
Och självklart finns det som du skriver plattor som faktiskt är kemiskt pinac skit och totalt vedervärdiga.