2026-01-04, 22:44
Medlem
Såg hans senaste video på Youtube om Shilajt.

Han ser otroligt sliten ut. Ja, rent av sjuk. Mager, röd runt ögonen, hårfästet verkar börjar ge vika. Jämför med föregående videor.
Senast redigerad av 4pmovement 2026-01-04 kl. 22:50.
Citera
2026-01-04, 22:57
Medlem
Fler än jag som observerat hans viktnedgång:

https://imgur.com/a/dNZoUqS
Citera
2026-01-05, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Fler än jag som observerat hans viktnedgång:

https://imgur.com/a/dNZoUqS
Har också tänkt på det. Jag gissar medicinsk
Citera
2026-01-08, 14:29
Medlem
Gjorde snubben en hårtransplation utan att ta finasteride efteråt? Med tanke på att håret verkar försvinna igen, många kronor i sjön😅
Citera
2026-01-13, 10:23
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det känns som att han mest svamlar en massa nonsens för att få längd på sina videos nu för tiden, förr såg jag en del videos som dök upp i flödet men nu är det bara bjäbb. Borde döpa om kanalen till Gnällgeek.
Citera
2026-01-13, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det känns som att han mest svamlar en massa nonsens för att få längd på sina videos nu för tiden, förr såg jag en del videos som dök upp i flödet men nu är det bara bjäbb. Borde döpa om kanalen till Gnällgeek.

Har väl alltid varit så? Kan inte laga mat och pratar som en fjortis...
Citera
2026-01-13, 17:34
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Har väl alltid varit så? Kan inte laga mat och pratar som en fjortis...
Men på senare tid har han inte lagat mat, han har köpt uppenbara skitprodukter som dropshippas i fejkannonser på facebook som han sen sågar.
Citera
2026-01-16, 00:21
Medlem
Verkar va ordentligt desperat på pengar nu iaf, gör reklam för allt möjligt skit nu, senaste är nån kina klocka 😁 va har de ens med matlagning att göra? Tycker han spårar allt mer…men som sagt desperat…syns att det är tufft just nu, sjukt sliten!
Citera
2026-01-16, 12:13
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Men på senare tid har han inte lagat mat, han har köpt uppenbara skitprodukter som dropshippas i fejkannonser på facebook som han sen sågar.
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo6666
Verkar va ordentligt desperat på pengar nu iaf, gör reklam för allt möjligt skit nu, senaste är nån kina klocka 😁 va har de ens med matlagning att göra? Tycker han spårar allt mer…men som sagt desperat…syns att det är tufft just nu, sjukt sliten!
Varför är ni så insnöade på att Matgeek bara ska laga mat? Hans kanal har aldrig handlat om enbart matlagning. Kanalen berör allt möjligt som har med mat, (men också annat), att göra; teknik, prylar, konsumentupplysning, fabriksbesök, ifrågasättande av skitprodukter, resor m.m.

Just nu så får han enormt bra respons på videos där han pratar om skitprodukter, (och kändisar som gör reklam för dem). Då faller det sig rätt naturligt att man gör fler videos av den sorten. Varför göra videos som får 50k visningar, när man kan göra videos som får upp emot 1m visningar? Bara dumt. Självklart anpassar man sitt content efter vad tittarna är intresserade av.
Citera
2026-01-23, 23:20
Medlem
Toasterrrs avatar
Han ser rejält sliten ut. Inte kikat på hans videos på flera år, men har han inte gått ner i vikt och ser sjuklig/sliten ut? Ramlade på hans senaste video där han testar någon ny McDBurgare https://www.youtube.com/watch?v=waTHFBeex8A. Vad tror ni om herrns hälsa?
Senast redigerad av Toasterrr 2026-01-23 kl. 23:29.
Citera
2026-01-24, 04:35
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toasterrr
Han ser rejält sliten ut. Inte kikat på hans videos på flera år, men har han inte gått ner i vikt och ser sjuklig/sliten ut? Ramlade på hans senaste video där han testar någon ny McDBurgare https://www.youtube.com/watch?v=waTHFBeex8A. Vad tror ni om herrns hälsa?

Sliten vet jag inte, men han verkar ju helt klart ha tappat i vikt i alla fall. Sedan så blir man ju inte yngre med tiden utan snarare tvärtom.
Citera
2026-01-24, 15:54
Medlem
Han ser ut att ha cancer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här