2026-01-13, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Herregud människa, det är ju inte så att du hotas av långt fängelsestraff eller åtminstone några piskrapp som de kanske hade gett dig i Saudiarabien.
Om nu gambling hade varit tillåtet där är kanske bäst att tillägga.

Det är helt sanslöst hur jävla veka och ynkliga svenskar i allmänhet är. Ett samtal från rätten och man är nära ett psykiskt sammanbrott...🤣🤣🤣
Är ändå inte en bra bit mer än tjugo procents ränta lite onödigt för att vara obstinat? Du (kanske inte just du) kan få betydligt lägre hos någon bank om du nu är i akut behov av tjugotusen.
Citera
2026-01-13, 18:22
Medlem
Jag tycker jag tog det nästan så långt som möjligt, nu sket de sig men jag försökte iallafall, har inget bra att styrka med att jag inte gjorde detta med mening särskilt inte när jag hade 0kr på kontot när jag spelade
Citera
2026-01-13, 18:22
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karleksriddaren99
Inte så farligt med tanke på att det gått så långt tid. Pratade med ATG, dom sa ansöknings avgiften för Kronofogden och ränta sen dagen Kronofogden tog över ärendet men den var låg, totalt 21500-22000kr inga rättegångskostnader sa dem

Wow 1500-2000 kr extra. Ja herregud alltså, då förstår vi ju alla varför du nästan skiter på dig av skräck... 🤣🤣

Dessutom vad handlar detta om, har ATG redan vunnit eller vad är det rätten vill från dig egentligen?
Citera
2026-01-13, 18:23
Medlem
Dom ville vara säkra på att jag medger som jag redan skrivit att jag gjort sen förklara dom vad som kommer hända och hur jag går till väga sen är allting klart
Citat:
Wow 1500-2000 kr extra. Ja herregud alltså, då förstår vi ju alla varför du nästan skiter på dig av skräck... 🤣🤣

Dessutom vad handlar detta om, har ATG redan vunnit eller vad är det rätten vill från dig egentligen?
Citera
2026-01-13, 18:25
Medlem
Mycket snack från någon som inte är i samma situation, du har fel om allting hittills och jag tänker lite logiskt varför ska jag driva detta vidare när dom uppenbarligen inte ger sig ? Då kan jag ”spara” någon tusenlapp
Citat:
Dom ville vara säkra på att jag medger som jag redan skrivit att jag gjort sen förklara dom vad som kommer hända och hur jag går till väga sen är allting klart
Citera
2026-01-13, 18:27
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:

Vad kommer att hända då?
Har ATG redan vunnit eller kommer det att bli en huvudförhandling? I så fall så är det ju lätt värt 1500-2000 kr. En rättegång mot ATG skulle i varje fall slå vilken koncert som helst i rent underhållningsvärde...
Citera
2026-01-13, 18:29
Medlem
Jag håller med dig om att det inte egentligen gör någon ”skada” men pengar är ändå pengar jag kan göra något roligare för dessa 2000, jag kommer ju att torska, tyvärr jag håller med om grejer du tidigare skrivit det är riktigt tråkigt att ett ruttet spelbolag vinner, men så är det tyvärr
Citat:
Vad kommer att hända då?
Har ATG redan vunnit eller kommer det att bli en huvudförhandling? I så fall så är det ju lätt värt 1500-2000 kr. En rättegång mot ATG skulle i varje fall slå vilken koncert som helst i rent underhållningsvärde...
Citera
2026-01-13, 18:34
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Jag håller med dig om att det inte egentligen gör någon ”skada” men pengar är ändå pengar jag kan göra något roligare för dessa 2000, jag kommer ju att torska, tyvärr jag håller med om grejer du tidigare skrivit det är riktigt tråkigt att ett ruttet spelbolag vinner, men så är det tyvärr

Nej det är inte säkert att du kommer att torska. Förmodligen kommer du att torska men helt säkert är det inte. Dessutom så riskerar du alltså typ 2000 kr extra vilket är med all respekt piss i havet.
Tro mig, jag hade betalat betydligt mer än så för att möta dessa tattare i rätten.😎😁

Men för all del, tycker du att allt detta är obehagligt så betala tillbaka om denna möjlighet ges till dig.
Jag önskar dig allt gott...🙂
Citera
2026-01-13, 18:37
Medlem
Om jag hade haft bättre bevis typ att jag hade spelat mycket tidigare på ATG och haft ett stort saldo sen innan så hade jag försökt men nu ser det ju väldigt dumt och uppenbart ut
. därav kommer jag ge upp. inte för att jag är rädd. Aja det har varit kul att följa detta från början till slut. Goliat vann igen
Citat:
Nej det är inte säkert att du kommer att torska. Förmodligen kommer du att torska men helt säkert är det inte. Dessutom så riskerar du alltså typ 2000 kr extra vilket är med all respekt piss i havet.
Tro mig, jag hade betalat betydligt mer än så för att möta dessa tattare i rätten.😎😁

Men för all del, tycker du att allt detta är obehagligt så betala tillbaka om denna möjlighet ges till dig.
Citera
2026-01-13, 18:40
Medlem
Önskar dig allt gott också, en grej jag inte riktigt förstått sen början av denna tråd som du nämnt tidigare, hur fan kan folk heja på ett spelbolag över folket?
Citat:

Citera
2026-01-13, 18:46
Medlem
Citat:
Önskar dig allt gott också, en grej jag inte riktigt förstått sen början av denna tråd som du nämnt tidigare, hur fan kan folk heja på ett spelbolag över folket?
Det är ingen som "hejar" på något spelbolag, varifrån har du fått det? Från "LimitedByAsholes" möjligen?

Jag och flera med mig försöker bara ge dig goda råd, till skillnad från vissa som bara vill se bråk som de själva slipper att deltaga i.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-01-13 kl. 18:48.
Citera
2026-01-13, 18:48
Medlem
Har följt tråden sen början i maj, Väldigt många var upprörda och ville att ATG skulle ha tillbaka varenda krona
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det är ingen som "hejar" på något spelbolag, varifrån har du fått det? Från "LimitedByAsholes" möjligen?

Jag och flera med mig försöker bara ge dig råd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in